וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסנן את ריח הדג: החידושים המטורפים במטבח שלכם

תנור עם בינה מלאכותית, כיריים שידאגו שהמנה שלכם לא תישרף ופילטר שמסוגל לסנן ריח של דג מטוגן: מותגי בוש וסימנס חושפים בתערוכת IFA 2023 הבינלאומית את כל החידושים הכי מתקדמים למטבח

תנור של סימנס/יחצ

מותגי בוש וסימנס המובילים בשוק הישראלי וידועים בטכנולוגיות מתקדמות ואיכותיות במוצרי החשמל הביתיים, יציגו בתערוכת IFA 2023 את החדשנויות שצפויות בהמשך להגיע לישראל. המשלחת הישראלית מטעם BSH, היבואנית הרשמית בישראל של בוש וסימנס, עם כל הפרטים על המוצרים הכי מתקדמים שייחשפו לראשונה בתערוכה.

חידושים של המותג סימנס

תנור עם בינה מלאכותית שמזהה את סוג המנה שיש בתוכו ומתאים באופן אוטומטי את שיטת ההכנה - מסוגל לזהות כ-40 מנות שונות, כמו פיצה ולזניה, באמצעות מצלמה מיוחדת המשולבת בתוכו. בתנור יש פיצ'ר המאפשר לבחור מ-1 עד 5 את רמת הקריספיות של המאכלים, והוא מסוגל לבשל את המנה בצורה אופטימלית בהתאם לדרגה שנבחרה, מה שהופך את האפייה והצלייה לקלים מתמיד. וכן ניתן באמצעות HOME CONNECT להפעיל את התנור מרחוק ולראות מה מצב המנה בתוכו, מבלי לפתוח את התנור במהלך האפייה.

כיריים אינדוקציה שלא ישרפו לכם את המנה - חיישן טיגון חדשני בכיריים אינדוקציה בשם FryingSensor Pro שומר על בקרת טמפרטורה קבועה בזמן הטיגון. במקום לווסת רק את החום בקירוב באמצעות רמות הספק, המשתמשים יכולים לבחור דרגה מדויקת - מה שמאפשר לדוגמא להמיס שוקולד מבלי שהוא יישרף. המשתמשים יכולים לבחור מתוך 11 רמות טמפרטורה בין 70° ל-220° צלזיוס לשליטה מדויקת יותר הן על החום במחבת והן על תוצאת הטיגון, מה שהופך את ההקפצה, האידוי, הייבוש וההמסה לקלים וללא מתח לוויסות.

באדיבות סימנס. יחצ,
באדיבות סימנס/יחצ

מדיח כלים עם תוכנית מותאמת אישית לרמת הלכלוך בכלים - מדיח כלים ראשון עם פנל מגע חדש וידידותי למשתמש, שכן התוכניות הכי שימושיות שלו מופיעות משמאל כגון: תכנית מהירה או אקו (חסכונית), ויתר התוכניות מימין למשל: מידת האינטנסיביות. כמו כן, המדיח ידידותי גם לסביבה, בדירוג אנרגיה A וניתן להתאים את התוכנית לכמות הכלים ולרמת הלכלוך שלהם - טכנולוגיה הדוגלת בקיימות וחוסכת מים וחשמל. ניתן להפעיל את המדיח מכל מקום גם דרך אפליקציית HOME CONNECT.

חידושים של המותג בוש

תנור המציע עד 50% זמן בישול מהיר יותר ושומר עד 54% יותר על הערכים התזונתיים של המזון - תנורי פרימיום המאפשרים בישול באדים עד 120 מעלות צלזיוס וטיגון בריא יותר הודות לפונקציית AIR FRY. השילוב של אוויר חם ואדים מכין, למשל, תפוחי אדמה, סלק או שעועית מהר יותר מאשר בבישול אדים קלאסי. בנוסף, בדרך זו נשמרים עד 54 אחוז יותר חומרים מזינים ועד 25 אחוז יותר ויטמין C.

חיישן טיגון חדשני - כיריים אינדוקציה עם פיצ'ר PerfectFry Plus, המציע בחירה של 11 רמות טמפרטורה מוגדרות מראש בין 70° ל-220° צלזיוס. החיישן עוקב באופן רציף אחר טמפרטורת המחבת ושומר עליה קבועה, ומבטל את הצורך בכוונון מחדש, גם אם מוסיפים מרכיבים חדשים בבישול. ניתן לשלוט בכיריים מרחוק דרך אפליקציית HOME CONNECT.

באדיבות בוש. יחצ,
באדיבות בוש/יחצ

למי ששונא ריח של דג או אלרגי לאבק המוצר הזה בשבילכם - קולט אדים חדשני המציע רמות עוצמה גבוהות יותר המסייעות בסינון של ריחות מזון, ומגיע עם מסנני שומן גדולים יותר לסינון אופטימלי. בנוסף, מגיע עם פונקציות סינון מאוד גבוהות המסוגלות לנטרל ריחות של דגים ופילטר שמסוגל לסנן גם אבקנים ואבק שעפים באוויר ובכך לעזור למי שיש לו אלרגיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סימנס
  • בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully