וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קליל מרחיבה את הפעילות לתחום חדש - קירות מסך למגדלים ומבני ציבור

קליל חתמה בימים אלו הסכם שת"פ אסטרטגי בלעדי עם חברת REYNARS הגלובלית, לכניסה לפעילות בתחום קירות מסך למגדלים ומבני ציבור בשיטת UNITIZE, פרופילים שבורים טרמית למגזר הפרטי

פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל על רקע משרדי הנהלת REYNARS בבלגיה. יחצ,
פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל על רקע משרדי הנהלת REYNARS בבלגיה/יחצ

חברת קליל, שמובילה את פעילותה בתחום מערכות אלומיניום והחלונות בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום חדש קירות מסך למגדלים ומבני ציבור. קליל חתמה בימים אלו הסכם שת"פ אסטרטגי בלעדי עם חברת REYNARS הגלובלית, לכניסה לפעילות בתחום קירות מסך למגדלים ומבני ציבור בשיטת UNITIZE, פרופילים שבורים טרמית למגזר הפרטי, ובכך תשדרג משמעותית את הצעת הערך ללקוח עם יתרון משמעותי לבידוד טרמי. REYNARS פועלת ב-40 מדינות בעולם ומובילה שוק בתחום מערכות קירות מסך. היקף פעילות החברה בשנה אחרונה היה כ-750 מיליון יורו.

צורי דבוש יו"ר קליל ובעל השליטה בחברה: צורי דבוש יו"ר קליל ובעל השליטה בחברה: "אני עוקב אחרי התפתחות REYNARS שנים ארוכות, במיוחד בתחום הפתרונות לגורדי שחקים, REYNARS היא חברה חדשנית ופורצת דרך, צומחת וגלובלית, מה שיאפשר לנו להנות מכל הידע שנצבר ונלמד מחזית הטכנולוגיה בתחום מערכות האלומיניום. REYNARS מחזיקה בערכים וחזון הדומים לאלה שלנו, בכל הקשור לתפיסת איכות החיים לשוהים במבנים- בבתים הפרטיים ובבניינים המשמשים לסביבת העבודה והשפעתם על האנשים היום ובעתיד. השילוב של חברה גלובאלית עם חברת קליל המקומית תיתן פתרונות שלמים ליזמים, אדריכלים וקבלני אלומיניום שיוכלו להנות מצד אחד מידע ויכולות מתקדמות לצד זמינות וטיפול אישי ומקומי לפרויקטים בארץ".

פרדי אבוקרט, מנכ"ל חברת קליל : "הסכם שיתוף הפעולה עם חברת REYNARS הינו חלק מיישום התוכנית האסטרטגית של חברת קליל לשיפור שיעורי הצמיחה, הגדלת נתח השוק והעלייה ברווחיות.
קליל שואפת להגדיל את נתח השוק שלה בתחום הפרויקטים בשיעור דו ספרתי בטווח של 4 שנים הקרובות".

מהלך זה משלים את הצמיחה של החברה בשנים אחרונות, שכוללת הקמת מצבעה חדשנית בהשקעה של כ-30 מיליון שקל והקמת מפעל תריסים לייצור אוטומטי חדשני בטכנולוגיה 4.0 לייצור מוצר "מולטי בוקס" יחידת ארגז תריס המתאים לבניינים רבי קומות, בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully