וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיק הטבע: אולם הכנסים החדש של רשת מלונות מטיילים

בקיבוץ דפנה, בין מדשאות וצל עצים, סמוך לנחל דן, הוקם אולם מעוצב המתאים לקבוצה של עד 55 איש. העיצוב והמיקום מאפשרים ליצור חוויית כנס ייחודית ואינטימית, עם מגוון אפשרויות לשילוב תוכן על הנחל ובשטח הסמוך לאולם: "קשר ישיר לחדרי האירוח"

אולם דפנה, מלונות מטיילים. יחצ,
אולם דפנה, מלונות מטיילים/יחצ

בקיבוץ דפנה, בין מדשאות וצל עצים, סמוך לנחל דן, הוקם אולם מעוצב המתאים לקבוצה של עד 55 איש. העיצוב והמיקום מאפשרים ליצור חוויית כנס ייחודית ואינטימית, עם מגוון אפשרויות לשילוב תוכן על הנחל ובשטח הסמוך לאולם.

המתחם מיועד בעיקר לאנשי עסקים המחפשים לקיים כנסים אינטימיים, מפגשים עסקיים, סדנאות קונספט ועוד.

הילה בן ישי המאירי, המאירי מעצבים: "כשניגשנו לעצב את אולם הכנסים בדפנה היה לנו ברור שהוייב העיצובי יהיה באווירה של החדרים אבל מעודן יותר, שקט ורגוע. הגוון הירוק נכנס אל תוך העיצוב בטפט פרחוני שיצרו במיוחד עבורנו ולו התאמנו טפט פסים לבן ירוק לאיזור הלאונג'. החיבור לטבע ולמים הירקרקים הזורמים בנחל ליד, היוו את ההשראה המדויקת בבחירת הריהוט העשוי מעץ וראטן, גופי התאורה מראטן, שטיח חבלים. נגיעה של בוהו שיק טרנדי ועכשווי לצד ריהוט קלאסי, יוצרים את השילוב המושלם של חלל עכשווי שאפשר ליהנות ממנו לתקופה ארוכה. למעשה אם הולכים מספר צעדים מהאולם ומגיעים לנחל הזורם, פלטת הצבעים נמצאת שם על כל גווניה.

אולם דפנה, מלונות מטיילים. יחצ,
אולם דפנה, מלונות מטיילים/יחצ

הספה הירוקה היא קשר ישיר ומובהק לעיצוב של חדרי האירוח ששם שולט הירוק, השחור והעץ, רצינו שתהיה תחושה של אווירה הומוגנית שמחוברת לכל המלון.

בכניסה לאולם התמודדנו עם חלון מאוד ישן עם קרניזים מבטון שהיה לנו ברור שלא נוריד אותם ונולד הרעיון ליצור חלון דמה עם תריסי עץ שבתחתית שלו יושבות אדניות עץ עם פרחים לבנים שקיבלו את פני האורחים באווירה פורחת ונעימה."

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אולם דפנה, מלונות מטיילים. יחצ,
אולם דפנה, מלונות מטיילים/יחצ

בת חן ישועה, מנכ"ל רשת מלונות מטיילים: "בחרנו באולם ששימש במקור כבית ילדים של הקיבוץ. החלטנו לעצב ולשפץ אותו מהיסוד ולחבר אותו לנחל והצמחיה שמאפיינים את האזור. גם הפעם נעזרנו ב"המאירי מעצבים" שהפיחו חיים במקום. נוצר חלל ייחודי המאפשר לעסקים בסביבה לקיים כנסים, הרצאות, סדנאות שונות ומפגשים עסקיים, בסביבה הקרובה והמוכרת להם, עם אפשרות להתאים את החלל לצרכים הרלוונטיים של העסק ובכך לסייע לקדם את העסקים בפריפריה".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully