וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמי החללים המשותפים יעברו בקרוב שדרוג?

איריק אליארוב, שותף מנהל ומשקיע ברשת SOK (Service. Office. Knowledge) - רשת חללי העבודה המשותפים - מגיע לישראל לסדרת פגישות. המטרה: שיפור טכנולוגי ואיתור מגמות חדשניות

מתחם SOK. יחצ,
מתחם של SOK/יחצ

איריק אליארוב, שותף מנהל ומשקיע ברשת SOK (Service. Office. Knowledge) - רשת חללי העבודה המשותפים - מגיע לישראל לסדרת פגישות עם משקיעים, יזמים וחברות בתחומי Fintech, Edutech, Proptech (בדגש על שלב ה-SEED).

אליארוב, כמי שמאתר טכנולוגיות ומגמות חדשניות ומשלב אותן בשוק חללי העבודה המשותפים, ינחת בקרוב בישראל על מנת לאתר אופציות השקעה נוספות וכדי ללמוד עוד על השוק הישראלי.

חברות המעוניינות לבחון אפשרויות השקעה או שיתופי פעולה מוזמנות למלא את טופס הגשת המועמדות באתר. בהתאם לשדות, תיאור הפרויקט, הסבר על הטכנולוגיה עליה מבוסס המוצר/שירות, מידע על הגורם המוביל את הפרויקט בחברה ופרטי התקשרות.

איריק והצוות שלו יקיימו יומיים מרוכזים (8-9.8.23) שיכללו פגישות היכרות עם חברות ההזנק ובמהלכם תיבחן אפשרות ההשקעה או הטמעת המוצרים באתרי הרשת. חברות, יזמים ומשקיעים המעוניינים בפגישה עם מר אליארוב מוזמנים לפנות, כאשר רשת SOK תבחן את כל ההצעות שיתקבלו לגופן ותענה בהתאם.

איריק אליארוב. יחצ,
איריק אליארוב/יחצ

המתחם הישראלי הראשון של רשת SOK , שנפתח במגדל נצבא בתל אביב עם התפרצות הקורונה בפברואר 2020, הציג לאורך התקופה אחוזי אכלוס גבוהים מאוד של מעל מ-90% על פני 3,060 מ"ר עם חברות הייטק המעסיקות עשרות עובדים. המתחם הבא של הרשת ייפתח באוקטובר הקרוב ב"מתחם האלף" בראשון לציון ויהפוך למתחם הדגל של הרשת בישראל.

ברוסיה, SOK נחשבת לחברה השנייה בגודלה בתחום חללי העבודה עם 50,000 מ"ר ב-10 מתחמים ברחבי המדינה - 8 במוסקבה, אחד בסנט פטרסבורג ואחד בקאזאן. ביציאתה הראשונה אל מחוץ לגבולות המדינה, בחרה הרשת בישראל כיעד אסטרטגי ומתכננת לפתוח שלושה חללי עבודה נוספים בשנים הקרובות, כאשר הדגש הוא על שילוב חדשנות, בחירות מיקומים אסטרטגיים וערך ייחודי עבור הקהילה והשותפים של החברה.

תמהיל החברות במתחם SOK - חברות בינוניות וגדולות המעסיקות עשרות עובדים ודוגלות ברווחה עבור עובדיהם, חברות סטארט-אפ בגדלים שונים ופרילנסרים. סוגי המשרדים - החל מסוויטות מפוארות, אזורי משרדים פרטיים וסגורים לחברות הכוללים מטבחונים וחדרי ישיבות ממותגים ועד רצף משרדים בגדלים שונים, כולל עמדות עבודה אישיות באזורים המשותפים.

החזון של רשת SOK הוא ליצור סביבות עבודה מקצועיות במיקומים עסקיים אסטרטגיים המספקים מענה הוליסטי לכל צרכי החברות המתארחות בכל אתרי הרשת ברחבי העולם. המשימה של SOK, כרשת בינלאומית המארחת מאות חברות מובילות, היא לוודא שסביבות עבודה מתוכננות היטב יסייעו לחברות וארגונים להשיג את יעדיהם העסקיים תוך שמירה על איזון בין עבודה לחיים, דרך הפסקות המעודדות מוטיבציה, טיולים, ארוחות משפחתיות ועוד.

החברה מקפידה על האפקטיביות הניהולית של משאבי החברות המתארחות בחלליה, מאפשרת גמישות בצמיחה של החברות, ושומרת על מקצועיות, ידידותיות ובטיחות לקהילה והסביבה - ובעיקר מעמידה את צרכי החברות ועובדיהן במרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully