וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לזה? כך נראה ריהוט לחתולים בשווי 13 אלף שקל

הייתם משלמים 3,500 דולר על מתקן גירוד לחתול? היזם הישראלי נטע דור שלגי משוכנע שכן, ומשיק היום, ביום החתול הבינלאומי, קמפיין מימון המונים לליין רהיטים בעיצובו ששמורים רק לחתולים בצמרת

ריהוט חתולים של נטע דור שלגי. יחצ,
ריהוט חתולים של נטע דור שלגי/יחצ

כל מי שמגדל בעל חיים יודע שלרוב הריהוט והצעצועים שאנחנו קונים עבורם הם לא בדיוק פריט עיצובי שמשדג את החלל. חתולים, שגם לפעמים נדמה שאולי עושים לנו דווקא, יכולים לשרוט, לקרוע ולחרב לחלוטין את כל המתקנים שנקנים עבורם, ועל הדרך גם את הסלון שלנו, ולהותיר מאחוריהם כאוס שלם, פשוט כי הם משועממים.

היזם הישראלי נטע דור שלגי מאמין שאפשר גם אחרת, אבל האלטרנטיבה שהוא מציע לריהוט איכותי מגיעה עם תג שהוא לא פחות מ'ראש בובואה' לחתולים. ביום החתול הבין לאומי, משיקה חברת מיאו מיוז שבבעלותו את קמפיין מימון ההמונים לריהוט היוקרה לחתולים, שמטרתו לשלב מערכת רהיטים בעיצוב עילי שעונה על כל צרכיהם ורווחתם של החתולים יחד עם עיצוב על זמני, נוח ופונקנציונאלי. טווח המחירים השאפתני של הקולקציה ינוע בין כ-1,600 שקלים למוצר הבסיס לכ-12,800 שקלים למוצר המלא.

ריהוט חתולים של נטע דור שלגי. יחצ,
ריהוט חתולים של נטע דור שלגי/יחצ

שלגי הקדיש שנים לחקר התנהגות החתולים ולסקרי שוק, מתוך אמונה שאם רק חתולים יהנו ממתקנים שמספקים גירוי מספיק לחושים הפראיים שלהם, הם אולי יסכימו לחוס על הריהוט הביתי שבו השקענו עשרות אלפי שקלים. מאחורי שלגי רקורד עשיר של יזמות מוצלחת, עם קמפיין הקיקסטארטר של המזוודה החכמה G-RO, במסגרתו גייס כ-7 מיליון דולר.

שלגי לקח את אהבתו לחתול הפרטי שלו ואת תשוקתו לעיצוב ויצר את קולקציית הרהיטים שמטרתה להציע ריהוט מינימליסטי ומודרני יחד עם מתקן שמשפר את בריאות החתולים. המתקן כמובן מוצב גם בדירתו שבניו יורק, שמעוצבת גם היא בקווים הנקיים ביותר, ומאפשר לשמור על הוייב הניו יורקי העירוני מבלי שהחתול יתפתה להרוס אותו ומבלי להוסיף עצים עם נוצות ופרווה בגוונים שלא תואמים את רוח העיצוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ריהוט חתולים של נטע דור שלגי. יחצ,
ריהוט חתולים של נטע דור שלגי/יחצ

"לבעלי חתולים יש מערכת יחסים מיוחדת עם חבריהם על ארבע, אבל המוצרים הקיימים היום בשוק עבור החתול הביתי לא מספקים מענה ראוי לא מבחינת עיצוב ולא מבחינת גירוי מנטלי לחתול, ולכן כתוצאה לא מונעים הרס בבית שנובע משעמום", אומר נטע דור שלגי, מנכ"ל מיאו מיוז. "אנחנו חשבנו מחדש על הצורך והמהות של המוצרים הללו, וייצרנו קולקציית רהיטים שעונה על כל הצרכים. מיאו מיוז יוצרת סביבה שחתולים יכולים ליהנות ולשגשג בה לראשונה, תוך שאנחנו משדרגים את העיצוב והניקיון של כל חלל שבו יוצבו הרהיטים דרך נקודת המבט העיצובית שלנו".

בסופו של דבר נצטרך לראות מי המשוגעים לדבר שיסכימו לשלם סכום עתק שכזה על מתקן גירוד - יוקרתי ויפה ככל שיהיה - בידיעה שכנראה שהם בסוף יעדיפו בכלל לשחק עם הארגז שבתוכו הוא מגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully