וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברגים בצמרת: המותג הישראלי שנכנס לתערוכה היוקרתית בספרד

תערוכה גדולה בוולנסיה מזמינה קניינים ושוחרי עיצוב מכל העולם. בין המציגים: מותג iota, שנוסד בשנת 2014 על ידי טל צור ושולה מוזס, אשר חלקו יחד חזון של שימור מלאכת היד של הסריגה אך גם דרך ליצור שינוי חברתי

Iota - outdoor indoor collection. איתי בנית,
Iota - outdoor indoor collection/איתי בנית

עם מעצבי אופנה כמו מנולו בלאנק, כריסטובל בלנסיאגה, פאקו רבאן ומעצבי על כמו פטרישיה אורקיולה, חיימה חיון וסנטיאגו קלאטרווה, מה הפלא שספרד הפכה ליצואנית של עיצוב?

כעת, עם תערוכה גדולה המתקיימת בוולנסיה בין ה 19-22.9 - Feria Hábitat Valencia - מוזמנים קניינים, שוחרי עיצוב מכל העולם, וגם מותג ישראלי אחד שהצליח להתברג לרשימת המציגים היוקרתית. הכירו את מותג הלייף סטייל iota המתמחה בריהוט ופרטי עיצוב סרוגים בעבודות יד הנושא מסר חשוב הרבה יותר - כיצד לעצב עולם טוב יותר.

Iota - indoor swing collection. איתי בנית,
Iota - indoor swing collection/איתי בנית

מותג iota נוסד בשנת 2014 על ידי טל צור ושולה מוזס, אשר חלקו יחד חזון של שימור מלאכת היד של הסריגה אך גם דרך ליצור שינוי חברתי.

עבודות היד הסרוגות של הסטודיו, בהן נדנדות, פופים ושטיחים, נעשות מתוך מודעות אקולוגית על ידי נשים בשולי החברה בהן גם פליטות. צוות הסטודיו מלמד אותן את מיומנות הסריגה ומאפשר להן ולקבל עצמאות כלכלית. מרבית הרווחים של הסטודיו מושקעים בחזרה בחברה, בתוכניות רווחה וחינוך.

כעת, אחרי שהציגו בתערוכות בינלאומיות נחשקות, בהם maison&objet פריז, שבוע העיצוב בניו יורק, תערוכה על קיימות בקלן, ושבוע העיצוב במילאנו בשיתוף טום דיקסון, מסמנות מייסדות iota, טל צור ושולה מוזס, יעד חדש נוסף - תערוכת העיצוב והטקסטיל בוולנסיה Feria Hábitat Valencia.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
iota - outdoor collection. איתי בנית,
iota - outdoor collection/איתי בנית

התערוכה המתקיימת בוולנסיה זו השנה ה-14 מהווה את חלון הראווה הגדול ביותר לתעשיית העיצוב הספרדית המשגשגת. בשנים האחרונות, לאחר שהתמקמה במפת התערוכות הבינלאומיות המשפיעות בתעשיית העיצוב, היא נפתחה גם לחברות ומותגים בינלאומיים.

השנה, לראשונה תארח התערוכה את יריד הטקסטיל הבינלאומי Home Textil Premium,
המהווה פגישה מקצועית בין המותגים היוקרתיים ביותר לבין הקמעונאים הלאומיים והבינלאומיים ברמה הגבוהה. וב-19 לספטמבר תפתח עם מספר שיא של 600 חברות לאומיות ובינלאומיות בהם גם חברת iota - הנציגה הישראלית.

IOTA - מימין שולה מוזס, טל צור. רונן מנגן,
IOTA - מימין שולה מוזס, טל צור/רונן מנגן

הביתן הישראלי של iota יציג את קולקציית ה Outdoor -החדשה של המותג הנושא את תו הפרפר - (BUTTERFLY MARK)תו תקן בינלאומי למותגי יוקרה המחויבים להשפעה חיובית על הטבע והחברה. תו הפרפר המהדהד את הכיתוב POSITIVE LEXURY-BRANDS WE TRUST, ניתן למותג בזכות שאיפתו לשינוי חברתי והעצמה נשית.

טל צור ושולה מוזס נושאות את עיניהן להצלחת התערוכה, שרשמה בשנת 2022 מספר שיא של 48,000 מבקרים מקצועיים מ-70 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully