וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוד מהמונופול והילד העשיר בעולם: אמן הגרפיטי "מבקר" בתל אביב

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב בחר להחיות את אחד מהקירות החיצוניים של מלון קמפינסקי עבור יצירת אמנות רחוב אייקוניות של אמן הפופ ארט האקסנטרי אלק אנדון, המוכר בעולם האומנות כ"אלק מונופולי": "יתרום לתדמית של העיר"

אמנות רחוב של אלק אנדון במלון קמפינסקי/יחצ

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב בחר להחיות את אחד מהקירות החיצוניים של המלון עבור יצירת אמנות רחוב אייקוניות של אמן הפופ ארט האקסנטרי אלק אנדון, המוכר בעולם האומנות כ"אלק מונופולי" (Alec Monopoly).

החותמת האומנותית של אלק מונופולי בן ה-37 היא שימוש בדמות האייקונית של הדוד עם כובע הצילינדר ממשחק המונופול שאותה החל לצייר ב-2008 אחרי הקריסה של הוול סטריט- דמות שמסמלת מבחינתו את הסגידה של החברה המודרנית לעושר ולשגשוג.

דמויות נוספות שהאמן עושה בהן שימוש ביצירותיו הם ריצ'י ריץ (הילד העשיר בעולם) וסקרוג' הדוד העשיר של דונלאד דאק, שלצד הדוד מהמונופול מעטרות כיום מבנים במיאמי, לוס אנג'לס, דובאי, מיקונוס וכעת כאמור גם 40 מ"ר מהקיר הדרומי של מלון קמפינסקי הממוקם על קו הטיילת של תל אביב.

היצירות של אלק מונופולי שהתחילו בגרפיטי רחוב, עברו במהלך השנים לתמונות ולפסלי אקריל נוצצים והן מוצגות כיום בגלריות האומנות הנחשבות בעולם ונמכרות החל מאלפי דולרים ליצירה ועד מאות אלפי דולרים לציורי ענק.

רשימת הלקוחות שלו כוללת ידוענים כמו רוברט דה נירו, מיילי סיירוס, רובין ת'יק, סנופ דוג, סת' רוג'ן ולקוחות פרטיים שנמצאים במקום מכובד ברשימת עשירי העולם.

לדברי גיא קליימן, מנכ"ל מלון דיויד קמפינסקי ת"א: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם אומן הגרפיטי אלק מונופולי שמאפר לנו להנגיש את עולם האירוח היוקרתי עם התחום התוסס של אמנות הרחוב".

עוד מציין קליימן, "נכון להיום, אחד הסיורים הפופולריים בקרב ישראלים בכלל ותיירים בפרט הוא סיורי הגרפיטי ברחבי תל אביב. אין לי כל ספק שהיצירה האייקונית של אלק מונופולי שמתפרסת על פני 40 מ"ר, תהפוך להיות נקודה מרכזית בסיורים הללו ותתרום רבות לתדמיתה הססגונית של העיר תל אביב."

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully