וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרים בשכירות? בקרוב תוכלו לשלם דרך הארנק הדיגיטלי

פלטפורמת ה-PropTech של DoorLoop לניהול כולל של נכסי נדל"ן להשכרה, משלבת כוחות עם Stripe, החברה המובילה בעולם בסליקת תשלומים, כדי לספק למנהלי נכסים דרך נוחה, חלקה ומאובטחת לגביית תשלומים מהשוכרים

גוגל פיי. ShutterStock
למה בעצם לא לשלם ככה?/ShutterStock

DoorLoop, פלטפורמת ניהול הנכסים הכוללת והמאובטחת ביותר הקיימת כיום, הפועלת כ-One Stop Shop ומספקת מגוון שירותים לבעלי ומנהלי נכסי נדל"ן להשכרה, החל מרישום הנכסים ועד לטיפול החשבונאי בהם - מכריזה על שותפות עם פלטפורמת התשתיות הפיננסיות וסליקת התשלומים הבינ"ל, Stripe. החברות יספקו לבעלי נכסים ולמנהלי נכסים המשתמשים בפלטפורמת DoorLoop, את הדרך לקבל באופן יעיל ובטוח יותר את תשלומי השוכר ולייעל את התפעול הפיננסי המקוון של הנכס. מעתה, השוכרים יוכלו לבחור כיצד לשלם את דמי השכירות ותשלומים נוספים ממגוון רחב של אפשרויות תשלום, כולל באמצעות כרטיסי אשראי, Apple Pay, Google Pay, או באמצעות כל שיטת תשלום אחרת, כגון העברה בנקאית ותשלום שכ"ד בצ'קים - ובכך ליהנות מגמישות רבה יותר.

לאחר השדרוגים האחרונים שביצעה DoorLoop בתהליכי התשלום במערכותיה, אינטגרציה זו שלה עם Stripe תקצר את התהליכים העסקיים של משתמשי DoorLoop ותקדם את החזון של החברה: לעזור למשתמשים לחסוך זמן, להרוויח יותר כסף ולהגדיל את תיק הנכסים המנוהל שלהם.

אורי תמוז. יחצ,
אורי תמוז/יחצ

"אחת התלונות העיקריות שאנחנו שומעים מבעלי וממנהלי נכסים היא על הזמן שהם מבזבזים בניהול משימות אדמיניסטרטיביות, וזה כולל גם רדיפה אחר תשלומי דמי השכירות ועמלת איחור בתשלום", אומר אורי תמוז, מייסד משותף ומנכ"ל DorLoop. "השותפות עם Stripe היא Game Changer מבחינתנו - כעת משתמשי השירות שלנו יכולים לנצל את האינטגרציה שלנו עם Stripe כדי לגבות תשלומים בכל מטבע בעולם וגם לקבל באופן בטוח ומאובטח תשלומים גדולים יותר".

DoorLoop מאפשרת למנהלי נכסים לפשט את כל הפעילות שלהם על ידי מתן גישה לפ'יצרים עוצמתיים בעזרת תוכנה אחת, התחברות אחת וללא תוספות. החברה מתמקדת ביצירת ממשק קל לשימוש והגדלת הפרודוקטיביות של מנהל הנכס על ידי יצירת תהליכים אוטומטיים אשר חוסכים זמן הן למנהלי הנכסים והן לשוכרים, זאת בנוסף לכך שהפלטפורמה של החברה נותנת להם חווית משתמש מעולה באמצעות עיצוב ממשק פשוט ואינטואיטיבי.

"הרבה מאוד מההצלחה של עסקים כיום תלויה בכך שיש להם את הכלים והתשתיות הנכונים שיכולים לתמוך בצמיחתם", אמר מנכ"ל Stripe, "לשותפות שלנו עם DoorLoop תהיה השפעה גדולה וחשובה על לקוחותיהם בתחום ניהול הנכסים - מעלייה ברמת האבטחה וניתוח סיכונים טוב יותר של חשבונות חדשים, ועד להפחתה משמעותית של החזרי תשלומים".

הפלטפורמה של DoorLoop המתאפיינת באוטומציה מלאה, מאפשרת למנהלי נכסים להשכרה להיפרד מתוכנות מיושנות ששלטו בשוק במשך שנים רבות. על ידי הנגשתם ופישוטם של התהליכים השונים הכרוכים בניהול הנכסים ובגביית דמי השכירות מהדיירים, חברת DoorLoop חוסכת בפועל זמן וכסף למנהלי הנכסים ומסירה מכשולים מתהליכים מיושנים בשוק הנדל"ן, ובכך משנה את חוויית השכרת הנכסים לכל הצדדים המעורבים.

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully