וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעיקה שוטרים אחרי שמצאה גבר חי מתחת לביתה - והואשמה בגזענות

11.9.2023 / 0:04

צעירה שמעה רעשים בביתה השכור ונדהמה לגלות גבר שמתגורר בפתח קטן במרתף שלה. היא שיתפה את מה שעבר עליה וחשפה כמה האיש הזה מסוכן אבל הגולשים טענו שזה הכל בגלל המוצא האתני שלו

"גיליתי גבר חי מתחת לבית שלי"/@ashlyguardino

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שמישהו גר ממש מתחת לבית שלכם? זה בדיוק מה שקרה לאשלי גוארדינו מדרום קליפורניה. אשלי התעוררה בוקר אחד ושמעה רעשים מגיעים מתחת לביתה השכור. היא הניחה שאולי בעל הדירה עושה תיקונים ברמתף, אבל היא היתה בהלם לגלות שגבר מתגורר בחרך שיש ממש מתחת לבית שלה.

"מסתבר שאיזה חמור מטונף מתגורר כאן במשך חודשים, ממש מתחת לבית שלי", היא סיפרה בפוסט שהעלתה לטיקטוק, "אתם יודעים כמה זה מפחיד לראות זרוע יוצאת מהחור הזה?. תתארו לכם שאתם חצי ישנים ורואים זרוע מטונפת מציצה מהחור".

בסרטון שצבר מעל 6.2 מיליון צפיות בטיקטוק, האמא הצעירה המבוהלת שיתפה את סיפורה והראתה כיצד שוטרים מפנים גבר ללא חולצה מהפתח הקטן שמתחת למרתף של הדירה שלה. השוטרים ליוו את הגבר לניידת והסיוט שלה הסתיים. או לפחות זה מה שהיא חשבה.

ככה זה נראה

בתקשורת המקמית דווח שמדובר בתופעה מוכרת של הומלסים שמתגנבים לדירות וגרים במקומות מסתור כאלו. התופעה הזו יותר פופולארית במקומות עם מחסור בבתים ומזג אוויר טוב כפי שיש בקליפורניה. לאחר שהסרטון שלה הך לויראלי אשלי חשפה פרטים מצמררים שגילתה על הפולש לבית שלה וסיפרה: "הוא בן 26 ונמצא בשחרור על תנאי מהכלא. מסתבר שהוא שרף את הבית של אם התינוק שלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

והנה הסיפור המלא

אלא שבמקום לשבח ולחזק את אשלי בעקבות האירוע המצמרר שעברה, עוקביה ברשת האשימו אותה בחוסר רגישות ואפילו בגזענות. "האם הגבר המטונף שחור?", כתב לה אחד המגיבים (שיצא מתוך הנחה שהוא היה אפרו-אמריקאי למרות שגוארדינו לא חשפה את המוצא האתני של הפולש).

בפוסט נוסף התגוננה מפני ההאשמות נגדה: "בין אם הוא לבן, שחור או מקסיקני, זה ממש לא משנה. היד שלו היתה מטונפת וזו הסיבה שכיניתי אותו מטונף".

  • עוד באותו נושא:
  • גזענות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully