וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: בדקנו את טוחן האשפה האלחוטי של HOMEX

דוד רוזנטל

22.8.2023 / 10:03

הוא עולה פחות מ-1,000 שקל ומסייע להפוך את פעולת הניקיון בכיור שלכם למהירה ופשוטה יותר. האם זה המכשיר שאתם צריכים לשנה החדשה? בדקנו

טוחן אשפה אלחוטי מבית HOMEX. יחצ,
טוחן אשפה אלחוטי מבית HOMEX/יחצ
  • המוצר: טוחן אשפה של HOMEX
  • תיאור מוצר: טוחן אלחוטי
  • תקופת הניסיון: חודש וחצי
  • יבואן: סיריוס אלקטרוניקה
  • המחיר המומלץ: 1,790 שקל, כעת נמכר במחיר מבצע של 990 שקל. שלוש שנות אחריות על המנוע.

תמיד כשאני חושב על טוחן אשפה עולות בי ויברציות של סרטי אימה. הרעש המחלחל שמאיים לפצח את היד מעורר צמרמורת, אבל המציאות קצת יותר פשוטה ופחות מפחידה, וטוחן אשפה הוא מוצר הרבה יותר בטוח מהאסוציאציה שהוא מעלה. מדובר במכשיר חשמלי המכיל סכין טחינה חזקה, מתחבר לצנרת של הכיור במטבח ומאפשר לשפוך ולרוקן אליו את כל שאריות האוכל ישירות אל פתח הניקוז בכיור. בפעולתו טוחן האשפה טוחן היטב את השאריות והן מועברות מהצנרת ישירות אל הביוב וכך בצורה טבעית לאדמה.

המכשיר מהווה פתרון אקולוגי שמאפשר מניעה של ריחות לא נעימים במטבח ואת פינוי הפסולת בצורה טבעית אל האדמה, מה שחוסך בשימוש בשקיות ניילון. טוחן האשפה מבית המותג פועל על ידי מנוע AC מתקדם ללא פחמים ושאינו דורש טיפול. לטענת היבואן, סיריוס אלקטרוניקה, הוא היחיד בישראל בעל שלט אלחוטי להפעלתו, שאינו מצריך קדיחה בשיש או כל שטיחה אחרת לחיבור מפסק הפנאומטי.

טוחן אשפה אלחוטי מבית HOMEX. יחצ,
ממש לא סרט אימה/יחצ

לטוחן מנוע אינדוקציה עוצמתי של 1 כוח סוס המפיק 2800 סל"ד עשוי נירוסטה, המספק מהירות גריסה גבוהה במיוחד של 5.5 קילוגרם לדקה ותא הטחינה גדול מהרגיל בנפח 1500 מ"ל. מבחינת הגנה וביטחון בשימוש, יש בו מפסק אוטומטי להגנת המנוע מפני עומס יתר, כמו גם מתג ביטחון והפעלה מחדש במקרה של הקפצת עומס יתר.

חוות דעת

בזמנו היינו בטוחים שאנחנו לא צריכים מדיח כלים, עד שהיה לנו אחד ששינה לנו את החיים. האם זה המקרה גם עם טוחן אשפה? לא. זה מוצר שהוא nice to have, אבל לא עושה הבדל של שמיים וארץ. ובכל זאת, הוא כן מקל מאוד על העבודה במטבח ובפינוי הכיור. היתרון העיקרי שלו טמון בכך שפינוי האשפה מהכיור נעשה במהירות ובקלות יחסית. והוא מונע הצטברות לכלוך וברחשים מגעילים שמתבייתים על הכיור רגע אחרי שהולכים לישון.

החיסרון במכשיר זניח יחסית, אבל עדיין ראוי להצביע עליו: בגלל הקונסטרוקציה שלו ושינוי מערכת הצנרת מתחת לכיור, במטבח קטן (כמו שלנו) נשאר פחות מקום לאחסון מוצרי ניקיון. לא משמעותי, כן יש צורך לציין.

פסק הדין

עדיין לא השתכנעתי שכל מטבח צריך את זה, אבל מדובר בשדרוג שמאוד אהבנו ומקל על העבודה. גם המחיר (כרגע 990 שקל) יותר מהוגן ביחס לתפוקה של המוצר. זו יכולה להיות מתנה מעולה לחנוכת בית לאנשים שאכפת לכם מהם וגם לעצמכם.

HOMEX - להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן הבלעדי סיריוס אלקטרוניקה

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully