וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנות עירום: כך השתלט צבע ה-NUDE על עיצוב הבית

פשוט, בתולי ותמים. ה-NUDE הוא צבע קונצנזוס, ואנשי מקצוע מהתחום מסבירים כיצד משתמשים בו נכון

עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק

"גוון ה-NUDE כשמו כן הוא, צבע גוף. נייטרלי, רגוע, טבעי. כן, כן, זהו צבע גוון העור שלנו. כך הוא נקרא. הוא לא לבן, הוא לא ורוד, הוא נייטרלי, יש האומרים אף משעמם, אבל מה לעשות, הוא כאן כדי להישאר ובדרכו שלו להפריח חיים".

את הדברים הללו אומר מעצב הרהיטים ארז לוי, שמוסיף: "זהו צבע שכולם מסכימים עליו, צבע קונצנזוס שטוב לכולם. צבע שעושה טוב בעיניים ועובר בנעימים. צבע מנחם. בשל העובדה שהוא כזה רבים מסכימים עליו ובוחרים אותו כצבע השולט בפלטת הצבעים של חללי הבית השונים, פרטיים וציבוריים כאחד, צבע שמכניס את הטבע בדרכו השקטה והטבעית. יש האומרים שהוא מתכתב עם המגמה המדברית, חול, סלעים גולמיים, דיונות ונאות מדבר, שמאפשרים לצקת בחלל ממדים חדשים ותלת מימדיים למרות הצבעוניות הדומה ביניהם".

המותג MUTINA באדיבות MODY. יחצ,
המותג MUTINA באדיבות MODY/יחצ
סטודיו בוטיק ארז לוי. שירן כרמל,
סטודיו בוטיק ארז לוי/שירן כרמל

לדברי עדי לביא, מנהלת קשרי אדריכלים ב-MODY, "ה-NUDE מסמל משהו בתולי, ארצי, משרה תחושת רוגע. הנוכחות שלו בבית מרגיעה, חמה ועוטפת. כך למשל נראה שימוש נרחב בטקסטורות עשירות ומחוספסות שלמרות הדמיון בגוונים, הן מספקות עומק לחלל".

סטודיו בוטיק ארז לוי. שירן כרמל,
סטודיו בוטיק ארז לוי/שירן כרמל

מעצבת הפנים קרן גנס מסבירה: "גם כאן, למרות הצבעוניות הרגועה, חשוב לשמור על מידתיות ולעבוד במאסות מאוזנות על מנת לשמור על החלל נושם ואוורירי. גם טקסטיל מהווה דרך נפלאה להכניס את הניוד, לצד שימוש בחומרים טבעיים כמו קש וראטן, יוטה, בדים אקולוגיים ועוד. הרציונל הוא ליצור בסיס חלל שישדר פתיחות ואווריריות ולא להיצמד לגוון אחד, אלא פלטה של צבעים הרמונית".

עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק
המותג MUTINA באדיבות MODY. יחצ,
המותג MUTINA באדיבות MODY/יחצ

"גם גדולי המעצבים הבינלאומיים עושים שימוש בגווני הניוד", מסכמת לביא, "כך, למשל, מעצבת העל פטריסיה אורקיולה שיצרה עבור המותג האיטלקי MUTINAקולקציית החיפויים שנאמנה למגמה, באינטרפרטציה מסורתית-אמנותית- ים תיכונית, כאשר אורקיולה מציגה פרשנות ייחודית משלה במסגרתה נראה כאילו החיפויים נוצרו מתוך האדמה ונוצרים בעבודת יד אותנטית".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully