וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמסד: כך הפך בן לילה רסטו-קלאב תוסס לגג חתונות אורבני

לחתן והכלה שחוגגים במונדו 2000 אין מושג שעד לא מזמן רקדו ברוף-טופ התל אביבי עד 4:00 לפנות בוקר. איך הם עשו את המהפך המהיר? הנה כמה מהסודות של המקום

מונדו 2000. יחצ,
חוגגים ועולצים. מונדו 2000/יחצ

מונדו 2000, הרוף-טופ שמתנשא מעל השוק (בלוקיישן, לא בגישה), החל את דרכו כרסטו קלאב - מקום בילוי שמעניק חוויה קולינרית מוקפדת בשתי מרפסות גדולות עם נוף פנורמי על העיר, לצד מסיבה בועטת בחלק הפנימי הסגור. לאורך כמעט 5 שנים של פעילות, התארחו במונדו 2000 טובי הדי ג'ייז בעיר, וגם כמה אורחים מכובדים מחו"ל, במסיבות שונות ומגוונות, כשבד בבד, המקום גם מיצב את עצמו כגג אורבני לאירועים עסקיים, אירועים פרטיים וכמובן - חתונות.

מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

לזוג שבא להתחתן בשישי בצהריים אין מושג שבעבר בליינים רקדו עד 4:00 לפנות בוקר ברחבה.
אז בואו נדבר רגע על איך עושים את המעבר הזה מרסטו-קלאב תוסס לגג חגיגי לחתונות.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

תחילה יש לשים לב לשדרוג הנראות. התמקדו בחוזקות מול גני אירועים "רגילים": כמו ברמנים, מיקום ואוכל יוצא דופן. עדכנו ועצבו את הרסטו-קלאב כך שיהיה מותאם לאירועים חגיגיים כמו חתונות. הגדירו את חללי המקום בסגנון עכשווי ואלגנטי במטרה ליצור אווירה מעוצבת ויוקרתית כיאה לאירוע מרגש וגדול שכזה. חופה באמצע רחבת הריקודים או בר אלכוהול שהופך מטבח פתוח, מומלץ להשתמש במזנונים מודולריים שאותם ממקמים בהתאם לכמות האורחים. מקמו עמדות בופה עם מלצר המבצע את הצלחות והגשה במקום אל מול האורח למען תחושת יוקרה וחגיגיות.

מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

איכות השירות ואסתטיקה, הרימו את הסטנדרט בהיבטי הניקיון והחוויה. זאת מתוך הבנה שיוצאים לרסטרו-קלאב לא מעט בחיים אבל מתחתנים רק פעם אחת. שימו דגש על איכות השירות, מתגו את הלוקיישן כמקום לאירועים מיוחדים, וודאו שהצוות יעניק שירות אדיב ומקצועי, ויהיה זמין לעזרה ותמיכה בהכנות וביום האירוע עצמו. כמו כן, בצעו התאמה ושדרוג לתפריט הקולינרי במקום והכניסו מנות שיתכתבו עם אירועים רשמיים כמו חתונות.

מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

הגדירו את האזורים במועדון שיהפכו למתאימים לחתונה. במקרה של מועדון המונדו מדובר בגג אורבני המורכב משלושה חללים המספקים מבט פנורמי על קו האופק הייחודי של תל אביב. כל החללים מדברים בשפה עיצובית עכשווית כזו אשר תעניק לבאי האירוע חוויה יוצאת דופן לצד מטבח עדכני ופורץ דרך. כל שנותר הוא להחליט איפה תרצו למקם את טקס החתונה, ואיפה כדאי להשאיר חלל לריקודים והאוכל. בחרו קונספט עיצוב שיתאים לאווירה הרומנטית ואופי חתן וכלת השמחה.

מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

עיצוב האירוע. בהתאם לקונספט החתונה יש לשים לב לעונת השנה לדוגמא: בקיץ מומלץ לבחור עיצוב קליל וזורם, צבעוני ואילו בחורף מומלץ לבחור עיצוב חם ומפנק בצבעים חמים. צבע הוא דרך מצוינת להוסיף את אישיות ואופי החוגגים לעיצוב החתונה. כמו כן, עשו שימוש בסידורי פרחים ונרות הם תוספת יפה לכל חתונה, הם יכולים להוסיף צבע, ריח ואווירה רומנטית. אם תרצו להוסיף טוויסט של אישיות לעיצוב החתונה, תוכלו לשדרג בציורי קיר, פסלים או אומנויות.

מונדו 2000. יחצ,
מונדו 2000/יחצ

התאימו את התאורה לשעה ביום בה מתקיים האירוע: תאורה יכולה להשפיע מאוד על אווירת החתונה. בחרו תאורה התואמת לקונספט והשעה ביום שמצד אחד תוסיף לאווירה הרומנטית ומצד שני תספק את התמונות הכי יפות ומקצועיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully