וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסקופ אל הנוף: המתחם המלונאי שצפוי להיבנות בכנרת

עם נוף מטמטם ועיצוב מיוחד, המתחם המלונאי ביישוב מגדל נמצא עדיין בשלב ההיתרים. קבלו הצצה לפרויקט, שצפוי להתקדם ולקום בשנים הקרובות

אדריכל ירון אלדד. הדמיה - IVANK,
אדריכל ירון אלדד/הדמיה - IVANK

חם, חם בחוץ, ואם כמונו גם אתם מעדיפים להעביר את חופשת הקיץ המהביל קל"ב ולא בחו"ל, ודאי תשמחו לשמוע על בית מלון שעתיד להיפתח כאן ממש בקרוב. בינינו, מי צריך תאילנד או טוקיו כשעשרות ק"מ מהבית ממתינה לנו הכנרת בסטייל.

אדריכל ירון אלדד. הדמיה - IVANK,
אדריכל ירון אלדד/הדמיה - IVANK

המתחם המלונאי בישוב מגדל, עליו שוקד בימים אלה האדריכל ירון אלדד, מספק קונספט ייחודי ומרענן כבר בעתיד הנראה לעין עבור המשפחות הנופשות בכינרת. מדובר ב- 4 יחידות מלונאיות מפנקות במיוחד בנות שתי קומות כל אחת, בשטח של בין 200 ל-300 מ"ר. כל אחת מהן תכלול קומת כניסה המוקדשת כולה לאירוח- עם כל הפסיליטיז המפנקים, ומעליה קומת מגורים הכוללת סוויטות שינה מאובזרות ומוקפדות. בגג של כל יחידה מלונאית מתוכננת בריכת אינפינטי פרטית שתתמזג עם מי הכינרת. בנוסף יפתח בקומפלקס מתחם ספא שיכלול בריכה מחוממת, סאונה, ג'קוזי וחדר טיפולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדריכל ירון אלדד. הדמיה - IVANK,
אדריכל ירון אלדד/הדמיה - IVANK

"כל יחידות האירוח אופטימליות למשפחה או שתי משפחות שמגיעות יחד להנות מנופי ימת הכנרת ומהפעילויות שמציע האזור. לשם כך תכננו חדרים נוחים, גדולים ומפנקים ואטרקציות לכלל הגילאים- בפנים ובחוץ", מסביר אלדד, "יצרנו קומפלקס שיש בו אלמנט של הפתעה: האורחים מגיעים עם הרכבים לחניון שאינו חושף את העתיד לבוא אך ברגע שעולים במעלית היישר לקוביית זכוכית שנמצאת במפלס העליון, המתחם נגלה במלואו וכך גם נופי הכנרת, באופן בלתי אמצעי".

"הקומה השנייה, קומת החדרים בכל מבנה, תוכננה כמעין טלסקופ שמכוון וצופה ישירות אל הנוף הפתוח. קומה זו רוכבת מעל קומת הכניסה ומשמשת גם כמקור הצללה לפונקציות האירוח שבחוץ. בתוך כך, היחידות מתוכננות בהתייחס לטופוגרפיה באזור, אותה רתמנו בכדי לייצר את אפקט האצטדיון- שתי היחידות התחתונות ממומות במפלס נמוך בעוד אלה האחוריות במפלס גבוה יותר כך שכולן נהנות מהנוף".

אדריכל ירון אלדד. גיא כושי,
אדריכל ירון אלדד/גיא כושי

"שתי היחידות התחתונות יחופו באבן בזלת המקומית, שנפוצה מאוד באזור הכינרת ורמת הגולן. בכדי לייצר מראה מודרני, מהוקצע ועדכני בחרנו להשתמש בהן ביישום מעט שונה ויצרנו במיוחד פלטות בזלת מסורקות אנכית. לעומתן, החזיתות של שתי היחידות העליונות המרחפות יחופו במראות שישקפו את הנוף מכל זווית. ככלל, התכנון של כל הקומפלקס נטול אגו ונותן מקום של כבוד לנוף הבתולי- חזיתות המראה עתידות להכפיל את ה-view ולייצר שפע של זוויות נוף מעניינות שישתקפו על המבנה עצמו".

הפרוייקט בשלב היתרים וסביר להניח שבחגים הבאים כבר תוכלו לשוט בכנרת ולחזור למלון המפנק.

  • עוד באותו נושא:
  • בית מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully