וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תרומה התחלתית של מיליון דולר: דיסני משיקה את הקמפיין הגלובלי CREATE 100

בלונדון נחשף ב- 28 ליולי פסל יחיד במינו בעיצובו של מעצב האופנה המנוח ווירג'יל אבלו. הפסל, אשר מציג את מיקי-מאוס כשוליית הקוסם, נחשף כחלק מחגיגות 100 שנה לדיסני. בין השמות הבולטים בתצוגה: ביונסה, כריסטיאן לובוטין וביילי אייליש

Create 100 של דיסני הושק בלונדון עם חשיפת פסל מיקי מאוס בהשראה מעיצוב של וירג'יל אבלו. Vianney Le Caer,
Create 100 של דיסני הושק בלונדון עם חשיפת פסל מיקי מאוס בהשראה מעיצוב של וירג'יל אבלו/Vianney Le Caer

ב-28 ביולי ציינו דיסני בעולם את השקת Create 100, חגיגה גלובלית של יצירתיות לציון 100 שנות storytelling של דיסני. כמה מאנשי החזון המפורסמים ביותר בעולם וכישרונות הדור הבא בתחומי האופנה, המוזיקה, האמנות ועוד, תרמו יצירות אמנות, פריטים וחוויות בהשראת סיפורים ודמויות דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים והמאה ה-20, ביצירות שתועמדנה כולן למכירה פומבית, ורווחייהן יתרמו לעמותת Make-A-Wish®.

כבר בהשקת אירועי - CREATE 100 הודיעה דיסני על תרומה של מיליון דולר ל-Make A Wish עמותה עולמית הפועלת להגשמת משאלות משנות חיים לילדים עם מחלות קריטיות.

השקת הקמפיין, החלה בעבודה עם הקרן להנצחת המעצב וירג'יל אבלו, במהלכה עוצב פסל בגובה 6 מטרים של מיקי-מאווס כשוליית המכשף מתוך יצירת "הפנטזיה" של דיסני. הפסל, שנחשף בטקס פתיחה שהתקיים בקולג' המלכותי לאמנות (RCA) בלונדון ומכונה "מכשף מבני - פסל מיקי שוליית מכשף" הוזמן על ידי דיסני ועוצב על ידי הקרן להנצחת וירג'יל אבלו. "כמחווה למורשת הנצחית של וירג'יל אבלו, פסל מיקי שוליית המכשף שואב השראה מאיור מיקי מאוס שיצר אבלו בשנת 2018 לכבוד יום הולדתו ה-90 של מיקי מאוס", אמרה אשתו של האמן המנוח, שאנון אבלו.

Create 100של דיסני.  מימין מיקי שוליית הקוסם בעיצוב וירג'יל אבלו  (3). Vianney Le Caer,
Create 100של דיסני. מימין מיקי שוליית הקוסם בעיצוב וירג'יל אבלו (3)/Vianney Le Caer

"המכשף המבני - שוליית המכשף מיקי" יוצג ב-RCA לאורך הקיץ כחלק מן היחסים הקרובים של וירג'יל אבלו עם RCA, שהודיע לאחרונה על מלגה על שמו לתמיכה בסטודנטים בריטים שחורים מוכשרים אך מוגבלים כלכלית. במאמץ מתמשך להעצים את הדור הבא של היוצרים, Virgil Abloh Securities גייסה גם את האמן הרב-תחומי פייבור ג'ונתן, שיצר פסל נוסף בהשראה מ"הנסיכה והצפרדע" של דיסני, שיחשף גם הוא כחלק מ-Create 100.

יצירות אמנות, פריטים וחוויות מדהימות נוספות, יחד עם הסיפורים שמאחוריהם, ייחשפו מידי שבוע במהלך הקיץ. יצירות Create 100 כוללות פריטים מגוונים: החל מאלמנטים מוזיקליים, דרך חוברות קומיקס ועד לשחזורים של אביזרי קולנוע איקוניים ועוד, מכישרונות ידועים כמו האייקון העולמי ביונסה, מעצב האופנה הצרפתי המפורסם כריסטיאן לובוטין, מנהל הקריאייטיב העולמי האיטלקי של סברובסקי ג'ובאנה אנגלברט, הפסנתרן הווירטואוז הסיני לאנג לאנג, חלוץ האופנה האמריקאי טומי הילפיגר והאמן הברזילאי המהולל ויק מוניז ועוד, לצד שותפים גלובליים כמו אדידס, פנדורה ו- Coach שיתרמו גם הם יצירות ייחודיות לחגיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully