וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי עוד קיץ: טרנד הבריכות ימשיך גם לתוך הסתיו

חצי קיץ מאחורינו, ולמרות זאת הנה הצצה למגמות וטרנדים רטובים במיוחד

אדריכלות ועיצוב רוזן ליננברג (חברת פלגים בריכה גודל 20 על 4 מטר 6). עודד סמדר,
אדריכלות ועיצוב רוזן ליננברג (חברת פלגים בריכה גודל 20 על 4 מטר 6)/עודד סמדר

מחציתו של הקיץ הלוהט של ישראל מאחורינו, וכבר מרגישים את החגים מתקרבים בצעדי ענק. נדמה שהדבר היחידי שבא לנו לעשות הוא להוריד חולצה ולקפוץ לבריכה. החלום הזה שייך לישראלים רבים - וחלק גדול מהם מגשים את החלום לבריכה פרטית. בכלל, נדמה שאחד הענפים הלוהטים בתחום עיצוב הבית הוא ענף הבריכות הביתיות. כשהביקוש לבריכות שחייה ביתיות הגיע לשיא, הפכה הבריכה למרכיב מרכזי בקבלת החלטה על מיקום הבית הבא ובחירתו.

בריכה פלגים, אדריכל שחר פרנס. אורן אלון,
בריכה פלגים, אדריכל שחר פרנס/אורן אלון

כדי לעשות סדר בתחום הבריכות, לשמוע על המגמות ולהבין מה צריך לדעת לפני שבוחרים בריכה, אנחנו פוגשים את אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלים של חברת פלגים המתמחה בתכנון ובביצוע בריכות. לדבריו, "בשנה שעברה דיברנו על עליה של 25% בביקוש לבניית בריכות פרטיות בבתים ונדמה שהשנה המספר עקבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מנו שלם, בריכת פלגים. אורן אלון,
מנו שלם, בריכת פלגים/אורן אלון

"הביקוש לבריכות בישראל הוא עצום ומספר הבריכות הביתיות יחסית למספר הנפשות במדינה רק הולך וגדל, כאשר הפופולריות הביאה עימה המון חידושים", ממשיך צדוק. "תחום הבריכות ממשיך להתפתח והיכולת ורמת הביצוע רק ממשיכות לעלות. אחד הטרנדים הבולטים ביותר כיום זה עיצוב באבן בבריכות. אנחנו מצליחים לעשות עיצובים מיוחדים בבריכה ומשחקים עם חומרי החיפוי השונים. לקוחות מבקשים דברים מיוחדים ואנחנו עובדים עם רצפים אמנים. רמת הגמר של הבריכות בישראל היא מהגבוהות בעולם. כל אחד רוצה בריכה ייחודית ומיוחדת וזה אתגר שאנחנו נהנים לעמוד בו. יש המון חידושים בריצוף, בחומרי חיפוי משודרגים, סוגי תאורה מתקדמים, רמקולים תת מימיים ורצפות הידראוליות שמציעות הגנה בטוחה יותר לילדים והגדלת שטח החצר. כמובן שיש פתרונות בטיחות שונים שכל אחד מהם מתאים לבית אחר".

בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר. עמית גושר,
בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר/עמית גושר

לדברי צדוק, "בריכות הגלישה ממשיכות להיות הפופולאריות ביותר בישראל. אלו הן בריכות שיש להן תעלה היקפית שתפקידה לאסוף את המים הזולגים מהן וכך מתקבל אפקט מיוחד של גלישת הבריכה אל האופק והשתלבות ייחודית בנוף ובחצר. מרבית הבריכות שנבנות היום בישראל אלו בריכות בטון שנחשבות לאיכותיות ביותר בזכות צורת הבנייה המסודרת, שנשענת על יסודות יציבים מיציקות בטון וכאשר יש בעיית מקום יש טכנולוגיות שמאפשרות שחייה נגד הזרם".

אבנר צדוק, מנכל ובעלים פלגים בריכות. שבי קדם,
אבנר צדוק, מנכל ובעלים פלגים בריכות/שבי קדם

"הישראלים מעדיפים בריכה בכל מחיר. גם אם זה על חשבון הגינה. היא הפכה לנדבך מאוד חשוב למשפחה הישראלית. בריכה עבור הישראלים כבר לא רק סמל סטטוס, אלא ממש אורח חיים. כאשר החשיבה היא לא רק על הבריכה עצמה אלא כל המעטפת שזה אומר בריכה, מטבח חוץ, פינת ישיבה, מסך, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים. כל סביבת החוץ הפכה לדומיננטית עם חשיבה עמוקה סביב התכנון. החוץ הוא הדרך שאנו מגדילים את מרחב המחייה של בני המשפחה, כאשר סביבת הבריכה מאפשרת לנו להתנתק משמעותית מהיום יום, שכל כך הרבה אנשים מבקשים לעשות זאת במיוחד בימים אלה. הקמת בריכה פרטית הינה הליך המצריך תכנון מדויק. זה לא זבנג וגמרנו. זהו הליך הדורש היתרים, תכנון מדוייק ואנשי מקצוע - אבל בסופו של דבר אין לבריכה מחיר. היא פשוט הכוכבת של הבית".

  • עוד באותו נושא:
  • בריכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully