וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

מבצע על פינות אוכל בזגה, דייסון עם הנחות על V15, סדרת סכינים חדשה ל-ARCOS ועוד. המבצעים והפריטים החדשים השבוע

ZAGA- פינות אוכל - שולחן אסיה גוון טבעי HPL ּ+ שישה כסאות סטפס. מחיר_ 9,834 שקל במקום 10,164 שקל. סטודיו גולן,
ZAGA- פינות אוכל - שולחן אסיה גוון טבעי HPL ּ+ שישה כסאות סטפס. מחיר_ 9,834 שקל במקום 10,164 שקל/סטודיו גולן

רשת ZAGA - פינות אוכל, יוצאת במבצע לרגל החגים, במסגרתו תינתן הנחה אטרקטיבית על מגוון ענק מהפריטים כולל הקולקציות החדשות. בנוסף, מקבלים מתנה לבחירה ערכת שף איכותית של סולתם בשווי 2091 שקל לכל הרוכשים פריטים מעל 8,400 שקל.

המבצע כולל את מבחר הפריטים בקטגוריות השונות: פינות אוכל בעיצובים מגוונים, שולחנות עם פתרונות הרחבה יחודיים המגיעים במגוון עיצובים וצבעים לבחירה, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות בר ועוד.

מחירים לדוגמה

  • שולחן אסיה גוון טבעי HPLּ+ שישה כסאות סטפס- מחיר- 9,834 שקל במקום 10,164 שקל
  • שולחן פירנצה (קוטר 120 ס"מ) גוון אבץ + ארבעה כסאות ביסטרו- מחיר- 7,158 שקל במקום 7,238 שקל
  • שולחן אטלנטה גוון אגוז אמריקאי + ארבעה כסאות טניס- מחיר- 7,460 שקל במקום 8,658 שקל
  • שולחן פוקוס (אורך 180 ס"מ) גוון HPL בטון + שישה כסאות ג'וניור- מחיר-11,490 שקל במקום 12,072 שקל
דייסון. יחצ,
דייסון/יחצ

לקראת החגים, יוצאת ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של Dyson בישראל במבצע מיוחד ואטרקטיבי. במסגרת המבצע תינתן הנחה של עד 600 שקלים על שואב האבק האלחוטי מדגם V15 detect .

V15 detect הוא שואב אבק חזק ועצמתי ביותר, בעל אינטליגנציה מובנית, המגביר אוטומטית את עוצמת השאיבה כאשר הוא מזהה ריכוזים גבוהים של אבק וליכלוך עם זמן עבודה של עד 60 דקות. לשואב מברשת Digital Motorbarעם טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער, המתאימה עצמה אוטומטית למשטחים שונים. חיישן Piezo אקוסטי מאפשר למדוד ולספור את חלקיקי האבק
הנשאבים למיכל האיסוף ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון וצג LCD בראש השואב מציג את כמות וסוג החלקיקים הנשאבים, כהוכחה מדעית לכך שהבית נקי באופן יסודי. בנוסף: אביזר דו מצבי לניקוי כללי ואביזר לפינות ומסילות.

מחיר המבצע 2,599 שקלים (במקום 3,199 שקלים). המבצע בתוקף עד לתאריך ה 15.9.23 או עד גמר המלאי באתר וברשתות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי

קוק אנד בייק - לינאה שף ביי ארקוס. יחצ,
קוק אנד בייק - לינאה שף ביי ארקוס/יחצ

מותג הסכינים הספרדי המוביל בעולם, משיק סדרת סכינים חדשה Linea chef by ARCOS. הסדרה המלאה הושקה בעקבות הצלחת סכיני הלינאה הראשונות. בסדרה המלאה ניתן למצוא סכיני סנטוקו משובחות. סכיני הסנטוקו אלו סכיני פרמיום במחירים נגישים השמים דגש על איכות ומחיר. סכינים איכותיות שמשדרגות כל חווית בישול במטבח. הסכינים בעלות עיצוב חדשני עם ידית נוחה לאחיזה.
הסכינים מתאימות לכל אחד ואחת ונמכרות במחירים אטרקטיביים, מתאימות לכל משתמש, בין אם אתם בשלנים מקצועיים או סתם אוהבים לבשל.

היתרון הבולט ביותר של הסכינים החדשים בסדרה הוא השינון, אשר נשמר לאורך זמן. הסכינים החדשות הינן המתנה המושלמת לחג וישדרגו כל מטבח. בין אם תעניקו לעצמכם ובין אם למארחים, מדובר בסכיני חובה בכל מטבח המשדרגות את חווית הבישול והאפייה.

הסדרה כוללת שלוש סכינים חדשות, על הסכינים בסדרה:

  • סכין סנטוקו מיני 10 ס"מ - סכין חדה במיוחד, המשמשת בעיקר לחיתוך ירקות ופירות. מחיר השקה 39 שקל במקום 89 שקל.
  • סכין סנטוקו בינונית 14 ס"מ - סכין רב שימושית, סכין שתשמש אותך לאורך שנים בעלת יכולות גבוהות במיוחד, החל מירקות ופירות ועד בשר ודגים. מחיר השקה 69 שקל במקום 119 שקל.
  • סכין סנטוקו שף 18 ס"מ- סכין שף המסוגלת לחתוך כל סוג של בשר ודגים, וכמובן מתאימה גם לירקות ופירות בכמויות גדולות יותר. זוהי הסכין המובילה בסדרה שמעניקה פתרון לכל צורך. מחיר השקה 79 שקל במקום 149 שקל
מחיר החל מערכת ישיבה פינתית לאוכל ODYSSEA ב-3,490 שקלים. נטריאל צרפת,
מחיר החל מערכת ישיבה פינתית לאוכל ODYSSEA ב-3,490 שקלים/נטריאל צרפת

בכל גינה כמעט תמיד יש מרחב תמרון ואין סוף אפשרויות לעיצוב, האתגר הוא במרפסת ביתית שתחומה בגודל ונפח ויש להתאימה לצרכים השונים. המרפסת היא אקסטנשיין של הבית, יציאה לאווירה אינטימית מיוחדת וחמה, הפינה השקטה והנעימה של הבית אליה תרצו לברוח, לשאוף אוויר, לנוח, להירגע וגם לארח.

במרפסת קטנה ההמלצה היא לא להעמיס ולהשאיר מספיק מקום למעברים נוחים ואזור פתוח לכניסה ויציאה, תחילה יש לבחור את הריהוט ואחר כך יבואו כל השאר - צמחיה, תאורת אווירה, אביזרי נוי ודקורציה. שימוש בריהוט מינימליסטי שלא משתלט על החלל יאפשר את תוספת העציצים ופרטי העיצוב מסביב.

חשוב לבחור ריהוט בהתחשב בצרכים, בנוחות ובעיצוב. בחירת ריהוט מתאים כדי שיחזיק שנים מחוץ לבית מתחיל בחומרים מעולים המתאימים לכל מזג אוויר ולאקלים המשתנה ומאפשרים גם תחזוקה קלה ונוחה. החומרים המומלצים הם פלסטיק דמוי ראטן שצבעו אינו יורד או דוהה וניתן לשטיפה. אלומיניום מגלוון שאינו מחליד ולא נשחק, קל משקל וקל לתחזוקה. זכוכית מחוסמת קלה במראה אלגנטי ומודרני עם עמידות לכל פגעי מזג האוויר, בחירת ריהוט זול תעלה ביוקר.

הטרנד של הקיץ והחגים הוא ריהוט בצבעי אבן ואפורים בהירים המשרים אווירה נינוחה במראה אורבני מודרני, בריהוט כהה תמיד יש איזון של בדים בהירים או שילוב משטחי זכוכית. הריהוט צריך להיות קל לאחסון ושינוע כגון כיסאות אלומיניום נערמים החוסכים במקום עם שילוב מתכת ובד רשת צרפתי המתאים לישיבה ממושכת ומותאם לתנאי חוץ.

בחברת נטיריאל התאימו את כל האפשרויות לאירוח חברתי או משפחתי עם מערכות ישיבה, פינות אוכל, פינת קפה אינטימית או פינת זולה פרטית, מיטות שיזוף וערסלים וכל פתרונות ההצללה השונים והמגוונים ופריטים מודרניים ואיכותיים בהשראת אתרים אקזוטיים בעולם, באווירה יוקרתית לצד פשטות החומר בחיבור נכון.

קומקום מעוצב של ראסל הובס LUNA STONE. שריג אלקטריק היבואן הרשמי,
קומקום מעוצב של ראסל הובס LUNA STONE/שריג אלקטריק היבואן הרשמי

RUSSEL HOBBS מותג החשמל העולמי והמוביל מבית שריג אלקטריק היבואן הרשמי, מציג קומקום נירוסטה ומצנם חשמלי מעוצבים מסדרת LUNA STONE . הקומקום המעוצב מגיע עם קיבולת של 1.7 ליטרים ובסיס של 360 מעלות המתאים לימניים ושמאליים, מסנן מים למניעת אבנית קל להסרה ולשטיפה ומדיד מים על מנת לצפות בכמות המים. לקומקום LUNA STONE מנגנון כיבוי אוטומטי בטיחותי כפול עם יכולת הרתחה של כוס בזמן של 55 שניות, בעל הספק של 2400W. אחריות 1+1 של שריג היבואן הרשמי ע"פ התנאים המופיעים בתעודת האחריות. מחיר: 299 שקל.

מצנם נירוסטה חשמלי LUNA STONE מעוצב בגימור אבן חול של המותג המוביל RUSSEL HOBBS מבית היבואן הרשמי שריג אלקטריק. המצנם החשמלי בעל פונקציית "LOOK&LIFT" המאפשרת לבדוק את מידת הקלייה במהלך הפעולה וללא צורך לבטל או להפסיק את פעילות המכשיר.
למצנם LUNA STONE וסת השחמה אלקטרוני לצד מגש פירורים הנשלף בקלות לניקוי קל ופשוט.
בנוסף, למצנם המעוצב מעמד רשת לחימום לחמניות ובייגלים וכולל גם לחצנים ייעודיים ללחם קפוא, לחימום חוזר ולביטול פעולה. המכשיר מתאים גם לקליית פרוסות לחם עבות במיוחד.
LUNA STONE בעל הספק של W1100. מאפשר לאחסן את כבל החשמל בתחתית המכשיר לנוחות מקסימלית וסדר במטבח. 1+1 שנות אחריות של שריג - ע"פ התנאים המופיעים בתעודת האחריות. מחיר: 229 שקל. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר האונליין של היבואן הרשמי שריג אלקטריק.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully