וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להתאוורר: החשיבות של מאוורר תקרה בבית

הוא לא רק מצנן בימים חמים, אלא גם דקורטיבי. מאוורר תקרה משרת מספר פונקציות חיוניות לכל בית

אלפינה תאורה, מאוורר תקרה. אלפינה תאורה,
אלפינה תאורה, מאוורר תקרה/אלפינה תאורה

תביטו למעלה ותיתקלו בו. כמעט כל תקרה מאובזרת היום במאוורר, האלמנט הכי נינוח וקליל ומהותי בבית. בעבר היינו רוכשים מאוורר בצורה הכי פשוטה שיש - כדי לאוורר. היום המאוורר, מעבר לפונקציה שעבורה הוא קיים, הוא גם משמש כגוף תאורה וגם אלמנט דקורטיבי בחלל.

לדברי בני כוהנר, יועץ בחברת אלפינה תאורה, "במדינה שטופת שמש כמו שלנו, ישנו פלח אוכלוסייה לא קטן שפשוט לא יכול לשהות לאורך כל שעות היממה בחלל עם מזגן דלוק. כך שהמאוורר הוא אופציה נעימה עבורו. זאת, לצד שעות הערב הפחות חמות, בהן המאוורר מהווה אלטרנטיבה מצויינת עם בריזה נעימה ובטח ובטח גם ביתר עונות השנה. ובל נשכח את החסכון המשמעותי באנרגיה".

חדר שינה עם מאוורר תקרה. אלפינה תאורה,
חדר שינה עם מאוורר תקרה/אלפינה תאורה
זמן לאוורר. אלפינה תאורה,
זמן לאוורר/אלפינה תאורה

עוד אומר כוהנר, "כמי שחי ונושם את עולמות העיצוב והאסתטיקה, מעבר לפאן הפונקציונאלי של המאווררים, אלו הפכו להיות פריט עיצובי כל דבר. כיום יש בשוק מאווררים עם שפע רב של כנפיים מחומרים וצורות שונות, ומנועים חדשים DC מתקדמים שהופכים את פעולת האוורור לשקטה במיוחד".

לדבריו "גופי התאורה שמגיעים עם המאווררים, בהחלט מספיקים להארת החלל, ניתנים לעמעום ולשליטה בשלט רחוק. המאווררים מהווים פתרון מעולה וחסכוני לחללי השינה, חללים ציבוריים וגם חללי חוץ כמו מרפסות או גינות. כמובן שיש להתאים את גודל המאוורר לגודל החלל, ולהתאים את סוג המאוורר לסגנון העיצוב הקיים. כיום המנועים החדשים חוסכים משמעותית באנרגיה, צורכים כמעט חצי מצריכת המאווררים הישנים, הם חזקים ושקטים מאוד ובטווח הארוך הם מועדפים על פני המאווררים הישנים".

באלפינה תאורה אומרים כי ניתן להשיג מגוון רב של מאווררים, כיום ב-15% הנחה. לדוגמה, מאוורר FRISCO לבן עם כנפיים מעץ אגוז ב-1267 שקל (לאחר הנחה), או מאוורר ONTARIO VENT שחור עם כנפי אגוז ב-1317 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מאוורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully