וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לשיפוץ? כך תתמודדו עם המערבולת הרגשית

ענת שתיוי, טור אורח

13.8.2023 / 13:50

שיפוץ הוא מערבולת רגשית רצינית. אז ואיך צולחים אותה ושומרים על הבריאות הנפשית וגם על הזוגיות?

עיצוב ענת שתיוי. שירן כרמל,
עיצוב ענת שתיוי/שירן כרמל

שיפוץ ובניה הוא תחום של מושגים ותהליכים ארוכים ומפרכים שדורשים מאיתנו להיכנס לעולם חדגש שלרוב זר לנו. מילים בגרמנית וערבית מתערבבות עם העיברית, דברים ששמים בתוך הקירות ולא רואים ומיליון החלטות קטנות וגדולות שצריך לקחת לאורך הדרך. וזה יכול להיות קשה. כי לא ברור איך הכל מתחבר ומה רוצים מאיתנו, בסך הכל ביקשנו מקום נעים ומעוצב שיהיה לנו איפה להניח את הראש בסוף היום ולהפעיל בו את המזגן בחום הבלתי נסבל של אוגוסט.

עיצוב ענת שתיוי. הדר דולן,
עיצוב ענת שתיוי/הדר דולן

אז לקראת המערבולת הרגשית שבאה עליכם לטובה קבלו ארבעה טיפים להתנהלות רעגשית בתוך התהליך הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • לסמוך - תבחרו לכם יועץ אחד (גג שניים, אחד לכל אחד מבני הזוג) שמחוץ לפרוייקט ותוכלו להתייעץ איתו בכל נושא. מישהו שמכיר אתכם באמת, את ההתנהלות והשגרה היום יומית שלכם, מה מעצבן אתכם בבית שלכם היום וגם את העולם הריגשי שלכם. מישהו שתהיה לו הסבלנות לכל השגעונות שלכם, גדול כקטן ולא פחות חשוב - שידע להפריד את החלומות הפרטיים שלו מהבית שלכם.
  • לבחור - את בעלי המקצוע שאיתם תרגישו הכי בנוח. החל מהאדריכל.ית והמעצב.ת, שאמורים להכיר אתכם הכי טוב שיש כדי לתכנן לכם את בית החלומות שלכם, דרך בעלי המקצוע שיבצעו את העבודה. שיהיה לכם נעים לדבר איתם על הכל, גם על הדברים הטובים אבל גם ובעיקר, כשדברים לא הולכים חלק או לא כמו שדימיינתם. לריב עם אדריכל או קבלן יכול מאד לערער את השקט הנפשי לאורך תהליך כל כך מורכב אז עדיף מראש לבחור מישהו שיהיה לכם תקשורת טובה איתו גם כשהדברים לא על מי מנוחות.
  • לשחרר - כשלא מצליחים להחליט או כשקשה - להעביר את האחריות על הבחירה לבן הזוג או לאדריכל ולפעמים אפילו לקבלן. ואז לקבל את ההחלטה ולחיות איתה בלב שלם.
  • לזכור - בסוף התהליך יהיה לכם בית חלומות שכל סנטימטר בו עבר חשיבה מקיפה. אבל אם לאורך הדרך תריבו בינכם על כל פרט קטן שם הרגשה נעימה לא תגיע בסוף כשתיכנסו לבית החדש שלכם.
עיצוב ענת שתיוי. שירןן כרמל,
עיצוב ענת שתיוי/שירןן כרמל

ענת שתיוי היא מעצבת פנים, בעלת הסטודיו asdesign

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully