וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפס מאמץ: כל הדרכים לשדרג את שולחן החג

מיטל רובין, טור אורח

27.8.2023 / 15:31

כיצד ניתן ליצור שולחן חג מרשים ומקורי? מיטל רובין, מנהלת השיווק בחברת כלי הבישול והאפייה סולתם, במדריך פרקטי וקל ליישום שיסייע לכם להשיג את המראה המושלם

מוסיפים נרות ואקססוריז, שדרוג שולחן החג לפי סולתם. אנטולי מיכאלי,
מוסיפים נרות ואקססוריז, שדרוג שולחן החג לפי סולתם/אנטולי מיכאלי

החגים הם הזמן בו משפחה וחברים מתאספים יחדיו בבית, נהנים מחברתם האחד של השני, משלימים פערים ומציינים מורשת ומסורת. אחת הדרכים הנכונות להוסיף לאווירה החגיגית היא עיצוב השולחן. השולחן הוא לא רק מקום להנחת מנות המאכלים והמטעמים עליהם אנו עומלים וטורחים, אלא גם אלמנט אומנותי שמשקף את רוח החג, את האהבה והזמן שהושקעו בהכנה. כשהשולחן מעוצב באופן מקורי ומדויק, הוא יכול להפוך את האירוע לזיכרון בלתי נשכח. כיצד ניתן ליצור שולחן חג מרשים ומקורי? קבלו מדריך פרקטי וקל ליישום שיסייע לכם להשיג את המראה המושלם.

שילוב אקססוריז רומנטיים- מנורות נטענות עשויות 100% חומרים ממוחזרים מבית אטלייק פייר לאתר דיל קוסמטיקס, החל מ- 379 שקל, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il. יחצ,
שילוב אקססוריז רומנטיים- מנורות נטענות עשויות 100% חומרים ממוחזרים מבית אטלייק פייר לאתר דיל קוסמטיקס, החל מ- 379 שקל, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il/יחצ
  • מראה טבעי באמצעות אלמנטים מהטבע: המגמה הכי חזקה היום בעיצוב היא השילוב של הטבע כחלק מעיצוב הבית. הבאתו אל שולחן החג היא הזדמנות ליצור אווירה מיוחדת, מרגיעה ואותנטית שתעטוף את כל המסובים. כיצד ניתן לעשות זאת? פזרו בין הכלים ענפי זית, רימונים, או גבעולים שמצאתם בחוץ. טיפ: ניתן אף להשתמש בענפי זית או שורשי עץ כבסיס להנחת צלחות, סירים חמים או כמעמד לכוסות. את העץ או הבמבוק ניתן להוסיף גם בצורת מגשי הבסיס שיונחו על השולחן וכלי הששת להגשה. מפת השולחן יכולה להיות בגווני שמנת או אדמה או אפילו מפה לבנה שתיתן קונטרס יפה.
  • עיצוב טבעי עם דגש על הפרי של העונה וסמלי החג: ראש השנה מצוי בתחילת עונת הסתיו, וזו ההזדמנות להביא את גווני העונה לשולחן. פזרו בין הכלים רימונים (ניתן חצויים או שלמים), תפוחים, תמרים וצרורות דבש. טיפ: ניתן להשתמש בקערות שקופות כדי להציג את הפרי באופן יפה ומרשים או פשוט לפזרם באופן ספורדי בין הכלים השונים.
  • מוותרים על כלי הגשה מפונפנים ואוכלים ישר מהסירים: בעבר הרחוק המטבח היה חדר נפרד מהבית ואילו כיום במרבית הבתים המטבחים הם פתוחים, כשמכל זווית הסלון או פינת האוכל ניתן לראות את מלאכת הבישול הנפלאה המתחוללת בפנים. עם מגמה זו, גם כלי הבישול השתדרגו והפכו מכלים שהיו רק פרקטיים, לכאלו יפים, מעוצבים וצבעוניים. כלי הבישול כיום, הכוללים את הסירים, המחבתות והרוסטרים, אינם צריכים להיות חבויים במטבח ואין צורך להעביר לאחר הבישול את המאכלים מהם לכלים נוספים וללכלך גם אותם. אחד הטרנדים האותנטיים והנוחים הוא הגשה עם כלי הבישול ישירות אל מרכז השולחן כדי שכולם יוכלו להתפעל גם מהם ולא רק ממה שבתוכם. עוד באותו העניין, לא רק הכלים יכולים להוות פריט עיצובי במרכז השולחן, גם המאכלים עצמם. מנות יפות יכולות גם הן להוסיף לצבעוניות ולאווירה ולשדרג את מראה השולחן. דוגמא לכך היא למשל סלט צבעוני שיוגש בקערה שקופה.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כלים לבנים ליצירת אווירה חגיגית- סדרת WHITE GOLD החדשה של סולתם, להשיג בסניפים ובאתר ww.Soltam.co.il. המחבת להמחשה בלבד. יחצ,
כלים לבנים ליצירת אווירה חגיגית- סדרת WHITE GOLD החדשה של סולתם, להשיג בסניפים ובאתר ww.Soltam.co.il. המחבת להמחשה בלבד/יחצ
  • להוסיף אווירה רומנטית ומוארת: אור יכול להוסיף המון לאווירה החגיגית. השתמשו בנרות בגבהים שונים ובגוונים המתאימים לפלטת הצבעים שבחרתם לקשט איתה את השולחן או לחילופין, בשרשראות אור דקיקות המוסיפות קסם רב, כאשר כיום ניתן למצוא כאלו קצרות שעובדות על בטריות ואין צורך לחברן לחשמל. טיפ: את הנרות ניתן להניח בכלי זכוכית עם מים ופרחים צפים להוספת מגע צבעוני ורומנטי.
  • משחקי צבעים: בחרו בפלטת צבעים שתשדר את רוח החג. לראש השנה, למשל, צבע לבן נקי וזך או צבעי פסטל יכולים להיות מתאימים, בזמן שלחג הסוכות נשים דגש על צבעים יותר חמים וארציים. טיפ: השתדלו לאתר גוון אחד בולט ולשלב אותו בכמה אלמנטים - מהמפה, הצלחות ועד הכוסות.
  • הקסם הוא בפרטים הקטנים: הוסיפו כרטיסי אירוח מעוצבים עם הודעה אישית לכל אחת מהאורחים, קישוט ייחודי לכל מקום ישיבה, סרטים וקישוטים קטנים בצורת תפוח או דבורה, הם פרטים קטנים שיכולים לשדרג את שולחן החג פלאים וגם את הרגשתם של האורחים. טיפ: ניתן להשתמש במסגרות קטנות ולהכניס אליהן ברכות לשנה החדשה או ציטוטים חגיגיים. אלו יתנו טאצ' אישי המובא מהמארחים באופן ישיר לאורחים ולבטח יעלה להם חיוך על הפנים ויפתחו את הארוחה עוד טרם הוגשו המנות ברגל ימין.
בחירת עיצוב שולחן בפלטת צבעים לבנה וטבעית לכבוד ראש השנה, עיצוב שולחן החג על פי סולתם. אנטולי מיכאלי,
בחירת עיצוב שולחן בפלטת צבעים לבנה וטבעית לכבוד ראש השנה, עיצוב שולחן החג על פי סולתם/אנטולי מיכאלי

חשוב לזכור כי אירוח הוא לא רק עניין של מראה, אלא גם של אווירה. השקעה בעיצוב השולחן יכולה להוסיף המון לאווירה, אך בסופו של דבר, החברה, השיחה והאהבה שבין האנשים הם אלה שיהפכו את האירוח למושלם. אז השקיעו, חדשו, אך בעיקר - תיהנו.

הכותבת היא מנהלת השיווק בחברת כלי הבישול והאפייה סולתם.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully