וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש ניו יורק בישראל: הפלאזה בהשראת התפוח הגדול

"פארק בבלי", מקבוצת The Plaza International, אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר בתל אביב, נכנס לשלב אכלוס המגדל השני

פנים דירה. עמית גירון,
פנים דירה/עמית גירון

"החשיבות של שמירת הרמוניה עם הטבע קריטית בבנייה המודרנית" אומרת גל נאור, אדריכלית פרויקט פארק בבלי שיוצא בימים אלו לקמפיין לאכלוס המגדל השני. נאור, שהייתה אחראית על העיצוב המחודש של מלון פלאזה האייקוני במנהטן, שאבה השראה לא רק מניו יורק אלא גם מבתי מלון יוקרתיים נוספים בעולם. איך זה בא לידי ביטוי? בקמפיין החדש שעלה אמש בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות תחת הכותרת: "להתעורר כל בוקר בחופשה", סיפקה החברה הצצה לפרויקט המגורים היוקרתי והחדש.

בשנים האחרונות הבילוי בבתי המלון הפך לאחרונה לפופולארי במיוחד, ויש מי שלקחו את הבילוי צעד קדימה, והפכו אותו לבניין מגורים. בשונה מתפיסת העיצוב הישראלית הרווחת, תכננה ועיצבה נאור 4 סוגי דירות מהם יוכלו הדיירים לבחור את הדירה המועדפת עליהם.

הדירות מבוססות על האלמנטים "מים", "אויר", "אדמה" ו"אש" - כאשר כל אלמנט מאובזר באופן שונה הקולע לטעמם של הרוכשים. הפרויקט החדשני מאכלס בימים אלו את המגדל השני במתחם, אשר יכלול 43 קומות ו-175 יחידות דיור וייצור רצף ירוק בין השכונה לפארק הירקון.

דירה כמו נופש. גבע טלמור,
דירה כמו נופש/גבע טלמור

מעבר לעיצוב הייחודי, נהנים דיירי המגדלים מחיי פנאי מפנקים הכוללים חדר כושר פרטי, לאונג' עסקים, סלון דיירים, חדר טיפולים, בריכה חצי אולימפית ופארק רחב ידיים המשתרע על כ-100 דונמים הכולל שבילי אופניים וריצה.

נאור מוסיפה: "הקמפיין החדש מעניק הצצה קטנה לחיים בפארק המשלבים באופן אולטימטיבי חיי פנאי, רוגע ואווירת חופש לצד שגרת היום יום, וכל זה בלב העיר תל אביב. הסרט החדש אינו המחשה או הדמיה אלא ממש הדבר האמיתי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully