וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CASTRO HOME מציגה: שלושה סגנונות לעיצוב שולחן החג

מותג הלייף סטייל מבית קסטרו מציע שלושה סגנונות עיצוב קלאסיים ומרגשים במיוחד לשולחן חג מלא בסטייל ושיק

CASTRO HOME NEW COLLECTION - קולקציית חגים. מידן מור אלון,
CASTRO HOME NEW COLLECTION - קולקציית חגים/מידן מור אלון

קסטרו הום, מותג עיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית החג ובימים אלו הגיעו אל החנויות והאתר אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. "הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר, בדגש על איכות בלתי מתפשרת, סטייל ייחודי ומחירים נגישים.
עם הסטייל של קולקציית ההום המוקפדת תוכלו להרכיב לעצמכם שולחן חג מרהיב עם סיפורי ההשראה", אומרים בקסטרו.

הסגנונות

  • השולחן הדרמטי: ליצירת "אפקט ואוו" נעצב את השולחן עם פריטים מסדרת "שי" - צלחות בעלות עיצוב מינימליסטי יפני, סימטריה עגולה בדוגמת פליסה עדינה וצבע שחור דרמטי, עשויות חרסינה איכותית. את השולחן נאבזר בפמוטי קרמיקה דלמטיים בצבעי שחור אריסטוקרטי ולבן יחד עם אגרטלים עשויים זכוכית מנומרת בצבעי שחור ולבן. על השולחן נפרוש מפה בצבעוניות שחור ולבן עם הדפס של פרחים וציפורים והסכו"ם הכסוף יוסיף חגיגיות לשולחן וישלים אותו.
  • ראש השנה באווירת בוהו שיק: כדי ליצוא אווירה נעימה, כפרית וחמימה נפרוש על השולחן במפת כותנה לבנה מעוטרת ורקומה ועליה פמוטי זכוכית מיוחדים וצבעוניים. נאבזר את השולחן במגוון פריטים עשויים עשב ים - דוגמת פלייסמטים חגיגיים שנותנים תחושה מרשימה וחגיגית, חבקי מפיות עשויים קש יחד עם שפע של אגרטלים שיקשטו את השולחן בפרחים ויתרמו לאווירה האקלקטית. את הטאצ' הסופי יעניק סכו"ם איכותי בצבע זהב.
  • השולחן הלבן: השולחן השלישי הוא שולחן הפורצלן האסתטי, הלבן והקלאסי שתמיד מנצח. בשולחן תככב סדרת "פלורה" האהובה אשר עוצבה בהשראת פרח הלוטוס הלבן בדוגמת פליסה עם סיומת מסולסלת עם ברק אלגנטי, עשויה פורצלן איכותי. השולחן יאובזר בכוסות יין גבוהות, קנקנים וכוסות בטקסטורת פליסה מעניינת וייחודית, סכו"ם זהב להשלמת המראה והוספת עניין ואת השולחן תעטר מפה לבנה רקומה.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully