וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשטות, אלגנטיות וקלילות: פנטהאוז יפהפה על 160 מ"ר

פונקציונליות מרבית, יצירת מרחבים: הצצה לתכנון ועיצוב דירת פנטהאוז 160 מ"ר בבאר יעקב, עבור זוג הייטקיסטים וארבעה ילדים

פונקציונליות מרבית חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
פונקציונליות מרבית חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין

דירה חדשה שנרכשה מקבלן היתה במקור 6 חדרים בשטח של כ-160 מ"ר, בני הזוג ביקשו לייצר חללים גדולים ומרווחים ולשלב פונקציונליות מרבית כך שהסלון יכיל פינת אוכל, פינת עבודה, חדר מאסטר הורים יכיל ארון קיר גדול וחדר רחצה וכך היה. בנינו תכנית הריסה ויצאנו לשיפוץ מקיף.

"כבר בשלב התכנון ובנית פרוגרמה תוך הקשבה וניתוח צרכי הלקוח הבנו שיש צורך בהרחבת החלל הציבורי על מנת שיעניק תחושה של פנטהאוז רחב ידיים", אומר המעצב יוסי שאול, "בנוסף, חשוב היה לשלב פונקציונליות מרבית ולכלול במתחם זה סלון, פינת אוכל ואף פינה משרדית ועמדת התארגנות בכניסה לבית".

דירת פנטהאוז - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול.. שי אפשטיין,
דירת פנטהאוז - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול./שי אפשטיין
תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין

"מכאן, בתכנון החדש, ביטלתי חדר והפכתי את הדירה מדירת 6 חדרים לדירה 5 חדרים. יצרתי סלון עם פינת אוכל, מטבח מרשים וחלל עצום ופתוח המהווה חצי משטח הדירה שזה 70-80 מ"ר. לנוכח ה"וויתור" על החדר היה קריטי לשלב פינת משפחה שתכלול גם פינת עבודה באזור הסלון ולכן, בגב המטבח יצרתי נישה פרקטית ונסתרת המשמשת כפינת עבודה נגישה נוחה ושקטה. פינת העבודה ממוקמת לפני המעבר לחדר ילדים ומוסתרת מאזור הסלון ובכך מעניקה נוחות שקט ואינטימיות.

"בעקבות השינוי במסגרתו לקחנו את המטבח אחורה על חשבון החדר הנוסף, הצלחתי גם ליצור ארון גדול נוח ופרקטי בכניסה לבית המעניק המון שטח אחסון למעילים וכל הפריטים שעלולים לייצר בלאגן במטרה לשמור על חלל נקי ומסודר".

אור ומרחב - חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
אור ומרחב - חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין
מאסטר הורים- תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
מאסטר הורים- תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין

"בנוסף, על מנת לשמור על תחושת ניקיון ומרחב בחרנו למקם את הרהיטים בצורה שלא תחסום את החלונות המקיפים את החלל הציבורי ומכניסים המון אור טבעי הביתה. בצורה זו מכל נקודה בה עומדים בחלל, מהסלון, מפינת האוכל, חשופים לויטרינות נקיות ופתוחות ואין שום רהיט שמפריע לעין, ההיפך, מתקבלת זרימה של אוויר של האנרגיה של שמש".

משרד ביתי מוסתר בחלל הציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
משרד ביתי מוסתר בחלל הציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין

בחדר ההורים הקווים המנחים היו לשמור על חלל מואר סימטרי ופרקטי. "האתגר הראשון היה לא לגרום לחסימה של המרפסת שמכניסה אור. אתגר נוסף היה עם ארון הבגדים ועם דלת הכניסה במיקומה המקורי. בעקבות תכנון מחדש הזזתי את מיקום הדלת ויצרתי נישה דקורטיבית לטלוויזיה עם ספריה מעוצבת וגדולה המכילה שטח אחסון ומקום לאקססוריז ופרטי נוי. בצלע אחרת של החדר תכננתי ארון גדול מקיר לקיר דרכו עוברים לחדר רחצה וכך קיבלתי חדר עם 4 צלעות שכל אחת מנוצלת במדויק והכל יחד נראה כיחידה אחת מוקפדת ויפה, זאת תוך שמירה על מרפסת חשופה וכניסת אור לחלל. זה בעצם היה המהות העקרוני של התכנון וההיי לייט שנתן מענה מצויין לאתגרים במבנה המקורי".

מאסטר הורים- ויטרינה גדולה - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
מאסטר הורים- ויטרינה גדולה - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין
חדר רחצה מאסטר הורים- חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול. שי אפשטיין,
חדר רחצה מאסטר הורים- חלל ציבורי - תכנון ועיצוב פנים יוסי שאול/שי אפשטיין

"הבית עוצב בשפה מודרנית אבל מאוד משפחתית על בסיס צבעוניות חמימה וחשיבה ארוכת טווח. נעשה שימוש בטפטים מיוחדים בהדפסים גיאומטריים בגוונים של שחור ואפור, צבעוניות שבאה לידי ביטוי גם בריצוף, בספה וברהיטים המשלימים. הכנסת טקסטיל וילונות לבנים לתחושה של חמימות אור ורכות, תאורה מודרנית ונקיה, ריהוט מודרני ומוקפד המשדר פשטות אלגנטיות וקלילות בדגש על יצירת מרחב לרווחת המשפחה".

ספקים

  • מטבחי סמל.
  • ארונות קיר: דלקוב.
  • הלבשת סלון: רגב רהיטים.
  • תאורה: שופ לייט.
  • קרמיקה חיפויים: נגב קרמיקה.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully