וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

בכל שבוע אנחנו מפרסמים מוצרים חדשים ומבצעים, אבל היום? וואלה, הגזמנו

זגה פינות אוכל. סטודיו גולן,
זגה פינות אוכל/סטודיו גולן

לקראת החגים, רשת ZAGA (זגה) - פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, מציעה את כל הפתרונות החכמים לאירוח בחג. את כל המוצרים ניתן להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר.

  • שולחן מודולרי חכם (פלקס) - מתאים לכל מרחב ולכל צורך, לשימוש כשולחן מלבני, ריבוע, צורת ריש וכשני שולחנות בגבהים זהים או מדורגים. פתרון מושלם לחללים קטנים ולמגוון הצרכים הנדרשים מפינת האוכל: מעט סועדים, אירוח מספר גדול של אנשים עם נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים, יצירת מקום נפרד בשולחן לילדים ועוד. מאפשר שינוי גמיש בהתאם למבנה החלל (שיכול להשתנות עם מעבר דירה, שיפוץ וכו ) וכן לצורך האירוח המשתנה בכל פעם. השולחן מורכב ממערכת מתוחכמת של שני שולחנות המוצבים אחד על גבי השני, העיצוב החכם מאפשר פתיחה והרכבה במספר וריאציות: כשולחן מלבני ל 8 סועדים או בפתיחה ל 14 סועדים, כריבוע ל 12 סועדים, וכן כשני שולחנות נפרדים שניתן להציב בצורת ריש ל 11 סועדים, או כשני שולחנות נפרדים בגבהים זהים או מדורגים (מתאים מאוד כשיש צורך בשולחן נפרד לילדים). גוונים פופולאריים: עץ טבעי ואבץ שחור. מחיר מבצע (עד 10.9.23): 11,570 שקל במקום 11,970 שקל.
  • שולחן קונסולה: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים. מוצעת ב-5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, עץ טבעי ולבן. מחיר -החל מ-6,370 שקל.
  • ספסל נפתח "איסט": מדובר בפטנט עיצובי - ספסל מודולרי ומרופד לפינות אוכל או אירוח, שאינו תופס מקום רב בחלל. גדל מ- 70 ס"מ ל- 3 מטרים ויכולים לשבת עליו בנוחות עד שבעה אנשים. הספסל מגיע בשילוב ריפוד רך ונעים לנוחות מרבית ולישיבה ממושכת. פרקטי ומעוצב בקפידה, מתאים לחללים קטנים וגדולים ולכל שולחן אוכל, מעניק פתרון מושלם לבעיה של אכסון כסאות ישיבה נערמים וניתן להציבו תחת כל שולחן כולל שולחן הקונסולה ובכך לחסוך מקום רב. ניתן לפתוח אותו לאורכו המקסימלי לצד שולחנות ארוכים, מה שיצור נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. גוונים: גוון אבץ, עץ טבעי ולבן. ריפוד ניתן להחלפה לפי בקשת הלקוח (בתוספת תשלום). מחיר: 3,970 שקל.
  • כסאות נערמים: קולקציה עשירה ומגוונת של כסאות נערמים מפלסטיק בדוגמאות וצבעים שונים. היתרונות של הכסאות הנערמים מלבד היותם חוסכים מקום הם גם קלים לניקוי, מעוצבים ובמראה עדכני ורב שימושיים - מתאימים לא רק לפינת האוכל אלא לכל פינות הבית, בינהם : חדר עבודה, חדר ילדים, חדר שינה, מרפסת וכו. צבעוניות : חרדל, אפור, שחור. מחיר: החל מ-267 שקל
אגרטל תוכי של קסטרו הום. יחצ,
אגרטל תוכי של קסטרו הום/יחצ

CASTRO HOME, מותג עיצוב הבית והלייף סטייל מבית האופנה קסטרו, מזמין אתכם להתחדש לקראת השנה החדשה, ולחגוג את ראש השנה וחגי תשרי בסטייל. הקולקציה החדשה והמדוברת של קסטרו הום מלאה בפריטים יחודיים מלאי שיק וסטייל. חלק מהפריטים עשויים עבודת יד ומגיעים בכמויות קטנות ובמהדורה מוגבלת.

כעת ניתן יהיה ליהנות מהקולקציה במבצע מיוחד לכבוד עונת המתנות וחגי תשרי: קונים ב-300 שקל ומשלמים רק 200 שקל. תוקף המבצע: עד 15 בספטמבר ו/או עד גמר המלאי. המבצע לחברי מועדון ולנרשמים בלבד (ההרשמה בחינם).

להשיג באתר ובכל חנויות CASTRO HOME.

גולף אנד קו. יחצ,
גולף אנד קו/יחצ

רשת GOLF & CO במבצע לקראת החגים: 30% הנחה על הקולקציה החדשה באתר עד ה- 12.9
ובחנויות ברכישת 2 פריטים עד ה-8 באוקטובר. לחברי מועדון ומצטרפים חדשים (ללא עלות), טווח מחירים לאחר הנחה: 13.90- 1,599 שקלים.

ההנחה על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, ללא Must Have כפוף לתקנון. ניתן להשיג בסניפי רשת GOLF & CO ברחבי הארץ ובאתר.

כיתן סט מצעי מתילדה מחיר לפני הנחה 759.00-1399. ערן סלם,
כיתן סט מצעי מתילדה מחיר לפני הנחה 759.00-1399/ערן סלם

רשת kitan במבצע לקראת החג: 30% הנחה על הקולקציה החדשה בחנויות ובאתר. המבצע מתקיים עד ה-25.9.23, על הפריטים המשתתפים, ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, בחנויות המבצע למועדון הלקוחות אשר אינו כרוך בתשלום. ניתן להשיג בסניפי רשת kitan ברחבי הארץ ובאתר.

נשכן לשולחן. יחצ,
נשכן לשולחן/יחצ

לאחר שהטריף את הרשת ונמכר בעשרות אלפי יחידות, רשת הסטוק, הרשת הדיסקאונט המובילה לעיצוב הבית מחזירה למלאי במיוחד לתקופת החגים את שולחנות הצד המבוקשים.

לשולחנות הצד אשר מתאימים לכל חלק בבית, בין אם לסלון, לחדר השינה או לחדרי הילדים התווספו דוגמאות חדשות וצבעים שונים.

להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ. המחיר: 159.90 שקל

שטיח צמר שטיחים יפים, מעצב פנים גילי אונגר. שירן כרמל,
שטיח צמר שטיחים יפים, מעצב פנים גילי אונגר/שירן כרמל
  • מי: צמר שטיחים יפים
  • מה: מחדשים את הבית לחג עם עד 40% הנחה על קולקציות נבחרות.
  • היכן מתקיים: בסניפי הרשת ובאתר
  • תוקף המבצע: 22/8- 26/9

דוגמאות

  • שטיחי סוצ'י הסדרה ההיפואלרגנית החל מ-354 שקל במקום 590 שקל
  • שטיחי סטורי החל מ-312 שקל במקום 390 שקל
  • שטיחי קטלינה החל מ-668 שקל במקום 890 שקל
עצמל'ה מיטת קומותיים דגם מיקה עם מעקה. שחר פליישמן,
עצמל'ה מיטת קומותיים דגם מיקה עם מעקה/שחר פליישמן

עצמל'ה, רשת רהיטי הילדים והנוער יוצאת לקראת ראש השנה וחגי תשרי במבצע במסגרתו תציע הובלה והרכבה חינם*. כמו כן, תציע הרשת עד 25% הנחה על הפריט השני ממגוון מוצרי הטקסטיל והאביזרים** ובנוסף תציע הרשת הנחה על מגוון פריטים.

המבצע תקף בקנייה מעל 1,600 שקל, לא כולל מוצרי בייסיק, תצוגה ואאוטלט. ההטבה תקפה לאזורי החלוקה הסטנדרטיים של הרשת. ללא כפל מבצעים. בתוקף עד ה-27.9.23.

מחירים לדוגמה

  • מיטת דגם אופיר - 1995 שקל במקום 2195 שקל
  • אורן עומר - 2195 שקל במקום 2395 שקל
  • סט יצירה מרובע עם גליל - 295 שקל במקום 395 שקל
חלוק של קוטון קלאב. בר שריר,
חלוק של קוטון קלאב/בר שריר

חלוק רחצה Ribbed: סדרת חלוקים מפנקת ויוקרתית, ההופכת כל יום רחצה רגיל ליום פינוק בחופשה. החלוק, עשוי 100% כותנה טורקית ובעל גימור של פסים אנכיים המעניקים לו תחושת רכות מלטפת. מגיע עם כיסים וחגורת מותן, הפריט האולטימטיבי לחווית רחצה שלמה ומהנה.

מחיר לאחר הנחה: 296 שקל במקום 370 שקל, להשיג באתר המותג או בחנות המפעל במושב משמרות.

ספת עמינח. יחצ,
ספת עמינח/יחצ

חגי תשרי הם זמן מצוין להתחדשות לבית, במערכות סלון או כורסאות מעוצבות ומפנקות, או גם וגם. בדיוק לתקופה שבה האירוח הביתי הוא בשיאו מציעה אמריקן קומפורט מגוון רחב של מבצעים מיוחדים על מגוון של מערכות סלון מעוצבות ומגוון כורסאות טלויזיה או עיסוי מפנקות, ביניהן:

  • סלון רויאל 2+3 - 11990 שקל במקום 13490 שקל
  • כורסת טלוויזיה מינאס - 5790 שקל במקום 6690 שקל
  • כורסת טלוויזיה רובין - 2190 שקל במקום 2590 שקל
  • כורסת עיסוי פנדורה - 19990 שקל במקום 21900 שקל
  • כורסת קימה סטנד אפ - 3590 שקל במקום 4190 שקל
  • המבצעים בתוקף עד לתאריך 9.10.23, להשיג ברשת אמריקן קומפורט
מבצעי FOX HOME לראש השנה. דניאל לילה,
מבצעי FOX HOME לראש השנה/דניאל לילה

FOX HOME מתחדשת בקולקציה חדשה עם מבצע לקראת חגי תשרי, במסגרתו תינתן הנחה של 50 ₪ בקנייה מעל 250 שקל בחנויות הרשת ובאתר האונליין.

המבצע בתוקף עד ה-19.9.23 על הפריטים המשתתפים במבצע, אין כפל מבצעים ו/או הנחות, חל ברשת FOX HOME בלבד, תקף גם בכפולות, למעט חנויות ופריטי עודפים, לא כולל מוצרי מזון וכרטיסי מתנה. מינימום 100,000 פריטים במלאי.

שולחן קפה קופר של כתר. יחצ,
שולחן קפה קופר של כתר/יחצ

כתר מרחיבה את קולקציית הנחושת ומציגה את שולחן הצד COPPER בגוון שחור מטאלי, שמצטרף לשולחן בגוון הברונזה האהוב. שולחן הצד מגיע עם מגשים במראה ותחושה של נחושת, אך הוא קל משקל ונח לניקוי - לא תאמינו שזה לא ממתכת! השולחן המעוצב מתאים למרפסת או לגינה, ומתאים גם כמתנה יפה ומקורית למארחים בחג.

קולקציית ה- COPPER (נחושת מרוקעת) פותחה בטכנולוגיה חדשנית שמדמה ברונזה ומעבר להיותה יפיפייה ופרקטית, היא עמידה בכל תנאי מזג האוויר ואינה דורשת תחזוקה. את השולחנות תוכלו למצוא בגוון שחור מטאלי עם מגש כפול או בגוון ברונזה שמגיע עם מגש בודד או כפול לבחירתכם.

לכתר מגוון פריטים ייחודיים ויפים שמשדרגים את עיצוב הבית, הגינה והמרפסת במחירים נוחים המיוצרים מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה באחוזים משתנים, אפילו עד 100%. המוצרים של כתר, אותם ניתן לרכוש ב- 14 סניפי הרשת ובאתר החברה מעוצבים וטרנדיים, בעלי טכנולוגיה חדשנית, פרקטיים, עמידים לטווח ארוך ומותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי.

מחירי מבצע : 149.90-99.90 שקל למגש בודד/ כפול. המבצע תקף החל מה-1.9 ועד סוף ספטמבר ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully