וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו פרחים תשימו על שולחן החג?

הבשורה של ZER4U לראש השנה לבן ופורח: מציעה לחג מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת עם יינות בוטיק ישראליים ועד התוספת הקלאסית של דבש או שמן זית או עוגת דבש

זר קמומיל, 149 שקל. יחצ,
זר קמומיל, 149 שקל/יחצ

ראש השנה בפתח וזה הזמן לשריין את המתנה המושלמת לחג. לרגל החג הכי חגיגי בשנה הרכיבו בzer4u קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג המשלבת נגיעות מסורתיות מן המקורות שבטבע.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לראש השנה 2023 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות ראש, לוע ארי, ליליות ועוד. המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים יותר לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן אך עם זאת נוכל לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול הכל בסגנון שזירה יוקרתי חגיגי ואלגנטי.

בנוסף, ובמיוחד לראש השנה מציעה רשת ZER4U מגוון מארזים שהולכים נפלא עם זר פרחים ועם מגוון מוצרים המתאימים למסורת החג. זרים וסידורים בתוספת של יינות בוטיק ישראליים והתוספת הקלאסית לחג של דבש או שמן זית איכותיים מבית "פתורה". מחירים לדוגמא: זר נגיעות החורש 199 שקל, סידור מתיקות הרימון של קערת פרלינים איכותיים עם ענפי קישוט של רימונים 119 שקל, או מארז טעמי החג עם יין ערפילים אדום, דבש פתורה ושמן זית מבית Jerusalem olive oil, עוגת דבש של ביסקוטי, שוקולד איכותי, רימונים לקישוט והכל במגש קש מעוצב - מתנה מושלמת למארחת 329 שקל.

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו: "ראש השנה הוא אחד החגים של הפרחים בישראל. המכירות שלפני החג עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 שקל לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר לפני החג. קולקציית היין הענפה שלנו, תפסה תאוצה וניתן לזהות מגמה צרכנית בה ישראלים מרבים ברכישת מארזים הכוללים יינות, במיוחד בחגים".

  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully