וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: בדקנו את המטאטא והמגב של טירולר

דוד רוזנטל

29.8.2023 / 23:03

האם בעידן של שואבים אלחוטיים עדיין צריך את מוצרי האולד-סקול?

רב מגב טירולר. יחצ,
רב מגב טירולר/יחצ

המוצר: רב מגב, מטאטא וכף של טירולר
תיאור מוצר: כלי ניקוי מסיליקון, שומרים על אורך חיים
תקופת הניסיון: 3 חודשים
משוווק ב: אתר החברה
המחיר המומלץ: משתנה על פי המוצר

המוצרים

אם מגב לבית כל אחד צריך, השאלה הכמעט ברורה מאליה היא לגבי המטאטא - האם בעידן של שואבים אלחוטיים אנחנו עדיים צריכים מטאטא וכף לניקוי?

בואו נתעלם לרגע מעניין הגיל וההרגלים ונעבור לתכלס: אם יש לכם בעל חיים בבית, התשובה החד משמעית היא כן, מכמה סיבות. האחת קשורה לזמני הניקוי - שואבים רועשים ואי אפשר להפעילם בכל שעה, אלא אם אתם גרים במקום מבודד מרעש השכנים. סיבה אחרת היא שלפעמים פשוט עדיף לא לשחוק מוצר חשמלי. סיבה נוספת, חשובה לא פחות, היא שאי אפשר להשתמש בהם על משטחים רטובים ובמטאטא הזה כן.

המוצרים של טירולר עשויים מסיליקון או גומי ומשדרים איכות. מלבד המטאטא התלהבתי דווקא מהיעה (85 שקלים). כן, זה הרבה יותר יקר מכף פלסטיק שתמצאו ב-10 שקלים בכל חנות לכלי בית, אבל נראה שהדבר הזה נצחי.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

חוות דעת

לכלבה והחתולה שלנו הקדשנו ברבות השנים שני שואבי אבק ורובוט אחד (שבינתיים מאסנו בו). היה לנו גם מטאטא סיליקון סביר. התחושה היא שהמטאטא הזה מהווה שדרוג נאה לקודם. כמה אנחנו משתמשים בו? לא יותר מדי, אבל הוא כן עושה סיבוב כשמאוחר מדי או בכל פעם שאין לנו חשק וכוח להפעיל את השואב. באשר למגב - הוא נהדר, אבל מבחינתנו הוא רק מוצר משלים לדלי הפלא שאנו מחזיקים בגאון כבר יותר מחמש שנים.

ניתן לומר בוודאות - איכות המוצרים של טירולר מדהימה. אם אתם זקוקים לכלי ניקוי, מדובר ברומן לחיים. מטאטא השיערות עבר מן העולם, מטאטא הסיליקון נמצא היום בבתים רבים - ופה מדובר על מחלקת הפרימיום של המטאטאים והכפות. כפריק של מוצרי איכות לבית - התלהבתי בהחלט. המחיר גבוה, אבל למי שלא רוצה להתעסק עם מוט מחליד או להחליף יעה בכל חודש זו השקעה נאותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מחירים (הטווחים משקפים הבדלים בין הסוגים והפונקציות של המוצר)

  • מטאטא - 75-99 שקל
  • יעה - 75-129.90 שקל
  • מגב סיליקון - 72-99 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully