וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מנצלים את החופשה עם סבתא וסבא? הפיתרון המקורי של הדיור המוגן

מאות נכדים בבתי דיור המוגן של רשת פאלאס ברעננה , מודיעין, ולהבים חגגו בקייטנות עם הסבים והסבתות במגוון פעילויות: משחקי ספורט , משחקי בריכה, שזירת צמות, סדנת תיפוף, הכנת יצירות אומנות, מתחמי מתנפחים, סרטים ועוד

קייטנה בפאלאס מודיעין. יחצ,
קייטנה בפאלאס מודיעין/יחצ

מאות נכדים בבתי דיור המוגן של רשת פאלאס מקבוצת עזריאלי ברעננה , מודיעין, ולהבים חגגו בקייטנות עם הסבים והסבתות במגוון פעילויות: משחקי ספורט , משחקי בריכה, שזירת צמות, סדנת תיפוף, הכנת יצירות אומנות, מתחמי מתנפחים, סדנאות לאפיית חלות, עמדות קעקועים צפייה בסרטים בליווי פופקורן ושתיה, וכמובן ארוחות מושקעות עם המנות האהובות ביותר על הילדים ועוד.

דורותה ושאול ברעוז דיירי בית דיור המוגן "פאלאס רעננה": "מבחינתנו הקייטנה עם הנכדים ויש לנו 9 נכדים זה כיף גדול חגיגה והתרוממות רוח. אנחנו עושים הכל ביחד חוגים , סרטים, בריכה, ספורט ריקודים וכמובן ארוחות משותפות ואנחנו מרגישים שלא רק אנחנו מאושרים, גם הנכדים נהנים מאוד ומחכים לקייטנה המשותפת. זאת חוויה משפחתית שמהדקת את הקשרים עם הנכדים וכל חיוב שלהם גורם לנו לאושר."

גדעון קורנד, דייר בית דיור המוגן "פאלאס מודיעין" : "הנכדים כל כך אוהבים לבוא לקייטנה בבית הדיור המוגן כי יש להם כאן הכל כדי שיהיה להם כיף גדול - בריכות, מגרשי ספורט, שולחנות טניס, ביליארד, חוגים, פעילויות תרבות, אוכל טעים, ברד גלידות ועוגיות בקיצור חגיגה לנכדים. ששאלתי נכד שלי מה יותר כיף קייטנה עם סבא וסבתא או קייטנה במקום אחר, הוא ענה לי 'הכי כיף בקייטנה של פאלאס'".

שרה ואלכס מטיאש דיירי בבית דיור המוגן "פאלאס להבים" מקבוצת עזריאלי: "זה כיף גדול לנו ולשני הנכדים הקטנים שלנו עידו (7) והדס (10) להיות שבוע שלם ביחד בתקופת הקייטנה זאת חוויה משפחתית שגורמת לנו הרבה שמחה ואושר. במהלך השבוע של הקייטנה אנחנו אוכלים ביחד, משחקים ביחד, וזה שבוע נטו של חגיגה והפנינג. הנכדים מאוד אוהבים לבוא עלינו בשבוע של הקייטנה אנחנו מתחילים את הבוקר בלחמנייה ושוקו בגינה הצמודה ליחידת המגורים שלנו משחקים משחקי חברה מבלים בבריכה, אלכס משחק עם הנכד כדורגל ומבלים הרבה בפעילות תרבותית, חוגים , סרטים עם פופקורן ועוד. הנכדה התחברה גם עם נכדה של דיירת אחרת בבית ונוצרה חברות ביניהן. אנחנו מברכים מאוד את הנהלת פאלאס על החלטה לארגן מדי שנה קייטנה לנכדים מבחינתנו זה שבוע חלומי. הקייטנה גם חוסכת בהוצאות של ההורים לשלוח את הילדים לקייטנה אחרת וגם מאפשרת להורים זמן פנוי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully