וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניופאן צופה: עלייה חדה במכירות מוצרי חשמל למטבח ומגהצים

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, צופה עליה של כ- 25-30% במכירות של מוצרי חשמל קטנים למטבח ובמגהצים. לקראת חגי תשרי החברה מציעה מגוון רחב של מתנות ומבצעים למארחים בחג, לבני המשפחה, לחברים, או סתם למי שרוצה להתחדש בבית

ניופאן - מערכת גיהוץ של טפאל - 1799 שקל. יחצ,
ניופאן - מערכת גיהוץ של טפאל - 1799 שקל/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל, צופה עליה של כ- 25-30% במכירות של מוצרי חשמל קטנים למטבח ובמגהצים. לקראת חגי תשרי החברה מציעה מגוון רחב של מתנות ומבצעים למארחים בחג, לבני המשפחה, לחברים, או סתם למי שרוצה להתחדש בבית.

עידו שני, סמנכ"ל השיווק של ניופאן: "ניתן לראות שבתקופת חגי תשרי ובשבועות הקודמים לה קיים גידול ממוצע של כ- 25%-30% במכירות מוצרים קטנים למטבח ובמגהצים. אנו רואים כי לפני החגים מתעורר הרצון לשדרג ולהשתדרג בעולם האפייה והבישול, כשהדגש הוא במכירות של מיקסרים ומעבדי מזון. אנשים נוטים להשקיע במוצר שהינו לא רק מקצועי ואיכותי אלא גם מוצר עיצובי אותו משאירים לראווה על דלפק המטבח. בנוסף, מתנה שהפכה להיות אטרקטיבית לחגים הינם מגהצי הקיטור, השנה אנו משיקים מערכת גיהוץ חכמה- פתרון ALL IN ONE לטיפול אידאלי בכל פריטי הלבוש בבית, הכוללת קרש גיהוץ חדשני המתכוונן ל- 3 מצבים וראש מגהץ קומפקטי, בסיס נשלף לגיהוץ וריענון של ספות, וילונות ועוד וכל זאת בצורה קלה ונוחה. קטגוריות נוספות שגדלות בתקופה זו ואנו נציע מגוון מוצרים ומבצעים אטרקטיביים הם מוצרי האודיו והמוצרים הגדולים לבית כגון מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, כיריים, תנורים ועוד".

ניופאן קיטשנאייד בגוון דבש. יחצ,
ניופאן קיטשנאייד בגוון דבש/יחצ

בין המוצרים ניתן למצוא: קולקציית מיקסר של המותג המוביל והבינלאומי קיטשנאייד ב- 3 צבעים חדשים: דבש, ירוק תפוח ושמנת, מעבדי מזון של המותג הצרפתי המוביל מג'ימיקס, מגהצי קיטור של Tefal, מכונות כביסה של Hoover ו- Haier, מקררי Haier, רמקולים ניידים של החברות המובילות JBL ו-Bose, כיריים ותנורים של המותג המוביל Delongi ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בנוסף מציעה החברה מגוון מבצעים

  • מעבדי מזון Magimix - קונים מעבד מזון ממגוון הדגמים ומקבלים מסחטת מיצים מתנה בשווי 599 שקל
  • מיקסרים KitchenAid - קונים מיקסר מהדגמים ומקבלים בלנדר שולחני במתנה בשווי 899 שקל
  • TEFAL - רוכשים מגהץ קיטור של מותג המגהצים המוביל בארץ ובאירופה ומקבלים 3 שנים אחריות במתנה.
  • Hoover - ארבע שנות אחריות ללא תוספת תשלום לרוכשים ממגוון מכונות הכביסה והמייבשים שבמבצע, ובנוסף, כל מי שירכוש מכונת כביסה או מייבש יקבל במתנה סט 4 מגבות איכותיות מקולקציית CASTRO HOME.
  • מקררי Haier - חמש שנות אחריות ו- 3 מתנות של המותג המוביל קיטשנאייד ברכישת מקרר 4 דלתות.
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully