וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות נעורים, שלום אייטיז: הצצה לדירה משופצת בנווה אביבים

הדירה הזאת הוקמה בשנות השמונים. הם החליטו להרוס את כל החלל הפנימי ולעצב מחדש, ובשביל זה הביאו את נטע צנטנר. קבלו הצצה

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף
  • פרויקט: דירת 4.5 חדרים ברמת אביב.
  • שטח: 115 מ"ר.
  • הדיירים: זוג הורים, שני מתבגרים וכלבה.
  • עיצוב פנים: נטע צנטנר

המעצבת נטע צנטנר התבקשה לעצב דירה ישנה בנווה אביבים שלא עברה שיפוץ משנות ה-80 עבור זוג הורים, שני מתבגרים וכלבה. בקשת הלקוחות הייתה להגדיל ולעצב את החלל המרכזי בסגנון מודרני קלאסי, אך שיהיה נוח ופונקציונלי.

"העבודה על הדירה כללה הריסה מוחלטת של כל החלל הפנימי, תכנון, עיצוב ובניה מחדש.
החלפת תשתיות אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר ואת החלונות והדלתות בדירה. אין אזור בבית שלא קיבל התייחסות ותשומת לב", מספרת צנטנר.

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף
עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף

פלטת הצבעים שנבחרה היא לבן, אפור והלקוחות רצו מאוד להכניס את גוון הזהב. גווני הזהב והאפור, באים לידי ביטוי באלמנטים נקודתיים בחלל לצד גופי התאורה, אשר משלימים זה את זה ויוצרים אחידות הרמונית. קירות הבית נצבעו בלבן. רצפת הבית פורקה והוחלפה בחדשה, בחדרים חופתה בפרקט.

"המטבח המקורי היה בתוך חדר קטן, סגור ונפרד משאר הדירה, ולכן הוחלט לשבור את כל הקירות שתחמו אותו. לאחר השבירה הדירה הפכה לפתוחה ומוארת המאפשרת קשר עין לנמצאים באזור המטבח ובסלון. הצורה שנבחרה למטבח החדש היא של האות ח אשר כוללת בצד אחד ארונות גבוהים מעל המקרר וארון בילד אין עם תנור ומיקרו. החלוקה הזו אפשרה ניצול מקסימלי של אזור המטבח עם התייחסות למיקום החלון. בשתי הצלעות הנוספות של המטבח קיים משטח עבודה גדול עם כיור והכיריים. הדברים שהנחו אותנו בתכנון המטבח שיהיה גם פונקציונלי ונוח, שיהיו בו מספיק מקומות אחסון, ומשטח עבודה גדול ככול שניתן", מוסיפה המעצבת.

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף
עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף

מבחינת עיצוב המטבח נבחר גוון אפור בהיר עם דפנות בולטות ומסגרות מחורצות. "בחרנו מספר אלמנטים בגוון הזהב- ברז, ידיות, גופי התאורה ושיתאימו עם הפריטים האחרים בחלל הבית. לארונות עליונים נבחרו דלתות מיוחדות עם זכוכיות שיחזקו את הטאצ' האירופאי.

"בחדר השינה יצרנו אזור תחום קרניז דקורטיבי, שצבענו גוון אפור עדין, למראה מיוחד שמקיף את המיטה. תכנון הקרניז היה מתוכנן במדויק איפה ימוקמו התמונות והמראה. כמובן שהמראה, המסגרות של התמונות ותאורות הקריאה נבחרו בגוון הזהב שנותן את השפה העיצובית של כל הבית. תכננו ארון נגרות גדול בגוון אפור עם ידיות זהב מיוחדות שנבחרו בקפידה, בחרנו וילונות שטיח ופרקט לחמם את נראות החלל והוספנו דלתות פנדור לבנות".

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף

בכל חדר בדירה יצרה המעצבת גוון שונה; צבעי קיר הם אחת הדרכים הטובות, קלות וזולות ביותר לייצר אווירה; צבע יכול לתחום אזורים בחדר ולגרום לעניין רב. בחדר העבודה יצרו שתי צורות מעוגלות בקצוות: צורה אחת רק על הקיר והצורה השנייה עולה לתקרה ומגיעה עד המאוורר יוצרת סביבו צבעוניות ועניין. תכננו פלטה גדולה וארוכה בגוון שחור ל-2 עמדות עבודה לאורך כל הקיר.

"בחדר של הילד בחרנו גוונים ממשפחת הכחולים שנותנים את הטאצ' העיצובי בחדר. בעזרת הגוונים יצרנו צורניות מעניינת באזור המדפים. הצבע תוחם לנו את האזור מעל פינת השולחן; האיורים שנבחרו לקירות מתאימים באופן מדויק לגוונים ולאווירה של החדר. את כל הרהיטים בחרנו בגוון הלבן (למעט המיטה האפורה) להדגיש את הגוון הכחול, לסיום בחרנו וילון ושטיח לריכוך האווירה . תכננו חדר לבת הגדולה לפי צרכים שהוגדרו מראש; תצוגה של כל הגביעים שזכתה בהם. היה חשוב לילדה שהעיצוב יהיה במראה נקי אך עם ריהוט מסוגנן ומאורגן בדיוק במידה הנכונה, ללא הסחות דעת מיותרות. החדר מאוד פרקטי ובוגר למרות הצבע הסגלגל. בחדר יש 2 חלונות אשר מציפים את החדר באור הנותן אווירה רכה ונעימה".

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף

בסלון הריצוף הישן הוחלף באריחים גדולים של גרניט פורצלן בגוון אפרפר והוויטרינה הישנה הוחלפה בויטרינה גדולה ולבנה שתכניס הרבה אור, כל נקודות החשמל והתאורה עודכנו בהתאם לתכנון החדש. נוספו לקיר הטלוויזיה מסגרות מלבניות בגדלים שונים מקרניז דקורטיבי. הקרניזים מוסיפים מראה נקי ,אלגנטי ומעוצב לסלון.

בנוסף מאחורי הספה נוספו קישוטים במסגרות נמוכות לכל האורך הקיר למראה משלים. הספה נבחרה בגוון וורוד עתיק, לצד הספה כורסה בגוון אפרפר בעלת נגיעות זהב המתאימה באופן מדויק לעיצוב, והדום מרובע בגוון הספה וכריות בצבעים אפור- ורוד עם תאורה עומדת באותו הגוון למראה משלים.

עיצוב נטע צנטנר. גדי יוסף,
עיצוב נטע צנטנר/גדי יוסף

"את המזנון שמדבר בדיוק בשפה העיצובית של המטבח והפרופילים על הקיר עצבנו אצל נדר.
העמדנו שני שולחנות קפה עגולים עם מסגרות זהב שמדברים עם התאורה העגולה מעליהם. ולבסוף תלינו וילונות רכים ובהירים עם שטיח בגוון אפרפר. בחרנו מספר עציצים לחלל שתמיד מוסיפים לאווירה", מסכמת צנטנר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully