וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבה פעילות: HeziBank מגיעה לצפון ופותחת אולם תצוגה בקרית אתא

לראשונה מחוץ למרכז: 1700 מ"ר של מותגים אירופאיים לחומרי גמר לבית, חדרי רחצה וחיפויים

חזיבנק צפון מתחם איקאה קרית אתא. זאב ביץ,
חזיבנק צפון מתחם איקאה קרית אתא/זאב ביץ

חברת HeziBank בבעלות קבוצת חמת, מתרחבת ופותחת אולם תצוגה ראשון בצפון, בקרית אתא. אולם התצוגה המפואר מציג על פני 1700מ"ר את כל החידושים והמגמות האחרונות בתחום הסניטריה, קרמיקה, חיפויים וריצופים. מתחם איקאה בקריות מהווה אבן שואבת למשפצים ובונים, אדריכלים ומעצבים מהצפון וכולל כעת גם את חזיבנק ששכרה את כלל קומת הכניסה של הבניין החדש.

לדברי יריב שיש מנכ"ל HeziBank: "אולם התצוגה החדש מספק הצצה למגמות בינלאומיות המובילות בעולם והוא תחנת חובה לכל מי שמשפץ או בונה. אנחנו מציגים תצוגות קונספטואליות הממחישות את אופן השתלבות הפריטים בסביבת החיים: חדרים מרוהטים ומאובזרים בחיפויים, מראות, תאורה, טקסטיל, ריהוט ואבזור משלים, שמתאימים לכל מסגרת תקציבית".

אולם התצוגה החדש של חזיבנק בצפון כמו קפיצה קטנה לחו"ל, מעוצב במתכונת חנות בתוך חנות לכל המותגים האירופאיים הבלעדיים שמייבאת החברה, לצדם חלוקה לאזורים כמו מחלקת פרקטים עשירה עם עשרות עצים מכל העולם, מחלקת ריצופים וחיפויים, מחלקת אמבטיות ומחלקת אבזור מטבח, מה שמעביר חוויית קניה והשראה של סגנונות, צבעים וחומרים למגוון יישומים עצום, יחד עם שירות בסטנדרט גבוה ואחר מהמוכר באזור הצפון.

במתכונת shop in shop מוצגים המותגים האירופאיים:

  • Antoniolupi - המותג האיטלקי שנוסד ב- 1950 מתמחה בעיצוב מודרני ונגרות יוקרתית וידוע בזכות פיתוח חומרי גלם וטכניקות ייצור חדשות ומתקדמות. המותג חתום על כמה מפריצות הדרך בתחום העיצוב לחדרי האמבט, ביניהם האמבטיה הדקה ביותר בעולם, שילוב של אש ומים, כיורים חצובים באבן טבעית, אמבטיות תחת כיפת השמיים ועוד.
  • Devon&Devon - המותג האיטלקי שנוסד ב-1945 בפירנצה המתמחה בסגנון הקלאסי, הקולוניאלי והאלגנטי יוקרתי.
  • Dornbracht - מותג הברזים הגרמני מתמחה במוצרי יוקרה בשילוב טכנולוגיות ייחודיות
  • Décor Walther - מותג האבזור הגרמני לחדרי רחצה
  • Watermark Collection - מותג הברזים הבוטיקי מניו יורק מתמחה בברזים לאמבטיה ולמטבח המשלבים מורשת תעשייתית אותנטית עם קווים עכשוויים
  • Lab3 - המותג האיטלקי מתמחה בחדרי רחצה בסגנון מינימליסטי מודרני
  • Kronos - מותג החיפויים והריצופים המוביל באיטליה מתמחה בקרמיקה וגרניט פורצלן מדוקק המדמים את כל החומרים הקיימים בטבע.

טווח מחירים: ברזים החל מ-490 שקל, חיפויים החל מ- 100 שקל למ"ר, כיורים החל מ- 500 שקל. קרן היסוד 29, קרית אתא (מתחם איקאה) שעות פתיחה: א-ה 09:00-19:00 שישי-09:00-13:00, טל': 04-9058800

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully