וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M HOME חוברת לכוהנת העיצוב אורלי רובינזון באתגר עריכת שולחן חג

רובינזון הוציאה לאור 42 ספרים בתחום עיצוב הבית, מעבירה קורס להלבשת הבית ממקום הוליסטי - רגשי וספרה "הבית הרגשי" תורגם ומופץ בכל העולם. אורלי בחרה לשתף פעולה ולאתגר שתי מעצבות ישראליות מוכשרות נוספות: שירלי דן ורויטל אינדק

HMHOME ואורלי רובינזון , שירלי דן. אלן שוורצמן,
HMHOME ואורלי רובינזון , שירלי דן/אלן שוורצמן

בחג הזה המותג H&M HOME בחר לאתגר את אורלי רובינזון, כוהנת העיצוב של ישראל, בעריכות שולחן. רובינזון הוציאה לאור 42 ספרים בתחום עיצוב הבית, מעבירה קורס להלבשת הבית ממקום הוליסטי - רגשי וספרה "הבית הרגשי" תורגם ומופץ בכל העולם. אורלי בחרה לשתף פעולה ולאתגר שתי מעצבות ישראליות מוכשרות נוספות: שירלי דן ורויטל אינדק.

"השנה קצת הקדמתי את ההכנות לחג", אמרה אורלי רובינזון, "אני מעדיפה להתמקד באירועים המשפחתיים, האישים ולחגוג אותם. בחג נתכנס כולנו סביב שולחן החג, בכל רחבי המדינה, יתכנסו משפחות בחגיגיות, בהתרגשות סביב הרעיון של ראש השנה, סביב קדושת החג ונחגוג את הביחד.
את שולחן החג הזה, בחרתי לערוך מתוך המקום האופטימי הזה והחגיגי הזה.

"בחרתי כלים מתוך הקולקציה של H&M Home. הכל על טהרת הטבעי, המפות הן מפות פשתן, ואני לא טורחת לגהץ אותם, כי החיים שלנו לא מושלמים, והקפלים הם חלק מחוסר השלמות, אני לא מאמינה בלטרוח מדי, אני אוהבת להגיע עם הכלים והטקסטיל אל השולחן הריק, כמו אל בד לבן לקראת ציור, ופשוט להניח, לנסות, לשנות, לזרום ולהנות מהרגע הזה, בו אני עורכת את השולחן לקראת משפחתי האהובה. את הכלים בחרתי מתוך אינטואיציה, לא באמת ידעתי איך אסדר אותם, ונהניתי לשחק ולהפתיע את עצמי. כך עם הפלייסמנט , עליו הנחתי את הצלחת המרכזית לא במרכזו, כפי שאני תמיד נוהגת, כי אם בצד, ועליו המפית הירוקה שבתוכה גלגלתי את הסכום, ופיזרתי פרחים יבשים מתוך זר שגם אותו אספתי מ H&M Home, כשהמוטו הוא מה שיצוא אני מרוצה, ובעיקר, שיהיה נעים, וטבעי, וירוק ולבן בעיניים. נהניתי מכל רגע, ובעיקר נהניתי מהמחשבה, שהכל מוכן לי מראש, לחג הזה אני אגיע מסודרת.. אני יודעת בדיוק איך יראה שולחן החג שלי".

HMHOME ואורלי רובינזון. אלן שוורצמן,
HMHOME ואורלי רובינזון/אלן שוורצמן

בסימן "הביחד" אורלי בחרה לחגוג את האתגר עם עוד מעצבות ישראליות ואתגרה אותן לערוך שולחן חג לפי הקו עיצובי שלהן והטעם האישי שלהן, או אפילו לארוחה של "היום שאחרי" כפי שעשתה המעצבת שירלי דן.

"את שירלי דן אני מכירה ממש ממש מקרוב, מעבר לעובדה שכתבתי והוצאתי לאור שני ספרים עם שירלי דן, וששניהם ספרים רבי מכר, אנחנו גם חברות מאוד קרובות. אני מעריצה אותה. היא אמא לארבע ילדים, מנהלת משרד תכנון לווילות יוקרה גדוש בלקוחות ובפרויקטים, ותמיד מוצאת זמן לערוץ החיים הטובים. היא לא תפספס הזדמנות לחגוג את הרגע. שולחן חג זאת עוד הזדמנות אחת מיני. הפעם אתגרתי אותה, שלחנו אליה ארגז כלים מ H&M Home לצורך עריכת שולחן לחג. שירלי הפתיעה בשולחן קונספט בפרגולה, ליום שאחרי הסעודה הגדולה, יום בו הפורום המשפחתי סביב השולחן מצומצם יותר, שולחן חג בתוך הגינה, והגינה בתוך השולחן. שירלי סיפרה שכל כלי האוכל שלה בבית ובמשרד הם שחורים, ובכלל היא משוגעת על שחור, שחור בשבילה זה צבע טופ אלגנטי, במיוחד שהוא בא עם לבן וירוק, אז היא אספה קצת עציצים מסביב והם התחליף לפרחים, השילוב של האדום - כסמני החג - הרימון החצוי, גרעיני הרימון, והתפוחים האדומים הם הדקורציה, כי יותר מזה לא צריך. המפיות הלבנות הוחלפו במפיות בד ירוקות מכותנה, לאחר ניסוי ראשון שלא צלח בעין, שולבו המפיות הירוקות. הטיפ המשמעותי של שירלי הוא בעיקר לא לפספס שום הזדמנות לעשות חגיגה, ארוחה חגיגית, להתכנס שוב המשפחה, ובעיקר להנות מהיופי והאסתטיקה בכל הזדמנות. וכן! שחור זה חגיגי, כמו תמיד, הכל תלוי בשילובים הנכונים." אמרה אורלי.

את השולחן השלישי אי אפשר לפספס בנוכחות הצבעונית, התוססת והחגיגית עם נגיעה קלה בסגנון הוינטג'י אשר שונה מאד מהסגנונות המודרניים והכפריים שהציגו אורלי ושירלי. השולחן השלישי הוא של רויטל אינדק.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
HMHOME ואורלי רובינזון, רויטל אינדק. אלן שוורצמן,
HMHOME ואורלי רובינזון, רויטל אינדק/אלן שוורצמן

"את רויטל אינדק אני מכירה ומעריצה שנים. מעצבת עם טעם של מלונות יוקרה באירופה. היא פועלת ועסוקה בישראל ואני עוקבת אחר העשייה שלה, למרות שלצערי היא לא מאלה שמפרסמות יותר מדי. בכל אופן, לפני מספר שבועות הם הזמינו אותנו לדייט אצלהם בבית בתל אביב. מיותר לציין שהתעלפתי. כי באמת אין דברים כאלה. כשהתחלתי עם פרויקט אתגר עריכות השולחן, מיד ידעתי שאני בוחרת עבורה כלים ושולחת אליה. לשמחתי היא אהבה את הכלים שבחרתי מ H&M Home וקיבלתי ממנה מחמאה שוואלה, קלעתי, אז באמת שאפו לי, אבל השולחן שהיא ערכה השאיר אותי פעורת פה. זה באמת היה אחר לגמרי, כי פשוט יש לה את זה.

אז שאלתי את רויטל מהם הטיפים המובילים שלה לעריכת השולחן, והיא אמרה:

  • לבחור בגודש-עומס כהחלטה, כמה שיותר שכבות
  • ריבוי צבעים, צורות, טקסטורות
  • פרחים רבותי פרחים. פרחים אמיתיים באגרטל, פרחים במפה

את המוצרים ניתן להשיג בחנויות H&M HOME בקניוני עזריאלי תל אביב וראשונים כמו גם באתר האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully