וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטייל ניו יורקי: אלה המגבות שאתם צריכים לחג?

המשביר לצרכן מציעה לחג: סט מגבות של המותג KENNETH COLE NEW YORK. מה הוא כולל, כמה הוא עולה ומדוע דווקא הוא?

סט מגבות KENNETH COLE NEW YORK במשביר לצרכן. יחצ,
סט מגבות KENNETH COLE NEW YORK במשביר לצרכן/יחצ

מגבת היא בין המוצרים השימושיים ביותר בחיים שלנו. יש לה חלק משמעותי בחוויית הבית וחדר הרחצה והיא קשורה גם לחוויות שצברנו בבתי מלון או בצימרים מפנקים, בהם המגבת הענקית, הרכה והנעימה נצרבה בזיכרון הנעים והטוב שלנו. סט מגבות איכותיות ויוקרתיות יהיה פתרון מדויק למתנת חג מושלמת עבור המארחים, בני המשפחה וגם עבור עצמכם.

הכירו את המגבות היוקרתיות של מותג האופנה הבינלאומי KENNETH COLE NEW YORK
מותג האופנה KENNETH COLE NEW YORK, הנמכר בבלעדיות ברשת המשביר, מציע קולקציה מגוונת של מוצרים איכותיים ומפנקים, המיועדים לשימוש בחדר האמבט, בהם מגבות רחצה לגוף ולפנים, חלוקי מגבת ועוד.

המגבות של KENNETH COLE NEW YORK הן יוקרתיות, סופגות בקלות ובמהירות ועוטפות במגע רך ונעים. קולקציית המגבות מאופיינת בצבעוניות קלאסית, בגוונים כמו לבן ואפור שמתאימים לטרנדים הבולטים בעיצוב חדרי אמבט כיום, בדגש על מינימליזם. מגבות KENNETH COLE מוצעות בשני סוגים: מגבת פרימיום - עבה, רכה ומפנקת במיוחד ומגבת קלה יותר, מפנקת ונעימה. המגבות מוצעות בשלושה גדלים - מגבת פנים, מגבת גוף ומגבת ענק. לצד המגבות תוכלו להתפנק ולפנק את היקרים לכם גם בחלוקי הרחצה של KENNETH COLE שעשויים מבד מגבת איכותי וסופג. החלוקים רכים ומפנקים, מוצעים באריגת פסים ובצבעים שתואמים את מגבות הרחצה. חלוקי היוניסקס מגיעים בארבע מידות שונות.

מותג KENNETH COLE NEW YORK מציע אופנה קלאסית ועכשווית ועם זאת מתוחכמת ומאופקת. למותג קולקציה צעירה ואורבנית המיועדת לנשים וגברים קרייריסטים, דינמיים ואקטיביים. הקולקציה כוללת אופנת נשים וגברים, הלבשה תחתונה, נעליים, תיקים וארנקים, מזוודות, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרי אווירה לבית ועוד. הפריטים מעוצבים באיכות מוקפדת ועם זאת פרקטיים ומספקים נוחות, טכנולוגיה וחדשנות, בסטייל ניו יורקי מושלם.

את המגבות של KENNETH COLE NEW YORK , כמו גם את כל פריטי המותג ניתן להשיג בחנויות המשביר ובאתר האינטרנט של הרשת THREE SIXSTY FIVE.

  • עוד באותו נושא:
  • מגבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully