וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם נרות: רשת המשביר החלה לשווק מוצרי wellness של קנת קול

רשת המשביר מרחיבה את פעילותה בתחום הלייף סטייל והחלה לשווק את מוצרי ה-Wellness, טיפוח הגוף והאווירה של מותג האופנה הבינלאומי Kenneth Cole New York, ובכך את פעילות המותג בישראל

נרות קנת קול. יחצ,
נרות קנת קול/יחצ

רשת המשביר מרחיבה את פעילותה בתחום הלייף סטייל והחלה לשווק את מוצרי ה-Wellness, טיפוח הגוף והאווירה של מותג האופנה הבינלאומי Kenneth Cole New York, ובכך את פעילות המותג בישראל.
מוצרי ה-Wellness של Kenneth Cole New York כוללים בשלב הראשון מוצרי טיפוח איכותיים לפנים ולגוף, כגון סבונים, שמפו וקרמים, בשתי סדרות - לנשים ולגברים, וכן מוצרי אווירה לבית בהם נרות ומפיצי ריח.

מותג האופנה Kenneth Cole New York הוקם על-ידי קנת קול, יהודי אמריקאי, שהוא המנכ"ל והמעצב הראשי של המותג, מאז נוסד לפני 40 שנה. המותג פועל ב-70 מדינות ברחבי העולם וב-32 קטגוריות שונות בתחומי האופנה והלייף סטייל.

בשנת 2021 קיבלה רשת המשביר את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי המותג בישראל. מאז, משווקת הרשת את מוצרי המותג בקטגוריות רבות כגון: נעליים, בגדים וגם טקסטיל לבית כמו מצעים, מגבות, חלוקים, מזוודות, תיקים ועוד. כעת כאמור מגיעה אלינו, באופן בלעדי לחנויות המשביר, קטגוריית ה- Wellness שכוללת מוצרי טיפוח ומוצרי אווירה לבית.

רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל המשביר: "אנחנו שמחים להרחיב את פעילתנו עם מותג האופנה Kenneth Cole New York בישראל לתחום חדש של מוצרי טיפוח ואווירה. הביקושים והפוטנציאל בשוק הישראלי למוצרי טיפוח ולייף-סטייל גבוהים מאוד בהשוואה למדינות אחרות. השקת מותג Kenneth Cole New York מחדש ברשת המשביר לפני כשנתיים לוותה בהצלחה רבה, עם מכירות של עשרות מיליוני שקלים בשנה. השקת ליין מוצרי הטיפוח והאווירה היא הצעד הראשון במהלך הרחבת המותג לקטגוריות נוספות בעתיד".

המוצרים יימכרו באופן בלעדי בסניפי המשביר בפריסה ארצית ובחנות האונליין המשביר 365

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully