וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבית ולאופניים: המנעולים החדשים של YALE

YALE ישראל השיקה סדרת מנעולים חדשים. בנוסף ל-LINUS לפתיחה אוטומטית של הדלת, כעת הושק גם מנעול אופניים מפלדה: "יכול להרתיע את הגנבים הנחושים ביותר"

מנעול מולטילוק לינוס. יחצ,
מנעול מולטילוק לינוס/יחצ

הדוגווקר או העוזרת צריכים להגיע אליכם הביתה? Yale ישראל משיקה בימים אלו דור חדש בתחום מנעולים החכמים - מנעול חכם ™ LINUS. המנעול החכם ™ LINUS מאפשר למשתמש לנעול ולפתוח את הדלת ללא מפתח ומופעל על ידי יישומון (אפליקציה) Yale Home למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים, שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה.

הנעילה האוטומטית מאפשרת לנעול את הדלת באופן אוטומטי כאשר יוצאים מהבית, מיד לאחר הסגירה או לאחר פרק זמן מוגדר באמצעות אפליקציית Yale Home למכשירים ניידים חכמים. פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לגידור גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח.

אפליקציית Yale Home לנייד עצמה מאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של Yale. המשתמשים ייהנו גם מאינטגרציות עם עוזרים קוליים כמו ה-HomeKit של אפל, בעוד שהוספת מגשר האינטרנט של Yale תאפשר אינטגרציות עם Alexa של אמזון ועם Google Assistant, כמו גם עם פלטפורמות בתים חכמים מובילות.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,140 שקל (כולל מע"מ) כולל החלפת צילינדר, קודן, מגשר אינטרנט והתקנה.

מנעול אופניים מולטילוק. יחצ,
מנעול אופניים מולטילוק/יחצ

ומה עושים נגד גניבת אופניים? YALE ישראל משווקת כעת מנעולי אופנים ברמת אבטחה מקסימלית, שעברו את מבחן Sold Secure עם ציון GOLD. מדובר במנעול U עשוי מפלדה קשיחה, עם טכנולוגיית 4 נקודות נעילה, בעל ציפוי גומי כפול למניעת שריטות, קשיחות חזקה במיוחד המיועדת להתנגדות חיתוך מקסימאלית. במנעול שרשרת, השרשרת עשויה מטיטניום נוקשה, ונועדה להגן על תקיפת המנעול, עם ציפוי גומי כפול למניעת שריטות. למנעולים יש 10 שנות אחריות.

המנעולים מסופקים עם 4 מפתחות עמידים וקלים, מתוכם אחד עם פנס קטן. בנוסף, אטם ייחודי על מיקום כניסת המפתח בכדי למנוע כניסת אבק וליכלוך, מאפשר פתיחה קלה ופשוטה. ''מנעול איכותי יכול להרתיע את הגנבים הנחושים והמצוידים ביותר. כאחד השמות המוכרים והמכובדים ביותר בתעשיית המנעולים. מנעולי האופניים של Yale® משלבים 180 שנות ניסיון באבטחה וטכנולוגיית נעילה חדשנית ומתקדמת, כדי להבטיח את ההגנה הטובה ביותר עבור הצרכנים שלנו.", אומר אבי קמחזי, מנכ"ל אסא אבלוי ישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: מנעול U Gold Secure ב-149 שקל מנעול אופניים שרשרת Gold Secure - ב-299 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully