וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: פרויקט הגמר של הסטודנטית הישראלית בתחרות היוקרתית

תערוכת הבוגרים הבינלאומית של Marzee שואפת לקדם ולחשוף את עבודתם של דור חדש של אמני תכשיטים ולייצר ולעודד דיאלוג בין יוצרים ללובשים. זו הזדמנות להציץ בעבודת הגמר של גל וולר מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר

גל וולר. שי פרנקו,
עיצוב גל וולר/שי פרנקו

תערוכת הבוגרים הבינלאומית של Marzee שואפת לקדם ולחשוף את עבודתם של דור חדש של אמני תכשיטים ולייצר ולעודד דיאלוג בין יוצרים ללובשים. תערוכת בוגרי Marzee הראשונה התקיימה ב-1986 ומאז צמחה לאירוע בין לאומי. מאז 1995, התערוכה כלל תלמידים ממספר הולך וגדל של בתי ספר ואקדמיות בינלאומיות, מה שמספק תובנה מרתקת לגבי הרעיונות והעיסוקים שמניעים אמנים צעירים מרחבי העולם.

מדי שנה מוענק פרס בוגר Marzee למספר מהבוגרים המבטיחים ביותר כהוקרה על עבודתם המצטיינת.

גל וולר. שלומי ברנטל,
עיצוב גל וולר/שלומי ברנטל

הסטודנטית גל וולר סיימה השנה את התואר במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר ותציג את פרויקט הגמר שלה בתערוכת הבוגרים בינלאומית של Marzee. הפרויקט מגלם מפגש בין מלאכת האריגה לבין מלאכת הצורפות. במלאכות אלו כלי העבודה הכרחי בתהליך היצירה אך אינו נוכח בתוצר הסופי. ברגע הורדת האריג ממסגרת הנול, הנול הופך ללא רלוונטי.

מתוך מטרה להעניק לכלי העבודה את המקום הראוי כחלק בלתי נפרד מהתוצר הסופי ולאפשר לו להיות משמעותי גם כשתהליך המלאכה מסתיים, גל פיתחה סדרת נולים תלת ממדים, בשונה ממסגרת הנול השטוחה הקיימת כיום, וסביבם נארגו התכשיטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל וולר. שי פרנקו,
עבודה של גל וולר/שי פרנקו

בסוף תהליך האריגה, הנול מהווה את הבסיס לענידתו של האובייקט על הגוף, על ידי שילוב אלמנטים מעולם הצורפות מה שמאפשר לו להתקיים כתכשיט.

חומרים: PLA עם סיבי עץ, כסף 925, חוט כותנה.

  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully