וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BEKO חושף את טכנולוגיית EnergySpin המפחיתה צריכת אנרגיה

מותג מוצרי החשמל Beko הבינלאומי חושף טכנולוגיה חדשה בתערוכת הענק IFA שבברלין

משמאל אקין גארנזלי סמנכל השיווק ומימין ראגיפ באלצ'יאוגלו המנהל המסחרי הראשי של בקו העולמית. Beko,
משמאל אקין גארנזלי סמנכל השיווק ומימין ראגיפ באלצ'יאוגלו המנהל המסחרי הראשי של בקו העולמית/Beko

Beko, המותג הבינלאומי למכשירי חשמל ביתיים, המציע מנעד רחב של מוצרים חדשניים וברי קיימא, יוצא במסר חזק וחשוב השנה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית הגדולה IFA המתקיימת בברלין. המותג שם דגש על ההשפעות של פעולות קולקטיביות שלנו כחברה, אשר מעודדות לחברה בת קיימא יותר. בתערוכה הציגו אקין גארנזלי, סמנכ"ל השיווק וראגיפ באלצ'יאוגלו המנהל המסחרי הראשי של המותג את פילוסופיית "אפקט הדומינו החיובי", המניע את אסטרטגיית החברה.

בתערוכת IFA השנה, חשף Bekoאת טכנולוגיית EnergySpin החדשה שמבטיחה הפחתה משמעותית של עד כ-35% בצריכת האנרגיה במכונות הכביסה של המותג, תוך ביצועי ניקוי והסרת כתמים באיכות גבוהה. במקום להסתמך על ייצור חום גבוה של מכונת הכביסה, טכנולוגיית EnergySpin מתבססת על כוח ומהירות התוף המשפרים את הקצב שבו חומרי הניקוי מתמוססים, תנועות התוף הייחודיות מבטלות את הצורך בייצור חום מוגזם במהלך הכביסה. חידוש זה משפר את הרגלי הכביסה שלנו לטובה, מעניק פתרון ייחודי בשוק ומספק חיסכון באנרגיה לא רק עבור תוכניות Eco, אלא גם בתוכניות יומיות אחרות.

בנוסף לטכנולוגיית EnergySpin, הציג Beko את מגוון הטכנולוגיות המוכרות של מוצרי המותג, ביניהן: טכנולוגיית SaveWater המתקדמת, הנמצאת במדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה ושפותחה במטרה להתמודד עם פסולת מים ביתית ולספק ניקוי מוצלח ושימוש יעיל במים. טכנולוגיה זו הוכחה כמסייעת בחיסכון של אלפי ליטרים מידי שנה. בנוסף, הוצג מייבש הכביסה בטכנולוגיית IronFinish המייבשת את הבגדים וגורמת להם להראות כאילו עברו פעולת גיהוץ. טכנולוגיה נוספת שהציג Beko בתערוכה היא טכנולוגיית AirFry המבטיחה פריכות מרבית עם שימוש מועט בשמן בסיר הבישול באמצעות מערכת מתקדמת להזרמת אוויר חם ואביזר AirFry מעוצב במיוחד בתוך החלל.

כדי לבטא את האתוס של אפקט הדומינו החיובי, Beko יצרה חוויה אינטראקטיבית שהושקה בתערוכת IFA שעוצבה במטרה להראות לצרכנים את הפוטנציאל של אפקט הדומינו החיובי ולשכנע אותם שלבחירות הצרכניות שלהם יש השפעה רבה על הסביבה, זאת באמצעות המשחק המוכר "דומינו". המשחק הינו משחק וידאו חינמי המתרחש בעולם הפנטזיה אשר נהרס בעקבות שינויי האקלים והשחקנים בו יכולים לחוות את ההשפעה של פעולות שעליהם לעשות כדי לשרוד בתוך המשחק. המשחק יהיה זמין ב-Steam, ב-App Store וב-Google Play בחורף הקרוב.

גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל, "אנחנו מתייחסים לטכנולוגיית EnergySpin כאל אירוע משמעותי ולכן בחרנו לחשוף אותה בתערוכה כה חשובה וגדולה כמו IFA. המשימה שלנו ב- Beko היא קידום חיים ברי-קיימא בכל משק בית ואנו בטוחים שבאמצעות טכנולוגיות חדשות מהסוג הזה, נצליח לעודד את הלקוחות שלנו לעשות בחירות חיוביות למען שמירה על הכדור בו אנו חיים. בשנים האחרונות אנו מזהים עלייה בביקוש למוצרים חסכוניים באנרגיה ובתור מותג מוצרי החשמל הביתי הנמכר ביותר באירופה, נמשיך לשאוף למצוינות, להפוך את הקיימות לאבן יסוד בתעשייה שלנו כדי ליצור אפקט דומינו חיובי".

  • עוד באותו נושא:
  • בקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully