וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגם כאן יש הנחות: מותגי מכשירי החשמל הגדולים במבצעים לקראת החגים

מיני ליין, יבואנית ומשווקת SAMSUNG AEG ו- Electrolux בישראל, יוצאת עם מגוון של הטבות ומבצעים. מה בתפריט?

תנור אלקטרולוקס. יחצ,
תנור אלקטרולוקס/יחצ

ראש השנה הוא חג של התחדשות ושינוי, וככזה זו הזדמנות מדויקת עבורנו לחדש את מוצרי החשמל בחלל הבית. קבוצת מיניליין, המייבאת לישראל מכשירי חשמל של מגוון חברות, מציעה לקהל לקוחותיה לחדש את הבית עם מגוון מוצרים ובמחירים מיוחדים.

מקרר 4 דלתות סמסונג. יחצ,
מקרר 4 דלתות סמסונג/יחצ

SAMSUNG: מבצע Samsung BitBack. סמסונג מחזירה לך עד 1500 שקל ישירות לאפליקציית ביט ללא קשר למחיר שקיבלת בחנות, ברכישת מקררי 4 דלתות, מכונות כביסה, מיקרוגל או שואבי אבק של סמסונג מהדגמים המשתתפים במבצע. כפוף לתקנון ולמדיניות ביט המפורטים באתר. בתוקף עד 13.09.23 או עד גמר המלאי. מחירי המוצרים נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים. מינימום 50 יח' במלאי מכל דגם.

בנוסף, על שאר מכונות הכביסה שלא במבצע, סמסונג מביאה הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 שקל על מכונות כביסה - שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר. מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיקרוגל אלקטרולוקס. יחצ,
מיקרוגל אלקטרולוקס/יחצ

electrolux

על התנורים: קונים תנור בנוי, מוסיפים 199 שקל ומקבלים מיקרוגל אלקטרולוקס. בתוקף בין התאריכים 15.8-18.9 או עד גמר המלאי. כפוף לתקנון המפורט באתר www.electrolux.co.il. מחירי התנורים נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים. 500 יחידות במלאי.

על מכונות הכביסה: הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 שקל על מכונות כביסה. שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר. מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים.

מכונת כביסה AEG. יחצ,
מכונת כביסה AEG/יחצ

AEG: הרחבה ל-5 שנות אחריות* בתוספת 199 שקל על מכונות כביסה. שנת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת, בהתקשרות ישירה עם חברת השירות אלקטרוניקס פרו, כפוף לתנאי השירות המפורטים באתר. מחירי מכונות הכביסה נקבעים ע"י המשווקים ומשתנים בין הסניפים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully