וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיר אל הקיר: סוד ההצלחה של חדרי הקריוקי

אנשים באים למועדוני קריוקי כדי לשיר, אבל העיצוב משחק תפקיד חשוב ביותר. צלילי לינזר, ממייסדי רשת Beatbox: "האורחים צריכים לקבל חוויה סלונית מחד ואווירה חמימה מאידך"

חדר רוק. יחצ,
חדר רוק/יחצ

מהי אחת הזוויות החשובות ביותר בעולם הקריוקי, שאנו, הצרכנים, כמעט ולא שמים לב אליה? העיצוב, כמובן. בעלי חדרי הקריוקי בארץ משקיעים את כל מרצם בעיצוב החדרים שבבעלותם בקפידה, ובצדק.

חדרי הקריוקי, מציעים בילוי סוחף וחוויה בלתי נשכחת לחובבי המוזיקה, בין אם אתה פרפורמר ותיק או חובב שירה במקלחת, מערב חברה או בילוי משותף עם חברים בחדרי קריוקי כנראה תהנה. אבל למה בעצם? מה כלכך מושך אותנו בחוויה המשונה הזאת?

חדר היפהופ. יחצ,
חדר היפהופ/יחצ

מעבר לפרטיות שחדרי הקריוקי מציעים שמאפשרת לשיר בקולי קולות יחד עם חברים, ולוורסטיליות שהחדרים מציעים - בין אם לקיים מסיבת רווקים.ות, ימי הולדת או בילוי מקדים לפני מועדון ישנה סיבה נוספת ומרכזית לחוויה החיובית שאפשר לקבל במקום והיא - עיצוב החדר.

בלב כל חדר קריוקי יוצא דופן טמון סוד הסאונד - אקוסטיקה. מערכת בידוד אקוסטי ללא דופי מבטיחה חוויה טובה יותר והיא אחת מן הסיבות המרכזיות שמפרידה בין בילוי בחדר קריויק לבין קריוקי ביתי. המיקום האסטרטגי של לוחות אקוסטיים על הקירות והתקרה מפחית את השתקפויות הקול והדים, ומספק צליל צלול כבד שיגרום למבקרים לשיר בהרמוניה מושלמת.

צלילי לינזר, ממייסדי רשת Beatbox, מספר על התהליך העיצובי שעשו לחדרי הקריוקי שבמתחמם
"החלטנו להביא לידי ביטוי בחדרים את מהות הרשת ע"י כל מיני אלמנטים של קופסאות מן העולם שמדמות קופסאות קצב, תרגום חופשי של שם המקום. במטרה לעשות זאת, חיפינו את הקירות בפח גלי ליצירת אווירה מדויקת והבאנו פלטות ייחודיות שמשמשות את תעשיית המוזיקה. המעצב של Beatbox הוא מעצב מהמוערכים בתחום האדריכלות בישראל, תמיר בן ציון, שעיצב בין היתר את ה-room service, קונסיירז', 'נלסון', 'תורי' ועוד. ראינו לנכון, מבחינה עיצובית, שהחדרים של Beatbox ייבנו בצורה סלונית מה שייתן לאורחים שלנו מחד חוויה ביתית וחמה ומאידך, אווירת בילוי מודרני וסטייל לא מתפשר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חדר ביטבוקס. יחצ,
חדר ביטבוקס/יחצ

ויש את עניין התאורה. שום הופעה אינה שלמה ללא תאורת הבמה הנכונה. מעצבי חדרי קריוקי מבינים את העובדה הזו טוב. האווירה נוצרת כאשר ניתן לעמעם את האורות מה שמאפשר למבלים להתאים את מצב הרוח בהתאם לרצונותיהם. האורות רוקדים בסנכרון עם המוזיקה, ומשווים הילה מחשמלת להופעות.

נוחות. נוחות היא המפתח. האם מערכות הישיבה אידאליות? האם הן מסודרות בצורה האופטימלית ביותר? כך שכל המבלים יוכלו להבחין אחד בשני ואף לגשת אחד לשני בקלות?

ומה לגבי עיצוב החדרים עצמם? חדרי הקריוקי בארץ ידועים בעצוב המושקע שבם, טפטים שמשמשים כתפאורה מעולה לצילומים בגנונות שונים - רטרו, מודרני ועוד ועוד, האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

  • עוד באותו נושא:
  • קריוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully