וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לראש השנה מתחיל: CASTRO HOME משיקה את קולקציית מוצרי החג

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית החג ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר

CASTRO HOME NEW COLLECTION קולקציית חגים. מידן מור אלון,
CASTRO HOME NEW COLLECTION קולקציית חגים/מידן מור אלון

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית החג ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות בלתי מתפשרת, סטייל ייחודי ומחירים נגישים.

קולקציית ההום המוקפדת מורכבת מכמה סיפורי השראה מרכזיים אשר נותנים מענה למגוון הצרכים של הלקוחות:

CASTRO HOME NEW COLLECTION קולקציית חגים. מידן מור אלון,
CASTRO HOME NEW COLLECTION קולקציית חגים/מידן מור אלון
  • Pure White - הצבע הלבן הינו צבע יסוד מרכזי בקולקצייה של קסטרו הום. הלבן הנצחי משמש כבסיס נפלא לצבעוניות הנהדרת של העונה. הצבע הלבן הקלאסי תמיד נשאר באופנה ומקבל ביטוי משמעותי גם בקולקציה הקרובה. בקולקציה זו ניתן למצוא את סדרת "פלורה" ובה צלחות הפליסה מסדרת PURE WHITE האהובה - הסדרה של הצלחות וכלי ההגשה לשולחן.
  • BLUE WABI SABI - ההשפעה היפנית מככבת בקולקציה של קסטרו הום עם פריטים שיקיים המשלבים את פלטת הצבעים הכהה: שחור, וכחול על גווניו ועשויה מחומרים כגון קרמיקה ופורצלן. בקו זה ניתן למצוא את סדרת "שי" הכוללת בתוכה צלחות עשויות קרמיקה בצבע שחור דרמטי למראה מוקפד ואלגנטי.
  • FRIENDS OF NATURE - החיבור לטבע והכבוד לסביבה שלנו לכדור הארץ, יחד עם חיבור לצבעי המדבר והשמש, יצרו קולקציה בעלת טקסטורות בוהו שיק מחומרים טבעיים - קש, עץ, שיטה, במבוק, פשתנים ועוד.הקולקציה כוללת בתוכה: סלי קש לאחסון, מחצלות, סלסלאות אחסון, חבקי במבוק למפיות, פלייסמטים, מגשים מעץ השיטה ועוד. דגש מיוחד ניתן העונה שוב לצבע הירוק האופנתי שממשיך איתנו גם בסתיו הקרוב ומחבר אותנו לטבע. ניתן למצוא בקולקציה זו מגבות גוף עשויות 100% כותנה 500GSM , 600GSM, מצעים העשויים מבדי כותנה סאטן בצפיפות 330 איכותיים, נעימים יותר ובעלי מגע מלטף וכמובן ברק המקנה למצעים נראות בעלות נוכחות. פרינטים של נקודות, פרחים וצבעים אופנתיים נוספים מככבים השנה בקולקצייה. עוד בקטגוריה, מצעי כותנת במבוק בצפיפות 180 חוטים עם רכות מלטפת במיוחד.
  • Little Home - הקטגורייה האהובה שנתקבלה בקרב הלקוחות בחיבוק ובאהדה רבה ממשיכה גם בעונה זו - בקטגוריה זו קולקציה ייחודית לילדים ותינוקות מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב אשר כוללת מגבות, כריות נוי, בובות, מצעים בפרינטים שונים, קופסאות וסלי אחסון המאופיינים בקווים נקיים ובצבעים רכים.
sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
CASTRO HOME - קערה - 119.90 שקל. מידן מור אלון,
CASTRO HOME - קערה - 119.90 שקל/מידן מור אלון

עוד בקסטרו הום העונה מבחר מארזים ומגוון מתנות במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ-39.90 שקל לרביעית מאגים באריזה מהודרת ועוד. טווח המחירים 5-99 שקל, להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האון ליין.

  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully