וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה חדשה: רנבי סוגרת את החנות המיתולוגית ועוברת להרצליה

סוף לקראת התחלה חדשה: ביתRENBY המיתולוגי ששכן 30 שנים ברחוב הרצל ת"א נסגר במכירת פרידה מיוחדת לקראת המעבר למשכן הגדול החדש בהרצליה

RENBY. עמית גרון,
RENBY/עמית גרון

אחרי 30 שנות פעילות, ולקראת המעבר למשכן החדש ברחוב מדינת היהודים 85 הרצליה, מפנה RENBY את חנות הדגל המיתולוגית שלה בהרצל תל אביב.

בית RENBY ברחוב הרצל, שכבר הפך לחלק אינטגרלי מרחוב הרצל, ונחשב לשער הכניסה למתחם פלורנטין, התפרש על פני 3 קומות בבניין לשימור בסה"כ 400 מ"ר.

RENBY תישאר נאמנה לנקודת המוצא שלה עם ייצוג נרחב לווילונות, בדי ריפוד, שטיחים, מצעים, כריות, טפטים וכן כלי הגשה ואירוח, רק שבהרצליה יתפרש אולם התצוגה על פני 1000 מ"ר. לרגל המעבר הוכרזה מכירת פרידה מיוחדת, של עד 70% הנחה. המכירה תחל ביום רביעי 16.8 ועד הפריט האחרון.

האטלייה החדש של RENBY. liorgrundmansmall,
האטלייה החדש של RENBY/liorgrundmansmall

בני מורן, מבעלי RENBY: "רחוב הרצל הקסום ששנים שימש בית חם לתעשייה ותיקה של בדים ורהיטים שינה את אופיו וצביונו. המיקום החדש בהרצליה, הוא הזדמנות מצוינת להצטרף לסביבת עיצוב יוקרתית שתואמת את אסטרטגית ההתרחבות של מותג RENBY.

RENBY נוסדה ב-1979 על ידי בני מורן, סולאנג' הנדלר ודליה טופל והתמקדה בטקסטיל והלבשת לבית, כשהיא נושאת את דגל העיצוב הבינלאומי עם מותגים ובתי אופנה בהם HERMES, MISSON, ETRO,PIANA LORO. במהלך השנים הצטרפו גם האחייניות ליאת טופל, שרון הנדלר וקרן הנדלר אשר נושאות תפקידים מגוונים בחברה ואחראים על פיתוחה.

המכירה שתחל ברביעי ועד גמר המלאי, מהווה הזדמנות לרגוש טפטים, שטיחים, וילונות, בדי ריפוד, מצעים, כריות, ואקססוריז לעיצוב והלבשת הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully