וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורק ראשי: כך זה נראה כשהבית "מצמיח" גידים

מחוספס, עוצמתי, דומיננטי: מגמת הגידים, משטחים עם עורקים, פשטה על הבית המודרני. מדוע זה קורה ומה זה עושה לחלל?

רשת ellita living המותג CATTELAN ITALY. יחצ,
רשת ellita living המותג CATTELAN ITALY/יחצ

"אחת המגמות החזקות בעיצוב הבית היא מגמת הגידים. כן, כן, משטחים עם עורקים, מחוספסים ועוצמתיים".

כך מסבירה גל נרדי, סמנכ"לית שיווק של חברת למינם-ישראל. לדבריה "המטרה היא לשחק עם המשטחים בהתאם לדרמה שאנו רוצים להפיק מהחלל. הטקסטורה של השיש , כחומר הרלוונטי ביותר לעיצוב הבית מאפשר ליצור הפתעה בחלל".

למינם איטליה. יחצ,
למינם איטליה/יחצ

עוד מסבירה נרדי: "המראה של השיש מפאר את החלל ומעצים אותו. חומר אלגנטי שבזכות שפע האפשרויות שלו יכול לתפקד בדרכים מגוונות. פלטה של שולחן שמקנה לו מראה אלגנטי, קיר כח, חיפוי קומפלט בחדר הרחצה, אי במטבח, או אפילו רהיט אחד בחלל הציבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רשת ellita living. יחצ,
רשת ellita living/יחצ

בשנים האחרונות הפכו משטחי הגרניט הפורצלן לשחקנים חשובים ומרכזיים בעיצוב הפנים הישראלי: הם משמשים לריצוף וחיפוי חוץ ופנים. המראה העשיר של המשטחים, מאפשר מצד אחד ליצור מראה אחיד, המשכי והומוגני ומצד שני להתאים לכל תפיסת עיצוב. מראה אורבני, תעשייתי, מחוספס, כפרי וכו'.

נרדי אומרת כי היופי במשטחים טמון באפשרויות המשחק הרבות: "משטח עם הרבה עורקים יחולל דרמה בחלל, משטח עם עורקים עדינים וצנועים יבלוט וישדרג אותו. כיום, הישראלים רוצים יותר שקט ויזואלי, רוצים להגיע הביתה ולהתרפק, להגיע לבית נעים, ללא רעש עיצובי".

למינם איטליה. יחצ,
למינם איטליה/יחצ

לדברי אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית מבית רשת ellita living "מגמת הגידים צברה תאוצה בשנים האחרונות. בעבר היא היתה נחלת חדרי הרחצה בעיקר, אט אט ראו כי טוב והיא החלה לזלוג לחללים הציבוריים בבית. דמיינו לעצמכם פינת אוכל מודרנית עם פלטה דומיננטית גידים שתופסת את כל תשומת הלב בחלל למרות היותה פריט לא גדול. או סלון רחב ידיים ובו שולחן קפה קטן עם גידים והדוגמאות עוד רבות, מאחר ומספיק פריט קטן עוצמתי כדי להעצים את החלל".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully