וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-150 שקל: רשימת המתנות שכל אחד ירצה לקבל לחגים

אין כמו בית יפה ונעים שכיף לשהות בו. הנה רשימה שווה במיוחד לגזור ולשמור

פלייסמט יוטה קשת- להשיג בחנויות ובאתר prat living במחיר 110 שקל ליחידה. יחצ,
פלייסמט יוטה קשת- להשיג בחנויות ובאתר prat living במחיר 110 שקל ליחידה/יחצ

ראש השנה בפתח, הזדמנות להעניק לאהובים מתנת חג מרגשת ייחודית שתחמם את הלב. אקססוריז לעיצוב הבית הם ללא ספק בראש הרשימה, כי אין כמו בית יפה ונעים שכייף לשהות בו לארח ולהתפנק. לרגל עונת החגים ועל מנת להקל עליכם את המלאכה אספנן עבורכם, מגוון פריטי עיצוב שווים במיוחד בתקציבים שונים, שאת כולם תוכלו להזמין גם באונליין. קבלו את רשימת הקניות השווה לחג שאפילו לא צריך לצאת בשבילה מהבית. חג שמח ושנה טובה.

prat living miliue   home-fragrance  ב-149 שקל, להשיג בחנויות prat living ובאתר. יחצ,
prat living miliue home-fragrance ב-149 שקל, להשיג בחנויות prat living ובאתר/יחצ

Prat Living, סטודיו לריהוט ואקססוריז של למעלה מ-40 מותגי איכות מרחבי אירופה, מציג מגוון פריטים נוטפי שיק וסטייל לעיצוב הבית, עיצוב שולחן. מבשם לבית בניחוח לבנדר, סבון ידיים היפואלרגני של מותג דני איכותי, פלייסמטים יוטה קשת חדשים, פמוטי קרמיקה מושלמים, וכל אלו בתקציב של עד 149 שקלבלבד. עוד ברשימה מארז תחתיות עץ בעיצוב ישראלי, כלי הגשה מקרמיקה בעבודת יד, מעמד מגזינים חדש המורכב משני דיסקים משופעים המייצר מראה פיסולי ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מפיון פריחה 119 שקל, EVA METAL ART. נבו שמיר,
מפיון פריחה 119 שקל, EVA METAL ART/נבו שמיר
מפיון רימון- חדש - 150 שקל. מתנה בכל רכישה בסך 500 שקל, EVA METAL ART עיצוב ישראלי. נבו שמיר,
מפיון רימון- חדש - 150 שקל. מתנה בכל רכישה בסך 500 שקל, EVA METAL ART עיצוב ישראלי/נבו שמיר

מותג העיצוב EVA METAL ART מצטרף לחגיגת המתנות עם עיצובים כובשים עשויים מתכת. יצירות אמנות לקיר לצד פריטי נוי מעוצבים ומיוחדים במחירים נגישים. החל מ-119 שקל. מפיון פריחה - מעמד אלגנטי למפיות עשוי מתכת תאים גם לניירות ושימוש משרד. מגוון שעונים בגדלים ועיצובים שונים, שעון שולחני mini clock בצבע שחור או לבן אפרפר לבחירה, שעון ייחודי עם כיפוף אחורי המאפשר לו עמוד על משטח בעיצוב מינימליסטי ומוקפד (149 שקל). כמו גם LINES CLOCK שעון שולחני בעיצוב מודרני מתאים לקישוט מדף פרטי ויפה. לצד אלו מגוון יצירות קיר אמנות לקיר החל מ-199 שקל. לרגל החג מבצע: מפיון בדוגמת רימון 150 שקל. מתנה בקנייה מעל 500 שקלבחנות ובאתר. להשיג בחנויות ובאתר EVA METAL ART.

MINI CLOCK  ב-149 שקל, להשיג בגלריה ובאתר EVA METAL ART. נבו שמיר,
MINI CLOCK ב-149 שקל, להשיג בגלריה ובאתר EVA METAL ART/נבו שמיר
PEBBLE CLOCK    ב-449 שקל, להשיג בגלריה ובאתר EVA METAL ART. נבו שמיר,
PEBBLE CLOCK ב-449 שקל, להשיג בגלריה ובאתר EVA METAL ART/נבו שמיר

מתנות החג של מותג האיכות prat living

  • Miliue home fragrance spray - המבשם הביתי המושלם הזה, שבעדינות ודיוק "מלביש" את הבית בלאייר אחד נוסף. הניחוח המיוחד והממכר הוא תרכובת מופלאה של לבנדר ים תיכוני, ענבר לבן, גרניום, מאסק ועץ האלגום. (149 שקל).
  • סבון ידיים Rhubarb & Birch - סבון ידיים נוזלי עדין המכיל תמציות טבעיות של עץ הלבנה וצמח הריבס. חומרים אלו מכילים תכונות אנטי דלקתיים. מוצר מבית Humdakin מותג איכות דני למוצרי לייף סטייל וניקיון לבית שכל מוצריו אקולוגים, ידידותיים לסביבה ולרגישים אלרגנית. ההשראה של המותג, הן מבחינת נראות והן מבחינת ניחוחות הם החופים והיערות של דנמרק וכל המרכיבים, הם מרכיבים נורדיים כמו אשחר ים (buckthorn) קמומיל ואדמוניות מקומיות. (130 שקל).
  • Ribbed Placmat - פלייסמט יוטה קשת - הפלייסמטים החדשים של המותג הדני בוליה, יהיו תוספת מושלמת לשולחן האוכל שלכם. פלייסמט יוטה, ארוג בעבודה ידנית בגוון טבעי, בצורת קשת יעניק מראה הרמוני ונעים לשולחנות, יוסיף חן ושובבות עם צידו מהעוגל וישמור על שולחן האוכל שלכם לאורך זמן. (110 שקל ליחידה).
Silia Magazine holder ב-1150 שקל  - להשיג באתר ובחנויות prat living. יחצ,
Silia Magazine holder ב-1150 שקל - להשיג באתר ובחנויות prat living/יחצ
קערת הגשה קרמיקה 630  שקל - forma להשיג ב חנויות ובאתר prat living. יחצ,
קערת הגשה קרמיקה 630 שקל - forma להשיג ב חנויות ובאתר prat living/יחצ
  • Pebble סט תחתיות עץ בעיצוב ישראלי - מוצר חדש פרי שת"פ בין סטודיו tomaya ו- prat living. סט תחתיות ייחודי בהשראת המרקם הטבעי והשייפ האורגני של חלוקי נחל. הסט עוצב בקפידה ומשלב טכנולוגיות מדויקות ועבודת יד אומן. הנראות הלא שגרתית של התחתיות מבקשת להעניק מופע שונה לשולחן גם בזמן השימוש וגם לאחר השימוש ולפני השימוש הבא כשהן פזורות על השולחן או מסודרות במערום מרתק ויפייפה. (410 שקל למארז רביעייה).
  • Hour קערת הגשה קרמיקה - מתוך סדרת כלי דקור יפהפיים המגיעים בשני גוונים וגדלים שונים. סדרה זו שואבת השראה מצורת שעון החול. באלגנטיות וניקיון צורני מדגישים כלי הסדרה את החמקמקות של הזמן והחשיבות לשים לב לדברים הקטנים והיומיומיים ולזכור להעריך וליהנות מהם (630 שקל).
  • מחזיק המגזינים -SILIA - נולד מתוך הרעיון ליצור פריט לאחסון מגזינים שיהיה סופר פשוט אך עם זאת יידע לעמוד בפני עצמו ויוסיף נופך אסטתי לחלל בו הוא ממקום. הוא מורכב משני דיסקים המשופעים בתחתית ובהם חריץ רוחבי. החיבור בין שני הדסקים ושילובם, מייצרים כוח ויזואלי ופיסולי אך עם זאת פשוט ופונקיונאלי. ניתן להניח את SILIA על הרצפה, מדף או קונסולה עפ"י בחירתכם. הפריט מגיע בשני גימורים לבחירה, מתכת ואלון מושחר.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully