וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלים או האקססוריז: מאיזה צד של שולחן החג אתם?

הצד שאתם נמנים עימו יקבע איך ייראה שולחן החג שתעצבו עבור ראש השנה המתקרב ובדקנו עם אורית וינטרוב, מנהלת קולקציית גולף & קו וטרנדולוגית, איך זה נראה מהצד שלכם

עיצוב שולחן חג, GOLF & CO. Jose Limbert,
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO/Jose Limbert

לדברי אורית וינטרוב, מנהלת קולקציית גולף & קו וטרנדולוגית, הצד שאתם נמנים עימו יקבע איך ייראה שולחן החג שתעצבו עבור ראש השנה המתקרב ובא.

  • צד הכלים - אתם אלו שכבר אוחזים בידיכם סט כלים מרשים בצבעוניות מסוימת או שעומדים דקה מלרכוש את סט חלומותיכם. הסט הזה הוא שיכתיב, מבחינתכם, את הטון של שולחן החג. צודקים.
  • צד האקססוריז - הכלים הם החלק הפחות דומיננטי מבחינתכם בשולחן החג. אצלכם השחקן המרכזי בשולחן החג הם דווקא האגרטלים, הנרות, הטקסטיל והפרחים. זה ברור לכם, שבתפאורה מדויקת, תוכלו לשלב כל כלי שעולה בדעתכם. אתם גם צודקים.
  • אנחנו מהצד שיאמר לכם, שזה לא באמת משנה. שני הצדדים צודקים, טובים ונכונים, כל זמן שתעשו את זה חכם ובחוקיות צבעונית ברורה וקבועה מראש ובהרבה אהבה לאירוח.
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO. Jose Limbert,
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO/Jose Limbert

חמים וטבעי

  • צד הכלים - השולחן הטבעי מתאפיין בקווים פשוטים, נקיים ופונקציונאליים. הכלים המאפיינים שולחן זה עשויים מקרמיקה ופורצלן. פלטת הצבעים השולטת בשולחן זה הינה סתווית וחמימה, אך לא חמה מדי, כזאת המשלבת מידה של קלילות ומזמינה בילוי משפחתי בחלל מגורים מנחם. הכלים מעוצבים ומעוטרים בצורניות אורגנית וצבועים בגלזורות ריאקטיב ייחודיות בשילוב עם חימר חשוף. כל אלה יחדיו מעניקים לכלים מראה של מלאכת קדרות ועבודה ידנית. לצד הצלחות, אנחנו ממליצים להוסיף כלים משלימים להגשה ואירוח בגווני חום וירוק טחב, משולבים עם אלמנטים מעץ לשולחן מלא בנוכחות.
  • צד האקססוריז - השולחן הטבעי מספר סיפור בסימן סתווי. ייחודיותו של סיפור זה טמונה בשילוב המיוחד שבו, המציע פשטות טבעית, מוארת וחמימה. כל פריטי הנוי בשולחן זה, לרבות האגרטלים, הטקסטיל וכו' עשויים מחומרים טבעיים ומעוצבים במראה של עבודת יד עם גימורים גסים, המייצרים מראה גולמי וכפרי ומעשירים את כלי האוכל. רצוי להשתמש בטקסטיל במראה אורגני ולא מלוטש, לדוגמא, טקסטיל מכותנה אורגנית או פשתן, אגרטלים מזכוכית מנופחת, פריטים משולבי עץ וזכוכית, נרות ארוכים התואמים לצבעי הכלים ובל נשכח, פרחי שדה עונתיים.

קרירות עירונית

  • צד הכלים - השולחן של האורבניים בנשמתם אלגנטי ונקי מטבעו, מעוצב בקווים נקיים יותר וצבוע בקשת של צבעים קרירים יותר. ההשראה לשולחן מגיעה מעולמות האבן והבטון שכה מאפיינים את העיר, ועל כן הצבעוניות מורכבת מקשת גוונים אפורים עם נגיעות של ירוק ולבן. הכלים שבחרנו לשולחן עשויים מפורצלן וצבועים בגלזורה בהירה בחלקם הפנימי בלבד, מה שיוצר מראה רב שכבתי ותחושה של שקיפות קלה בחלקו העליון של הכלי ומראה מט מחוספס בחלקו התחתון. לצד הפורצלן היינו מקלילים ומוסיפים כוסות וקראף מזכוכית בגוון ירקרק מרענן עם אפקט ייחודי הנראה כמשיכות אקראיות של צבע לבן בתוך הזכוכית ויוצר מראה משתנה בין אטום לשקוף.
  • צד האקססוריז - בשולחן שהצבעים המכתיבים בו מגיעים מעולמות הבטון האפור, יש לאקססוריז תפקיד חשוב של "שובר שיגרה", לדוגמא - מפת כותנה מודפסת עם פסים בצבע מנטה קריר ומפיות בד דמוי פשתן בגוון כחול אפרפר. ניתן ואף רצוי להוסיף אגרטלי זכוכית גדולים, מלאי נוכחות ולהוסיף להם זרי פרחים גדולים בגווני השולחן להשלמת המראה.
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO. עידן מלכה,
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO/עידן מלכה

רומנטי ופרחוני

  • צד הכלים - זה הזמן לשחרר את כל הפנטזיות העיצוביות הכי מופרכות שלכם לחופשי ולהרכיב שולחן שכל כולו עושר צבעוני, חם, שמח ועשיר. הכלים בשולחן זה עשירים בצבעים ודפוסים וחוגגים אלמנט אהוב ועל זמני - פרחים. כלי הפורצלן מעוצבים בקווים גליים ושוליים עם תבליט פסים מסוגנן במראה עלי כותרת בגוונים שמנת וסגלגל. הוספנו כוסות יין גבוהות בגוון תואם וסכו"ם מוזהב כמובן. לקינוחים היינו מעלים הילוך ומוסיפים כלי פורצלן בעלי עיטורי משבצות ופרחים הנראים כציורי צבעי מים בעבודת יד בגוונים של סגול חציל, ורוד מעושן ואדום פטל נועז עם נגיעות של ירוק המאזן את המתיקות והופך את כל השולחן למתוחכם וטרנדי.
  • צד האקססוריז - שולחן פרחוני ורומנטי הוא ההזדמנות למלא, להוסיף ולהעשיר את השולחן - אל תחששו ללכת עם הצבעים עד הסוף ולהפוך את השולחן לחגיגה של חג! במסגרת המוטיב הפרחוני, הוספנו מפה פרחונית עדינה ואגרטלים העשויים מזכוכית חלבית צבעונית בגימור מט. האגרטלים הצבועים בגווני סגול חציל מעושן, ירוק זית ותכלת, מוסיפים לשולחן קלילות ואור. זה הזמן להתפרע ולהוסיף זרי פרחים גדולים, מלאים וצבעוניים במיוחד ונרות ארוכים בגוונים תואמים לשולחן.
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO. עידן מלכה,
עיצוב שולחן חג, GOLF & CO/עידן מלכה

בסיכומו של עניין, לאיזה צד שלא תשתייכו, לארח ולעצב את שולחן החג בצורה מעוררת השראה והתפעלות אפשריים בהחלט עם תכנון נכון מראש וים של אהבה לאירוח המשפחה והחברים.

  • עוד באותו נושא:
  • שולחן חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully