וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, גם זה כבר קיים: הכירו את מערכת הגיהוץ החכמה

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל מציגה: מערכת גיהוץ חכמה של המותג המוביל Tefal - IXEO POWER ALL IN ONE. איך זה עובד וכמה זה עולה?

ניופאן - מערכת גיהוץ של TEFAL ב-1,799 שקל. יחצ,
ניופאן - מערכת גיהוץ של TEFAL ב-1,799 שקל/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, מציגה מהפכה בעולם הגיהוץ באמצעות המותג טפאל ומשיקה לראשונה מערכת גיהוץ חכמה הכוללת מגהץ קיטור עוצמתי בשילוב קרש גיהוץ מובנה חכם המאפשר גמישות מרבית וחווית גיהוץ אידאלית של בגדים, וילונות ספות ועוד. המערכת החכמה מציעה פתרון חדש, מהיר ונוח המותאם לחיי היום יום האינטנסיביים ולצרכים המשתנים.

אחד היתרונות של הקרש הוא שניתן לגהץ איתו בצורה אנכית, אופקית ובזווית של 30 מעלות. המגהץ בעל טכנולוגיית Smart Protect המתאימה באופן אידאלי את הטמפרטורה לכל סוגי הבדים, בעל עוצמת קיטור גבוה ותפוקת אדים מרבים המאפשרת גיהוץ קל ומהיר של כל סוגי הבדים. הודות לשילוב של הטמפרטורה ולחץ האדים, המגהץ מרענן ומחטא אותם לאורך זמן. בנוסף, ראש המגהץ הינו בעיצוב חדשני עם Precision Tip, המאפשר גיהוץ מדויק גם מסביב לכפתורים וצווארונים.

מערכת הגיהוץ מגיעה עם גלגלים מובנים המאפשרים להזיז את המגהץ ממקום למקום ברחבי הבית, מיכל מים בעל נפח קבוע של 1 ליטר למילוי מים וגיהוץ נוח לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 1799 שקל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיהוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully