וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים בצבע: השינוי הדרמטי שעובר המטבח הישראלי

אם למישהו עוד היה ספק, המגמה החמה שתאפיין את הבתים שלנו בשנים הקרובות היא צבעוניות עזה, דינמית ותוססת ונראה שהיא תבוא לידי ביטוי בכל החללים. מדובר בבשורה נפלאה עבור הישראלים שאחרי עשורים במהלכם סגדו לצבעוניות המונוטונית החלו סוף-סוף לשלב אלמנטים צבעוניים

שריתה ורון פלד, אקו דיזיין. מאור מויאל,
שריתה ורון פלד, אקו דיזיין/מאור מויאל

זה לא סוד שהמטבח הביתי זוכה ליחסי ציבור מעולים, וודאי אצלנו בישראל כאן הוא נחשב לציר החשוב ביותר. אך למרות שנדמה שכבר ראינו ושמענו הכל מסתבר שגם בגזרה הזאת עוד אפשר להפתיע ולחדש. בעיצומה של 2023 חלל המטבח זוכה לאינטרפרטציות צבעוניות מאי פעם שהופכות אותו לשיקי, אומנותי, מרענן ובלתי מתאמץ. את התדמית הרצינית והנקייה מחליפה זו העוצמתית והשמחה, מבלי לוותר על המראה המדויק והאלגנטי לו כולנו שואפים.

לא מדובר על אלמנטים בודדים כמו מחבת כחולה או שלישיית כלי אחסון בוורוד פוקסיה אלא במערך צבעוני שלם שמשפיע באופן גורף על נראות האגף הציבורי כולו. עושה הרושם שגם הצרכן הישראלי, שעדיין נחשב לקונסרבטיבי, שבע כבר מהשחור והלבן ופתוח לפלטה חדשה, צבעונית ומתוחכמת.

ניגא שף FOR HOME  המותג DEMANINCOR. יחצ,
ניגא שף FOR HOME המותג DEMANINCOR/יחצ
שריתה ורון פלד, אקו דיזיין. מאור מויאל,
שריתה ורון פלד, אקו דיזיין/מאור מויאל

גל נרדי, סמנכ"לית השיווק של חברת למינם-ישראל מסבירה "גל הצבע ששוטף את עולם העיצוב לא החל היום אך ניכר שהוא מתעצם ומשתלט גם על פונקציות שעד כה בחרנו במודע לעצב כמונוטוניות. תפיסת ה- Less Is Bore מבקשת לדחוק את החד-גוניות הצידה ודוגלת בחללים שמחים ומלאי חיים ועם זאת, חשוב מאוד להשתמש בצבע במידה הנכונה. לא בכדי בין הקולקציות החדשות שהגיעו ארצה מתהדרים גם משטחים מלאי חיות ושיק".

"צבע הוא גל של אנרגיה ןתדר וככזה הוא משפיע במישרין ובעקיפין על נפש האדם- לחיוב ולשלילה. לכן האיזונים והמינונים הם אקוטיים ויש לוודא שהצבעים במרחב לא סותרים האחד את השני או מייצרים עומס וויזואלי" מסבירה מעצבת הפנים שרית פלד, מסטודיו אקו דיזיין. לדבריה "בפרט במטבח, שהיה ונותר אזור שמחליפים אחת לכמה עשורים, חשוב לחשב את מסות הצבע והגוונים ומכיוון שברוב הדירות והבתים בישראל מדובר בפונקציה שממוקמת בסמוך לכניסה וכחלק אינטגרלי מהחלל הציבורי חשוב לבחור בגוונים שיהיה נעים להסתכל עליהם גם בפעם ה-30. בתוך כך, שימוש עודף בצבע יכול לעורר תחושת אי נוחות, לעורר ויכוחים ואגרסיות ודרך נוספת למנן היא להתאים את צבע החזיתות לגווני הריצוף והקירות, כך גם נגדיר מי השחקן הראשי ואם רהיט המטבח שבחרנו הוא דרמטי, נועז וצבעוני את הרקע כדאי להותיר שקט והרמוני".

חיפויים למינם איטליה. יחצ,
חיפויים למינם איטליה/יחצ
ניגא שף FOR HOME  המותג DEMANINCOR. יחצ,
ניגא שף FOR HOME המותג DEMANINCOR/יחצ

יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי ניגא שף FOR HOME מאשרת גם היא שמותגי המטבחים המובילים לא מפסיקים לחדש, בפן הפונקציונלי- טכנולוגי ובתוך כך, גם בזה הוויזואלי: "לצד מטבחי הנירוסטה הטבעית שצברו תאוצה אדירה בשנים האחרונות אנחנו רואים מטבחים נירוסטה צבעוניים שהם תולדה של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה", היא מסבירה. "כך למשל המטבחים של המותג האיטלקי DeManincor שלצד חידושים טכנולוגיים פנטסטיים מציע גם מגוון רחב של צבעים וגימורים ויחד הם הופכים את המטבח ל-ONE OF HIS KIND. מטבחי הנירוסטה הללו מיוצרים CUSTOM MADE על פי צרכי החלל ובשלל צבעים עמוקים, החל מאדום, סגול ירוק וחום שוקולד, או שחור עם נגיעות זהב. לצידם בולטים גם מטבחים מטאליים ומתכתיים בגוון COPPER ונוספים".

"מבעד למעטפת המרעננת חבויים פתרונות מקצועיים שמאפיינים לרוב מטבחי שף מקצועיים, החל מפתח ניקוז בתחתית הכיריים (שמאפשר ניקיון קל ומהיר ומונע הצטברות שומנים) ותנורי בישול ואפיה שמגיעים לטמפרטורה של °320 ומשלבים בתוכם רוטיסרי מסתובב לצליית בשר ודגים. להשלמת החוויה מציע המותג פונקציות נוספות כמו כיריים גז בעלות מבערים עוצמתיים במיוחד, אינדוקציה, פלטה צרפתית, משטח צליה דו- צדדי, בן- מארי, מבשלת פסטה ובישול סו-וויד".

למינם איטליה - משטחים. יחצ,
למינם איטליה - משטחים/יחצ
למינם. יחצ,
למינם/יחצ

"המטבח הוא החלל המרכזי בבית ופרט לפן הפונקציונלי כולנו כמהים לעצב אותו כיפה ואיכותי מתוך הבנה שהוא עתיד ללוות אותנו לאורך שנים. לכן המותגים המובילים עושים הכל כדי לתת מענה גורף וכחלק מעבודת המחקר והפיתוח הם יורדים לרזולוציות הגבוהות ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully