וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלות עולם בלי לעבור בצ'ק אין: אטרקציה עיצובית חדשה

האטרקציה העיצובית המשלבת בין מסר וויזואלי לחוויה אותנטית בין מדינות שונות בעולם

אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים. עופר עמרם,
אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים/עופר עמרם

מסביב לעולם בלי לעבור בטרמינל או לעלות על מטוס.

בימים אלה, ובסימן הקיץ והיציאה לחופשות, מתקיימת פעילות ייחודית במתחם meex שרונים מקבוצת חצי חינם בהוד השרון. מדובר באטרקציה ראשונה מסוגה למשפחות בישראל החושפת עיצובים מרהיבים ביותר של אתרי התיירות המרכזיים והבולטים בערים מרכזיות מסביב לגלובוס. "העיצובים הצבעוניים ויוצאי הדופן מייצרים אוירה אותנטית המעניקה למבקרים תחושה אמיתית של טיול מעבר לים", אומר המעצב רובי עמיר מסטודיו "רובי וגל סטודיו לעיצוב " שהיה אחראי על הקמת הפרויקט.

באטרקציה "טסים על meex שרונים" , הושקעו כ-2 מיליון שקלים והקמתה ערכה כחצי שנה. ייחודה של האטרקציה היא בהקמת חדרים המדמים חוויות מהעולם ומעניקים למבקר תחושה שהוא נמצא ביעד עצמו. האטרקציה כוללת חלל לייזר טאג ביערות האמזונס, פארק חבלים אוסטרי אקסטרימי יחיד מסוגו שהוקם במיוחד לילדים, פארק דינוזאורים מושקע, אולם קולנוע הוליוודי עם סרטי תלת מימד ואקווריום גדול עם בריכת כדורים ועוד.

אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים. עופר עמרם,
אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים/עופר עמרם

חלל האטרקציה עומד על כ1,200 מ"ר, כאשר המעצב רובי עמיר, תכנן 9 חללים שונים, שלכל חלל יש את סיפור המדינה שלו. "היופי באטרקציה שהיא מפוזרת בחללים שונים על פני מתחם מסחרי שלם וזה מה שגורם לה להיות סופר אינטראקטיבית, מעניינת ומתאימה לקונספט של "טיול" בין חוויות שונות, חנויות, בתי קפה מסעדות וכל זה במזגן", אומר עמיר שהסטודיו שלו ושל גל "רובי וגל סטודיו לעיצוב" מתמחה בעיצוב, פיתוח רעיוני ותכנון של מתחמי חוויה, תערוכות, מרכזי מבקרים ועיצוב נקודות מכירה בארץ בעולם.

המעצב התייחס לקונספט התכנוני של "טסים על meex שרונים" :"הקונספט היה לייצר חוויה אומנותית ומרהיבה של טיסה בין מדינות ברחבי העולם, כך שילדים יוכלו לחוות ולהתמסר לכל מדינה בצורה ייחודית. הקונספט העיצובי משתמש בחלקו במוצרים ותפאורה שהובאה במיוחד מחו"ל, כאשר כל מתחם מעביר באמצעות העיצוב שלו את החוויות הייחודיות של אותה המדינה, הריחות, התחושות והאטרקציות המובילות בה. התכנון של משחקי האטרקציה מותאם לגובה העיניים של הילדים והעיצוב של החדרים נעשה בצורה עכשווית ו"אינסטגרמית" עם שילוב של צבעים עוצרי נשימה למשל, שילוב של מגדל אייפל מברזל ובריכת כדורים פוטוגנית. רובי עמיר מוסיף כי "הרעיון הוא לתת חוויה מקומית אייקונית בכל אתר ואתר וזאת מההתחלה בה הלקוח נכנס מהטרמינל ומבצע צ'ק אין לטיסה ועד במדינות למשל, דובאי- מחווה לאקווריום המפורסם שלהם, פריז- רחובות רומנטיים, איטליה- יצרנו קרקס חוויתי, בסין הבאנו את חווית הרחוב והרעש הסיני של משחקי המחשב בשילוב תאורה נאונית אדומה המאפיינת את הרחוב הסואן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים. עופר עמרם,
אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים/עופר עמרם

האתגרים המרכזיים שעמדו בפני המעצב היו יצירת חוויית טיסה ריאליסטית ומושכת, תוך יצירת חוויה עוטפת במרכז קניות שוקק כך שילדים ירגישו כאילו הם באמת במסע בין מדינה למדינה. לכן עיצוב כל חלל נעשה עם חשיבה על המאפיינים העיקריים של כל תרבות ומדינה בשילוב של חוויה פעילה, צבעונית ומעוררת השראה.

אתגר נוסף היה לחבר בין התוכן שנמצא בחלל המדינה לבין השפה העיצובית ולייצר חיבור והרמוניה בין השניים. "את התרגום העיצובי ביצענו בעזרת צוות מקצועי במשרדנו בשילוב ההשראה שהביאו לשולחן מתחם meex שרונים ומשרדינו המבוססת על חוויות טיולים אישיות, סרטים, ספרים, מסעות אחרים ואפילו מיתולוגיה". הם אומרים.

רובי עמיר מרחיב גם על החומרים שהובאו מחול במיוחד לאטרקציה ואומר "מעבר לכך שרוב תוכן האטרקציה הגיע מחול, גם ייבאנו את פארק הדינוזאורים, מכונות הארקיד, פארק החבלים ועוד ישירות מארה"ב לאטרקציה. המשימה שלנו הייתה לעצב את התוכן שהובא מחול במיוחד ולתת לו אפיון מספיק ראוי חזק ועוצמתי כדי להעניק לחלל כל מדינה תחושת ריאליזם".

אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים. עופר עמרם,
אטרקציית הקיץ במיקס שרונים קרדיט מתחם מיקס שרונים/עופר עמרם

על ייחודיות העיצוב באטרקציה, מוסיף עמיר : "מה שמיוחד בעיצוב של האטרקציה הוא השילוב והאיזון בין העברת המסר הויזואלי לבין תחושת החוויה באטרקציות שונות בין המדינות השונות. כל חלל באטרקציה מייצג מדינה אחרת ומציע חוויה אחרת ופעילות ייחודית לתרבות המדינה הזו. מה שיוצר חוויית תיירות וטיול בעולם שבו המבקרים יכולים להתרשם ולהתעניין בתרבויות שונות מכל רחבי הגלובוס. לדוגמה, העיצוב בחלל של צרפת כולל חנויות ופעילויות עם נושאים פריזאיים כמו בית הקונדיטוריה, מוזיאון, סלון ביוטי יוקרתי, חנות פרחים בוטיקית וכדומה. באיטליה, החלל עוצב כקרקס איטלקי, עם דוכני משחק קרקסיים ולימוד רזי המקצוע הקרקסי ועוד".

דניאל אלפי, סמנכ"לית שיווק ומסחר מחברת meex נדל"ן: "לצד התוכן והפעילות האינטראקטיבית היה חשוב לנו, לא להתפשר גם על חווית העיצוב והנראות של אטרקציית הקיץ במתחם. דאגנו ליצור חווית טיסה אמיתית לילדים, מקבלת הדרכון בעמדת הצ'ק אין ועד הגעה לחללים המדמים בצורה ריאליסטית יעדים שונים בעולם. מלבד החוויה לילדים רצינו לייצר חוויה "אינסטגרמית" חדשנית גם לבני המשפחה המגיעים עם הילדים לטייל בחללים המרהיבים של האטרקציה. חברת ההפקה "חוגגים הפקות" יחד עם משרד המעצב "רובי וגל סטודיו לעיצוב" הצליחו לדייק את חווית העיצוב באטרקציה עד לפרטים הקטנים ביותר על מנת להעביר את החוויה בצורה ריאלית ואידיאלית".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully