וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: בדקנו את מטהר האוויר של LEVOIT

דוד רוזנטל

3.9.2023 / 17:03

מחיר המטהר הזה נמוך משמעותית מהמתחרים. הוא נותן להם פייט?

מטהר אוויר של LEVOIT. יחצ,
מטהר אוויר של LEVOIT/יחצ
  • המוצר: מטהר אוויר פילטר HEPA של LEVOIT
  • תיאור מוצר: מטהר אוויר חכם
  • תקופת הניסיון: חודש
  • יבואן: סיריוס אלקטרוניקה
  • המחיר המומלץ: 1,190 שקל

המוצר

מטהרי האוויר נכנסו לפעולה לפני יותר מעשור והפכו לפופולריים יחסית בשל יכולתם להילחם באלרגיות, אסטמה וריחות רעים. המטהר מצויד בטכנולוגיית HEPASmart™, שלדברי היצרן המסננת 99.97% מהחיידקים והעובש, כמו כן 99.9% מהווירוסים זיהוי חלקיקים מעל 0.3 מיקרון. המסנן, שוב לדברי היצרן, סופג רעלנים מושלם לאזורים עם רמות גבוהות של תרכובות אורגניות נדיפות, ריחות מבישולים, ריחות לא נעימים ועוד.

מותג מסנני האוויר האמריקאי החדש בישראל Levoit המיובא ארצה בלעדית על ידי חברת סיריוס אלקטרוניקה מציג את Core 300, סנן אוויר המיועד לחללים גדולים, אך עם זאת קומפקטי ונייד, הלוכד עד 99% מהחיידקים והעובש באוויר, כמו גם ריחות רעים, אבק, קשקשי ושיערות חיות מחמד, אבקנים, עשן ועוד, והופך את האוויר לנקי ובריא יותר לנשימה עבור כל בני המשפחה.

המסנן החדש פועל לטיהור וניקוי האוויר באופן שקט וחרישי ביותר ללא הפרעה למשתמש ולסביבה. המכשיר בעל עיצוב נקי ואלגנטי בצבע לבן וניתן להזיזו ביתר קלות לכל חלל בבית. המטהר משתמש בטכנולוגיית VortexAir 360° השואבת את האוויר מכל הכיוונים ופעולתו מתאפשרת באמצעות מסנן בעל שלוש שכבות. הראשון, מסנן מקדים, השני מסנן HEPA 13H בעל יכולת סינון של 99.97% מהחיידקים והעובש ועד 99.9% מהווירוסים, תוך שהוא מזהה חלקיקים הנעים באוויר שגודלם החל מ- 0.3 מיקרון. לדברי החברה הוא "יעיל ללכידת חיידקים, אבקנים , אבק, קשקשים של חיות מחמד ונבגי עובש". הסנן השלישי הוא סנן פחמן פעיל ביעילות גבוהה עם ARC Formula™ הלוכד עשן וריחות לא נעימים הנמצאים באוויר. פעולת המסנן שקטה ולכן ניתן להפעילו לאורך כל הלילה, כדי ליצור חלל ידידותי ונקי לשנה עמוקה וטובה יותר. רמת הרעש עומדת על 24 דציבל. כמו כן, התצוגה במצב שינה מעומעמת ואף ניתן לכבותה לחלוטין. הסנן בעל עיטור כוכב לחסכון באנרגיה.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

פונקציות מטהר אוויר LEVOIT - על פי היצרן. יחצ,
פונקציות מטהר אוויר LEVOIT - על פי היצרן/יחצ

חוות דעת

מניסיוני עם מטהרי אוויר, לא הצלחתי להוכיח שהם אכן מטהרים. לאורך השנים אשתי סבלה מאלרגיות, יש לנו חתולה וכלבה, ואף לא אחד מאיתנו חש שהאוויר סביבו נקי יותר. ייתכן שזה עושה את העבודה, זה פשוט לא ממש בא לידי ביטוי לעין ולאף הבלתי מזוינים, וניאלץ להאמין ליצרנים שטוענים שאכן כך.

מה כן הצלחנו למדוד בעבר? התנדפות של ריחות בכלל וריחות בישול בפרט. בסוף השבוע החולף הייתה לנו הזדמנות לבחון את הנושא כשטיגנו את האויב הכי גדול של הבית הממוצע - שניצלים. ללא מסנן אוויר לוקח לריח שעות לפני שהוא יוצא, לעתים גם חצי יממה עם חלונות פתוחים לרווחה.

עם המסנן הקיים של המתחרים הריח מתנדף בתוך כשעה. חשדנו במכשיר הזה משום שהוא קטן יותר, אבל הוא לא אכזב - גם פה מקץ שעה כבר נותרה ארומה דקיקה ובלתי מזיקה של טיגון.

האם לרכוש? אם אתם מאמינים במסנני אוויר, התשובה היא כן. 1,190 שקל הוא סכום סביר ביחס לפונקציות של המכשיר, שבנוסף לפונקציונליות שבו הוא גם מעוצב יפה ופועל בשקט ובנועם. לפני רכישה ודאו היטב שהוא עונה על צרכיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully