וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג חושפת: הטרנדים הצרכניים האחרונים בטכנולוגיות הביתיות

סמסונג הציגה היום (שני) את החידושים האחרונים שלה בטכנולוגיית הבית המחובר ובמקביל שיתפה מחקר צרכני במטרה להבין את הצרכים המשתנים בעידן הנוכחי

סמסונג בתערוכת IFA. יחצ,
סמסונג בתערוכת IFA/יחצ

סמסונג הציגה היום (שני) את החידושים האחרונים שלה בטכנולוגיית הבית המחובר. במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת תערוכת IFA 2023 ציינה החברה כי החזון שלה ליישום SmartThings הוא לאפשר לצרכנים מכל רחבי אירופה לתעדף את הנושאים שהכי חשובים להם - מחיסכון באנרגיה, דרך תגבור האבטחה והגישה לתכנים בידוריים ועד ייעול חיי היומיום. מערך המכשירים המחוברים ל-SmartThings הולך וגדל, ומאפשר ל-285 מיליון המשתמשים ביישום להתאים את הבית לצרכים ולהעדפות האישיות שלהם, הודות ליכולת לחבר ולשלוט בקלות במגוון מכשירי החשמל הביתיים מיישום אחד מרכזי.

במקביל להשתתפותה של סמסונג בתערוכת IFA 2023, משתפת החברה מחקר צרכני חדש שנערך באירופה במטרה להבין את הצרכים המשתנים של צרכנים בתחום הטכנולוגיות לבית .

"סמסונג להוטה לחבר את משתמשיה לאנשים, למקומות ולתחומי העניין שהכי חשובים להם", אמר בנג'מין בראון, סמנכ"ל שיווק בסמסונג אירופה. "נמשיך להפיק את המרב מהאפשרויות שמציעים לנו החידושים האחרונים בעולם הטכנולוגיה, כדי לוודא שמערך המכשירים התומכים ב-SmartThings יגדל ויתפתח בדרך שתאפשר לאנשים ליהנות עוד יותר מהחיבורים שחשובים להם".

משדרגים את החוויה הביתית

היישום SmartThings מאפשר למשתמשים לשלוט במכשירים הביתיים מכל מקום ועוזר להם ליהנות מחוויית בידור חלקה ויעילה תוך שמירה על ביטחונם האישי. הבית הוא עדיין המקום החשוב ביותר בחיינו לאור העובדה שהוא ממלא מספר תפקידים ופונקציות ביומיום שלנו - כמשרד ביתי, כמקום למנוחה, לבידור ועוד. שבעה מכל עשרה צרכנים (71%) סבורים שלטכנולוגיה יש השפעה חיובית על חיי היומיום שלהם, ובכלל זה על האינטראקציה שלהם עם משפחה וחברים, על הביצוע של מטלות יומיום ועל העיסוק וההנאה מתחביבים¹.

חובבי האוכל והבישול למשל, יכולים עכשיו להתחבר וליהנות מתחומי העניין שלהם עם Samsung Food - שירות חדש ומקיף לחיפוש, שמירה ושיתוף של מתכונים, תכנון תפריטים, בישול ואפילו קניית המצרכים. Samsung Food שהושק במסיבת העיתונאים, זמין ב-104 מדינות ובשמונה שפות. הוא מעמיד לרשות המשתמשים מאגר ידע נרחב על תזונה, אוכל ובישול, ומאפשר להם לקבל החלטות בריאותיות ותזונתיות נכונות יותר עבורם. היישום יכול גם להתחבר למטבח המשתמש ולשלוח לתנור סמסונג תואם את זמן הבישול ואת טמפרטורת הבישול המתאימה. הודות ליותר מ-160,000 מתכונים, תמיד יש משהו חדש לבשל.

בנג'מין בראון, סמסונג, בכנס IFA. יחצ,
בנג'מין בראון, סמסונג, בכנס IFA/יחצ

עד סוף השנה, ובעזרתה האדיבה של טכנולוגיית Food AI, יספק Samsung Food למשתמשים מתכונים מותאמים אישית שישקפו את הדרישות התזונתיות שלהם, ויאפשר להם למשל, להמיר מתכונים לגרסה טבעונית במספר לחיצות כפתור. בשדרוג נוסף שמתוכנן להמשך השנה, יתחבר השירות ל-Samsung Health כך שניתן יהיה להתאים את תפריטי הארוחות להעדפות ולדרישות התזונתיות של המשתמשים, ולסייע להם בהשגת היעדים הבריאותיים שהציבו לעצמם. ב-2024 יעשה Samsung Food שימוש בטכנולוגיית Vision AI כדי לאפשר למשתמשים לבדוק את הערכים התזונתיים של ארוחות שצולמו במצלמת המכשיר, לזהות את המרכיבים שלהן ולהמליץ על מתכונים איכותיים שמכילים את אותם מרכיבים.

כמותג מוביל בענף הטלוויזיות כבר 17 שנה ברציפות , סמסונג דוגלת במחויבות בלתי מתפשרת לבידור הביתי. עם השקת דגמי ה-Neo QLED 8K וה-4K Q80C בגודל 98 אינץ', השלימה החברה את קו מסכי הענק שלה, והיא מתכננת להביא לאירופה עד סוף השנה את כל דגמי ה-Micro LED, המציעים ניגודיות מדהימה וחדות שומטת לסתות, שמציבה את הצופים (או השחקנים) ישר במרכז העניינים.

לרגל חגיגות המאה של דיסני, הכריזה סמסונג על השקת ה-Frame - מהדורת Disney100. הדגם החדש כולל מסגרת בלעדית עם סימן ההיכר של Disney 100 - מתכת בגוון כסף פלטינה - ושלט דיסני מיוחד בהשראת מיקי מאוס. בנוסף, הוא מגיע עם 100 יצירות אומנות אייקוניות מאולפני האנימציה של וולט דיסני, פיקסר, מרוול, Lucasfilm ונשיונל ג'אוגרפיק, וכן עם תמונות קלאסיות של מיקי ומיני מאוס, וודי הקאובוי, סינדרלה ורבים אחרים. משתמשים יוכלו גם להציג על המסך את התמונות המשפחתיות שלהם וליצור בסלון סביבה ביתית קסומה.

מסיבת העיתונאים כללה גם הכרזה על השקת הדור השני של ה-Freestyle, המקרנים הניידים והרב שימושיים שמספקים חוויית צפייה במסך גדול בכל אזור בבית, אפילו על התקרה. התכונה Smart Edge Blending מאפשרת צפייה במצב נוף ודיוקן, כך שאפשר למשל, לחבר שני מסכי Freestyle 2nd Gen לחוויית צפייה פנורמית בגודל 160 אינץ' וצפייה אנכית בגודל 120 אינץ'. אבל זה לא הכול! עם גישה מלאה ל-Samsung Gaming Hub, מרכז המשחקים של סמסונג, יוכלו משתמשי ה-Freestyle 2nd Gen ליהנות מהמשחקים הגדולים ביותר של שותפי סמסונג.

השותפות עם Xbox ו-Bethesda Softworks כוללת עכשיו גם את Starfield - משחק התפקידים המדהים של הדור הבא בממלכת החלל. המשחק יהיה זמין ב-Samsung Gaming Hub עם מינוי Xbox Game Pass וללא צורך בקונסולת משחקים.

צעדים קטנים לשמירה על כדור הארץ

סמסונג מחויבת לפיתוח מוצרים ושירותים שיעזרו לאנשים לחסוך כסף, ובמקביל לעשות את מה שצריך, ואפשר, כדי לשמור על כדור הארץ. נושאים אלה עומדים גם בראש סדר העדיפויות של הצרכנים, ולמעלה משלושה רבעים (77%) מהנשאלים אמרו שהם מעוניינים במוצרים טכנולוגיים חסכוניים באנרגיה - לא רק לטובת החיסכון בכיס אלא גם למען הסביבה. שני שלישים (67%) מייחסים חשיבות לכך שהמכשיר החשמלי הבא שלהם יוכל להתחבר ליישום שיאפשר להם לעקוב אחרי האנרגיה שהוא צורך ולצמצם אותה.

לאור עליית מחירי החשמל בכל מדינות אירופה , 72% מהנשאלים מוטרדים מהעלות הכרוכה בהפעלת מכשירי החשמל הביתיים . לעזרתם באה התכונה SmartThings Energy, שמסייעת למשתמשים לייעל את צריכת האנרגיה של כל מכשירי החשמל בבית בהתאם לצרכים שלהם ולצמצם את השימוש במכשירים. כך למשל, מצב AI Energy ב-SmartThings Energy מאפשר לעקוב אחרי צריכת האנרגיה של מכונת הכביסה ולהפחית אותה ברמה של עד 70% הודות לשימוש בטכנולוגיית Ecobubble שמאפשרת כביסה במים קרים.

בנוסף חברה סמסונג לארגון הבינלאומי לשימור ימי, Ocean Wise, ולמותג בגדי הספורט, פטגוניה, במטרה למצוא פתרונות לבעיית חלקיקי המיקרופייבר הנפלטים בכביסה. ה-Less Microfiber™ Filter הוא מסנן חיצוני הגורם להפחתה של עד 98% מהסיבים הזעירים שנפלטים מהבגדים במהלך הכביסה . צ'רלי קוקס, מנהל פתרונות מיקרופלסטיק ב-Ocean Wise, אמר בתערוכת IFA: "הודות לשיתוף הפעולה שלנו עם Samsung ו-Patagonia, ארגון Ocean Wise גאה להעמיד לרשות התעשייה דרך אפקטיבית למלא את חלקה בהפחתת הזרימה של סיבי מיקרופייבר לאוקיינוסים. פיתוחים כדוגמת מסנן ה Less Microfiber™ מאפשרים לצרכנים בבית לצמצם את הפגיעה הכרוכה בפליטת סיבי המיקרופייבר לסביבה. מדובר בפתרון פשוט ויומיומי, שהאוקיינוסים יודו לנו עליו".

טכנולוגיות חימום המבוססות על משאבות חום מייצגות שוק הנהנה מגידול מואץ, וסמסונג עומדת בחוד החנית של צמיחה זו. משאבות החום המתקדמות והחכמות של החברה (מסוג מקור אוויר) זכו לגידול חסר תקדים של 97% במכירות מאז השנה שעברה . משאבות אלה עובדות עם מכלי מים חמים ביתיים או עם מכל ClimateHub של Samsung כדי להפוך את הבית למקום נוח ונעים לאורך כל השנה ובכל מזג אוויר. בנוסף, הן יכולות להתחבר לסביבת SmartThings כך שניתן לעקוב אחרי צריכת החשמל שלהם ולהתאים אותה להעדפות המשתמש . ה-EHS Mono R290, התוספת האחרונה למשפחת משאבות החום לטמפרטורות גבוהות, תושק בחודש הבא.

סמסונג ממשיכה במסעה במטרה לפתח טכנולוגיות שעוזרות לאנשים להפיק את המרב מהיומיום שלהם ובמקביל לנקוט צעדים קטנים אך משמעותיים להפחתת ההשפעה המזיקה על הסביבה. מכשירי Galaxy Z Flip5‏ , Fold5‏ ו-Galaxy Tab S9‎ כוללים שלל חומרים ממוחזרים, כולל זכוכית, אלומיניום ופלסטיק שמקורם ברשתות דיג, חביות מים ובקבוקי PET שהושלכו לים. אפילו סדרת שעוני Galaxy Watch6 מכילה פלסטיק ממוחזר אחרי שימוש. כל החידושים האלה של Galaxy מגיעים באריזות עשויות מחומרי נייר ממוחזרים .

סמסונג בתערוכת IFA. יחצ,
סמסונג בתערוכת IFA/יחצ

שומרים על בית בטוח

סמסונג מבינה את השקט הנפשי שטכנולוגיות חכמות יכולות לספק למשתמשים בהן. אבטחה היא היום אחת הסוגיות שהכי מטרידות את הצרכנים, כך עולה מהמחקר שנערך. שמירה על הבית כשהוא ריק (54%), הקניית תחושת ביטחון כשנמצאים לבד בבית (39%) ושמירה על ביטחונם של בני הבית גם כשהם מחוצה לו (39%), כל אלה נתפסו כיתרונות האבטחה העיקריים של הטכנולוגיות החכמות .

הסביבה הטכנולוגית של SmartThings כוללת מבחר שותפים הדוגלים בניסיון לסייע לאנשים לשמור על האבטחה והביטחון של ביתם ושל יקיריהם. לשותפים אלה הצטרף עכשיו גם Yale, המותג המוביל לאבטחת הבית. המנעול החכם Yale Linus® וה-Smart Gate and Garage Opener החדש מאפשרים לנעול מרחוק דלתות ושערים דרך היישום ולשמור על השקט הנפשי של כל יושבי הבית.

פותחים דלת לעתיד טוב יותר באמצעות טכנולוגיה חכמה

סמסונג משקיעה בעתיד המבוסס על שלל האפשרויות שהטכנולוגיה מזמנת לעולם. אחד התחומים שהיא מתכוונת לחולל בו שינוי משמעותי הוא הרחבת הזמינות של טכנולוגיות הבית החכם. המחקר מראה שרבע מהנשאלים רואים בשילוב טכנולוגיה חכמה גורם מרכזי ברמת הנחשקות (desirability) של הבית הבא שלהם, ולמעלה משלושה רבעים (77%) מהם אמרו שלדעתם בתים חכמים לחלוטין הם אטרקטיביים יותר12.

על בסיס הבנות אלה, סמסונג עובדת במלוא המרץ כדי להפוך את האפשרויות הגלומות בטכנולוגיה החכמה למציאות ומאמינה בכוח הטמון בשיתופי פעולה להנעת חזון זה קדימה. בעבודה משותפת עם חברת ABB Smart Buildings ועם SMA, אחת הספקיות המובילות בעולם של טכנולוגיות פוטו-וולטאיות ומערכות אחסון, היא מקווה ליצור חיבור הדוק יותר בין אנשים לבתים שלהם, ולשלב בבתים את האפשרויות החכמות עוד לפני רכישתם. השילוב של מוצרי ABB ו-SMA בפלטפורמת SmartThings Energy מאפשר לבנות בתים בטוחים, חכמים ומקיימים יותר. זאת, למשל, בזכות היכולת להפעיל את מכשירי החשמל בזמנים אופטימליים, לעקוב אחרי צריכת האנרגיה שלהם ולכוונן אותה תוך התבססות על מחירי החשמל, דפוסי השימוש וכושר הייצור הסולארי.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully