וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצוב מלונאי: הטרנד החדש של חללי העבודה בישראל

סדרת המשברים בהייטק הביאה את מנהלי החברות להעמיד בראש סדר העדיפויות את הצורך בגמישות, רשת ROOMS מבית פתאל הופכת אט אט לאחת המבטיחות בתחום חללי העבודה השיתופית במרכז הארץ, עם חמישה מתחמים בתל אביב

רומס. דור קדמי,
רומס/דור קדמי

ענף ההייטק הוא בעל נוף דינמי ומשתנה ללא הרף, הענף מתאפיין בחדשנות מהירה והתקדמות טכנולוגית. הבעיה הקריטית בענף הזה היא שלעולם לא ניתן לחזות מאיפה יגיע המשבר הבא, במציאות כזו, חברות רוצות לשפר את היציבות שלהן ולהיות מוכנות לכל משבר שיבוא. כתוצאה מכך הצורך בגמישות הפך להיות בראש סדר העדיפויות של חברות הייטק וחברות גדולות במשק בכלל כדי להבטיח התאמה בזמן אמת לנוף המשתנה.

ודאות, אם לשפוט לפי קצב האירועים האחרון, היא משהו ששייך לעשור הקודם. אם חשבנו שהקלפים נטרפו במהלך תקופת הקורונה, הלחימה באוקראינה ומצב הכלכלה העולמית שינתה שוב את כללי המשחק והולידה תגובת שרשרת פיננסית כלל עולמית: האינפלציה גואה, הריבית דוהרת בעקבותיה ובמשק ניכרת האטה לאחר שנים של צמיחה. השינויים תכופים, התזוזות דינמיות וכל גוף עסקי, החל מסטארט אפ צעיר ועד קונצרן ענק, מבין שמה שיותר מהכל יש רק דבר אחד שהוא צריך: גמישות. זה מה שמאפשר לו להגיב במהירות, להתאים את עצמו ואפילו לחסוך לא מעט כסף.

רומס. יחצ,
רומס/יחצ
רומס. דור קדמי,
רומס/דור קדמי
רומס. דור קדמי,
רומס/דור קדמי

אם בראשית הדרך חללי העבודה קרצו בעיקר לסטארטאפים או חברות בתחילת דרכן, עכשיו מתווספות אליהן גם חברות הייטק גלובליות לצד חברות גדולות ומבוססות ששוכרות אזורים בנוסף למשרדים הראשיים שלהם. גם במקרה שלהן הגמישות והדינמיות קורצת להן ואף חוסכת את הצורך בהתחייבות לשכירת משרד לשנים ארוכות. זו נקודה שקריטית כל הזמן, אבל בפרט בתקופה הנוכחית כאשר הסביבה העסקית תנודתית מתמיד. חלק ניכר מהחברות הללו מעדיפות דווקא מתחמים או גופים שמתמחים באירוח ויודעים לספק ולשמור על סטנדרט שירות גבוה ואיכותי. בשיתוף או כחלק מקבוצת מלונאות איכותית הי, שכן זה יבטיח שמירה על סביבת עבודה שזהה ואפילו מתעלה על זו שבמשרדים הראשיים שלהן. סביבה זו כוללת חדר כושר, ספר, שירותי לייפסטייל, מועדון לקוחות ועוד הטבות ייחודיות שמקנות ערך מוסף לעובדים.

נדב פתאל, מנכ"ל רשת ROOMS מבית פתאל: "זמן קצר אחרי שיצאנו ממשבר הקורונה באופן רשמי החלו הביקושים האדירים, ושמנו לב שדווקא אי־הוודאות חיזקה את הביקוש לחללי עבודה משותפים. התופעה הזו ממשיכה ומתחזקת עד היום. הרשתות ROOMS ו-switchup עשו דרך מדהימה ב- 3 שנים האחרונות ויחד הצלחנו להוביל את תחום המשרדים השיתופיים בישראל. אנו מזהים כי הביקוש לחללי עבודה משותפים ומיקור חוץ למשרדים הולך וגדל ומומחים מעריכים שעד סוף שנת 2030 30% משטחי המשרד בעולם יפעלו במשרדים שיתופיים. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בתחום הנדל"ן המניב בישראל באמצעות הפורמטים הקיימים ואפיקים נוספים העומדים על שולחננו".

רומס. דור קדמי,
רומס/דור קדמי
רומס. דור קדמי,
רומס/דור קדמי

לרשת ROOMS מבית פתאל 5 מתחמי עבודה בתל אביב

  • רומס סקיי טאוור תל-אביב: קונספט אירוח חדשני המורכב משילוב של חלל עבודה משותף וחווית מלון עסקית. המתחם מתפרש על פני 2 קומות בשטח כולל של 2,000 מ"ר הכולל משרדים פרטיים, עמדות עבודה באופן ספייס, חדרי ישיבות ומיני סינמה חדשני; המקום המושלם לאירוע חברה, מיט אפ, או כנסים, המתחם ממוקם בלב מרכז העסקים הגדול של תל אביב בצומת רחובות המסגר-יצחק שדה, סמוך לתחנות קו אדום של הרכבת הקלה. בקרבת המתחם ניתן למצוא שילוב של מרכז עסקים, מסחר ופנאי המעניק חוויה אורבנית שוקקת חיים של מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות.
  • רומס אקרו תל אביב: המתחם שוכן בפינת יצחק שדה והמסגר (מתחם חסן ערפה), לב מרכז העסקים של תל אביב. מתחם ROOMS מתפרש על פני 5 קומות בשטח כולל של כ- 6,600 מ"ר. המתחם כולל מרפסת גדולה, חדרי ישיבות במבחר גדלים, משרדים המתאימים לגדלים שונים של צוותים ועמדות עבודה אישיות.
  • רומס נווה צדק: מתחם רומס נווה צדק by the sea תל אביב משקיף על הנוף המרהיב של חופי תל אביב, במתחם ישנה אפשרות השכרת גלשנים ומקלחות. המתחם מתפרס על כ- 3,300 מ"ר במגדל טרייד טאואר המפואר וממוקם ב-3 הקומות הגבוהות במגדל: 17-18-19. כ-600 מטר ו- 6 דקות הליכה מתחנת 'אליפלט' של הקו האדום הרכבת הקלה במתחם התחנה.
  • רומס ניקס תל אביב: קונספט ייחודי שנולד משילוב של מתחם עבודה משותף ושל מלון עסקים - מתחם עבודה מרווח ומפנק הממוקם בבית מלון עסקי, המציע לשוכרים הטבות ייחודיות ובלעדיות. השוכרים במתחם ROOMS ניקס תל אביב, הנפרש על פני שתי קומות מרווחות, נהנים מהשילוב המושלם של חווית מלון הבוטיק ניקס וסביבת עבודה חדשנית. סטנדרט השירות הגבוה ורמת האירוח המוכרת אותם מציעה רשת פתאל, יושמו במתחמי רומס בנדיבות יוצאת דופן המתבטאת במתחם מרווח מאוד.
  • רומס בית רובינשטיין תל אביב: מתחם חללי העבודה ממוקם בבניין גבוה של 33 קומות, והוא משתרע על פני 5 קומות שלמות, המשרדים מתאימים גם לחברות גדולות וגם לאנשים פרטיים המחפשים סביבת עבודה משודרגת, מפנקת ונעימה. גורד השחקים נמצא בצומת הרחובות דרך מנחם בגין ולינקולן בתל אביב-יפו' וקרוב לנתיבי התחבורה הציבורית העיקריים ובקרבת המתחם ניתן למצוא מסעדות רבות ומגוונות.
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully