וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לבלגן: האם זה הפיתרון לאחסנה לדירות קטנות?

הפתרון של אביה אחסנה למצוקת המקום בדירות קטנות: אחסנה בארגזי פלסטיק קשיחים לחפצים שאינם נמצאים בשימוש שוטף

Avia Boxes. יחצ,
Avia Boxes/יחצ

הפתרון של אביה אחסנה למצוקת המקום בדירות קטנות: אחסנה בארגזי פלסטיק קשיחים לחפצים שאינם נמצאים בשימוש שוטף.

השירות מיועד ללקוחות המתמודדים עם מצוקת מקום בדירה ומבקשים לאחסן חפצים שאינם בשימוש בשגרה הקבועה בבית אך לא מעוניינים או לא יכולים לוותר עליהם, החל מחפצים עונתיים (בגדי חורף, ציוד מחנאות, כלי פסח), דרך חפצים בעלי ערך סנטימנטלי (אלבומי תמונות, מזכרות, ספרים, אוספים) ועד לסוגים שונים של ניירת.

במטרה לאפשר ללקוחות לחסוך בעלויות, אביה אחסנה החליטה להציע פתרון מצומצם וזול יותר לאחסנת תכולה, וכך במקום לשכור חדר אחסנה, ניתן לאחסן את הפריטים בארגזי פלסטיק קשיחים. הארגזים ממוקמים בחלל משותף אחד

עלות האחסנה של ארגז אחד היא 12 שקל לחודש. המחיר כולל את איסוף הארגזים מבית הלקוח, והחזרתו לסניף אביה הקרוב לבית הלקוח לפי בקשה. אפשרית גם החזרה עד לבית הלקוח, בתשלום נוסף. במסגרת השירות ניתן לאחסן גם פריטים גדולים יותר, שאינם נכנסים לארגז.

Avia Boxes. יחצ,
Avia Boxes/יחצ

מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת AVIA: "הצורך הגיע מהלקוחות עצמם. לא תמיד יש הצדקה לשכור חדר אחסנה. לעיתים הלקוחות רוצים "לאוורר" את הבית, מבלי להיפרד מחפצים שחשובים להם או שהם מתכוונים לעשות בהם שימוש עתידי. זה יכול להיות בגדי חורף בקיץ, ציוד מחנאות בחורף, תקליטים וספרים שיקרים לליבנו אבל אנחנו כרגע לא עושים בהם שימוש וגם אלבומי תמונות או מסמכים שאגרנו לאורך השנים. כל אלה ניתנים לאחסנה בארגזים, שניתן לקבל אותם בחזרה תוך 24 שעות מתי שרוצים. התוצאה היא בית שפחות עמוס בפריטים".

ענף האחסנה העצמית (Self Storage) בישראל נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות והוא מוערך ב- 90 מיליון ₪ בשנה. הסיבות לאחסנה הן מגוונות, ביניהן מעבר בין דירות; רילוקשיין; שיפוץ; אנשים שעוברים לדירות קטנות יותר וזקוקות למעין "מחסן"; אחסנת תכולה של הורה שנפטר ובעלי עסקים קטנים שזקוקים למקום לאחסנה.

לאחרונה הודיעה חברת אביה אחסנה על פתיחת שני סניפים חדשים בכוכב יאיר ובאזור התעשייה מילואות מצפון לחיפה, המתווספים ל- 11 סניפים נוספים הפרושים ברחבי הארץ. שני הסניפים החדשים, בדומה לסניפים האחרים, פועלים במודל של אחסנה עצמית מלאה ומאפשרים כניסה למתחם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בלי צורך בנוכחות של נציג החברה או בתיאום מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully