וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 דקות, ללא עלות: משפצים? כאן תוכלו לפגוש מעצב.ת פנים

מתכננים לשפץ לפני החגים? אלפינה תאורה מזמינה את הקהל הרחב, או אלו שפשוט רוצים לשדרג ולרענן חלל זה או אחר, לטעום מקסמו של תכנון ועיצוב באופן מקצועי ומדויק על ידי פגישה עם מעצב.ת פנים באחד מאולמות התצוגה של החברה. לינק להרשמה בפנים

עיצוב חיה שעשוע, באדיבות אלפינה תאורה. מושי גיטליס,
עיצוב חיה שעשוע, באדיבות אלפינה תאורה/מושי גיטליס

רגע לפני עונת החגים שבפתח, אלפינה תאורה מזמינה את הקהל הרחב, או אלו שפשוט רוצים לשדרג ולרענן חלל זה או אחר, לטעום מקסמו של תכנון ועיצוב באופן מקצועי ומדויק על ידי פגישה עם מעצב.ת פנים באחד מאולמות התצוגה של החברה. הפגישה תיארך כ-40 דקות וללא עלות, במהלכה ניתן לקבל טיפים, המלצות, רעיונות ופתרונות ממשיים שיהפכו את החלל למקום מדוייק יותר ונעים יותר.

מעצבת קארין קיקוז, באדיבות אלפינה תאורה. מירב פלברג,
מעצבת קארין קיקוז, באדיבות אלפינה תאורה/מירב פלברג

לדברי מיטל כתר, מנהלת קשרי אדריכלים באלפינה-תאורה "כחברה שעובדת עם מגוון רב של אדריכלים ומעצבים ויחד עם זאת עם הקהל הסופי, אנו מאמינים שהחיבור בין שני הקהלים תורם לשני הצדדים. מצד אחד הקהל הסופי נהנה מפתרונות מקצועיים עבור חלל ביתו, בטח ובטח לפני החגים, ומצד שני קהל המעצבים נהנה מגישה ישירה לקהל הבונים, משפצים או כאלו שמבקשים לרענן את ביתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מעצבות סיגל וליאן, באדיבות אלפינה תאורה. עידן גור,
מעצבות סיגל וליאן, באדיבות אלפינה תאורה/עידן גור

הפגישה תתקיים באחד מאולמות התצוגה של חברת אלפינה-תאורה: בנתניה, ביל"ו סנטר, או במתחם D-city במישור אדומים. ביום הפגישה, יהנו המשתתפים מ 15% הנחה עבור מוצרי התאורה של אלפינה. יש להירשם מראש באתר החברה. הפגישות יתקיימו בין ה 3-19 בספטמבר.

להרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully